Umorzona sprawa - co dalej?

Data: 2012-01-18 23:46:08
Autor: Bydlę
Umorzona sprawa - co dalej?
On 2012-01-18 22:15:07 +0000, PMG <pmg@pmg.pl> said:

Przedstawiono mi zarzut. Po złożeniu wyjaśnień na policji (nie zaprzeczałem) sprawa została przekazana do prokuratury po czym prokurator umorzył postępowanie.

W związku z tym mam pytanie: czy mogę (formalnie) kontynuować zarzucany mi czyn?

Kontynować możesz co chcesz i kiedy chcesz.
Poza zabiciem cię czy odizolowaniem nie ma skutecznego sposobu, by ci uniemożliwić.

Twoje pytanie brzmi tak:

"...byłem u pani Zosi, ona się nie zgodziła, ale Władek się nie czepiał. Mogę to robić dalej?..."

--
Bydlę

Umorzona sprawa - co dalej?