Umowa TAKTAK a śmierć i środki na koncie

Data: 2013-05-18 07:34:11
Autor: Waz
Umowa TAKTAK a śmierć i środki na koncie
Witam
mam pytanie na które google nie znalazło odpowiedzi :)

mój wujek podpisał jakiś czas temu umowę "Era Nowy Tak Tak Fon"
dostał za darmo telefon ale zobowiązał się do doładowywania na 24 lub 36 mies (do końca nie wiem na ile)

regulamin
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/documents/ind/mix/regulamin_tt_fun_v_7.pdf

Wujek umarł, mam rozumieć że umowa została rozwiązana z chwilą śmierci, ale co z środkami na koncie telefonu ? jako spadkobierca chciałbym uzyskać zwrot tej kwoty bo sam mam telefon "firmowy" i wydzownienie byle gdzie to bezsens

pozdrawiam

Data: 2013-05-18 08:45:23
Autor: Tomek
Umowa TAKTAK a śmierć i środki na koncie
UĹĽytkownik "Waz"  napisaĹ‚:

ale co z środkami na koncie telefonu ?

A co na to BOK?

Data: 2013-05-18 09:46:11
Autor: J.F.
Umowa TAKTAK a ¶mierć i ¶rodki na koncie
Dnia Sat, 18 May 2013 08:45:23 +0200, Tomek napisał(a):
Użytkownik "Waz"  napisał:
ale co z ¶rodkami na koncie telefonu ?
A co na to BOK?

"nie bedziemy z panem rozmawiac, bo pan nie jest naszym klientem" :-)

J.

Data: 2013-05-18 09:45:25
Autor: J.F.
Umowa TAKTAK a śmierć i środki na koncie
Dnia Sat, 18 May 2013 07:34:11 +0200, Waz napisał(a):
mój wujek podpisał jaki¶ czas temu umowę "Era Nowy Tak Tak Fon"
dostał za darmo telefon ale zobowi±zał się do doładowywania na 24 lub 36 mies (do końca nie wiem na ile)  regulamin
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/documents/ind/mix/regulamin_tt_fun_v_7.pdf

Wujek umarł, mam rozumieć że umowa została rozwi±zana z chwil± ¶mierci, ale co z ¶rodkami na koncie telefonu ? jako spadkobierca chciałbym uzyskać zwrot tej kwoty bo sam mam telefon "firmowy" i wydzownienie byle gdzie to bezsens

Nie uwazasz ze za duzo bys chcial ? Wujek dostal telefon, zobowiazal sie do 24 czy tam 36 doladowan po 25
zl, nie wywiazal sie, telefon zatrzymal, a ty bys jeszcze chcial
wydzwonic saldo do zera ? Bylo przejac umowe i doladowywac dalej, albo wydzwonic przed
zgloszeniem smierci :-)

J.

Data: 2013-05-18 19:16:25
Autor: ALEX Alpha MR
Umowa TAKTAK a śmierć i środki na koncie
Dnia Sat, 18 May 2013 07:34:11 +0200, Waz napisał(a):

Wujek umarł, mam rozumieć że umowa została rozwiązana z chwilą śmierci,

Z chwilą dostarczenia aktu zgonu do operatora. Że tak uściślę.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

Data: 2013-05-18 23:06:02
Autor: Ianus
Umowa TAKTAK a śmierć i środki na koncie

UĹĽytkownik "ALEX Alpha MR"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:18sgmsnbsewkp.1c0ayskll97ut.dlg@40tude.net...

Z chwilą dostarczenia aktu zgonu do operatora. Że tak uściślę.

A kto ma obowiązek go dostarczyć? Zmarły? Bo chyba nie rodzina.

JS

Data: 2013-05-18 23:03:36
Autor: Waldek Godel
Umowa TAKTAK a ¶mierć i ¶rod ki na koncie
Dnia 18 May 2013 21:08:01 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):

Z chwil± dostarczenia aktu zgonu do operatora. Że tak u¶ci¶lę.

A kto ma obowi±zek go dostarczyć? Zmarły? Bo chyba nie rodzina.

