Umowa TAKTAK a śmierć i środki na koncie

Data: 2013-05-18 09:45:25
Autor: J.F.
Umowa TAKTAK a śmierć i środki na koncie
Dnia Sat, 18 May 2013 07:34:11 +0200, Waz napisał(a):
mój wujek podpisał jaki¶ czas temu umowę "Era Nowy Tak Tak Fon"
dostał za darmo telefon ale zobowi±zał się do doładowywania na 24 lub 36 mies (do końca nie wiem na ile)  regulamin
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/documents/ind/mix/regulamin_tt_fun_v_7.pdf

Wujek umarł, mam rozumieć że umowa została rozwi±zana z chwil± ¶mierci, ale co z ¶rodkami na koncie telefonu ? jako spadkobierca chciałbym uzyskać zwrot tej kwoty bo sam mam telefon "firmowy" i wydzownienie byle gdzie to bezsens

Nie uwazasz ze za duzo bys chcial ? Wujek dostal telefon, zobowiazal sie do 24 czy tam 36 doladowan po 25
zl, nie wywiazal sie, telefon zatrzymal, a ty bys jeszcze chcial
wydzwonic saldo do zera ? Bylo przejac umowe i doladowywac dalej, albo wydzwonic przed
zgloszeniem smierci :-)

J.

Umowa TAKTAK a śmierć i środki na koncie