Spadkobiorca.

Między ¶mierci± a spadkiem długa droga, czasem lata.
My¶lę, że najbliższa rodzina również spokojnie może dostarczyć. Lub w sumie
dowolna inna osoba - skoro weszła w posiadanie aktu zgonu, widocznie miała
do tego prawo.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2013-05-19 00:19:04
Autor: Tomek
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał:

Lub w sumie dowolna inna osoba - skoro weszła w posiadanie aktu zgonu, widocznie miała
do tego prawo.

Dokładnie.

Data: 2013-05-19 19:09:31
Autor: J.F.
Dnia Sun, 19 May 2013 00:19:04 +0200, Tomek napisał(a):
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał:
Lub w sumie dowolna inna osoba - skoro weszła w posiadanie aktu zgonu, widocznie miała do tego prawo.

Dokładnie.

A jak sie okaze ze sa dwie uprawnione i sie zaczna bic albo
procesowac ? :-)

J.

Data: 2013-05-19 19:36:48
Autor: Tomek
Użytkownik "J.F."  napisał:

[...]

My¶lisz, że która¶ z osób uprawnionych nie będzie chciała zgłaszać zgonu i zechce płacić dalej abonament/mix na przekór drugiej osobie, chc±cej zamkn±ć konto?

Data: 2013-05-25 13:16:53
Autor: J.F.
Dnia Sun, 19 May 2013 19:36:48 +0200, Tomek napisał(a):
Użytkownik "J.F."  napisał:
[...]

Masz akurat zblizony przypadek - jedna osoba chce, a inne ... nic nie
wiemy, ale moze tej jednej nie lubia.

Ale ja tu o znacznie wiekszych pieniadzach - skoro posiadanie aktu
zgonu wiaze sie z jakimis prawami ... to trzeba wreczyc w trybie
spadkowym, po ustaleniu uprawnionych do otrzymania i odpowiednim
podziale dokumentu :-)

J.

Data: 2013-05-19 00:18:28
Autor: Tomek
Umowa TAKTAK a śmierć i środ ki na koncie
UĹĽytkownik "Maciej Bebenek"  napisaĹ‚:

Z chwilą dostarczenia aktu zgonu do operatora. Że tak uściślę.
A kto ma obowiązek go dostarczyć? Zmarły? Bo chyba nie rodzina.
Spadkobiorca.

Bzdura. Nikt nie ma takiego obowiązku. To tylko dobra wola kogokolwiek z kręgu zmarłego.

Data: 2013-05-19 07:07:11
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-05-18 07:34, Waz pisze:
[...]

Spadkobierca ma takie samo prawo jak zmarły. Skoro zatem zmarły nie może wypłacić zgromadzonej w tak taku skarbonki, takoż nie może tego zrobić spadkobierca. Proponuję wydzwonić lub wydać na smsy premium, jeśli umowa jeszcze nie jest rozwiązana.

--
Liwiusz

Data: 2013-07-18 05:57:10
Autor: Michal
W dniu sobota, 18 maja 2013 07:34:11 UTC+2 użytkownik Waz napisał:

[...]

Wyrazy współczucia z powodu smierci wujka.

Proponuję: 1. zapytać BOK czy jak dostarczysz akt zgonu to rozwi±ż± umowę bez dalszych konsekwencji. O ¶rodkach na koncie - zapomnieć lub wydzwonić. Dopytać czy nie będ± chcieli jakiej¶ kasy za telefon.
2. Je¶li powyższe nie zadziała - sprawdzić odpowiednimi kodami / via BOK ile zostało miesięcy zobowi±zania i na jak± kwotę. Doładowywać dalej i mieć telefon, dać dziecku, etc. Po okresie zobowi±zania sprzedać telefon, SIM wyrzucić.
3. A wszystko to aby - mieć czas na zajęcie się powazniejszymi problemami, w tym spadkowymi - gdzie uwierz mi, 50zl/mies za doladowanie to pikus..

Umowa TAKTAK a śmierć i środki na koncie