Umowa - "Wspólna reprezentacja" / pozew zbiorowy przeciko Skarbowi Pa?stwa

Data: 2014-02-27 05:49:55
Autor: jw23
Umowa - "Wspólna reprezentacja" / pozew zbiorowy przeciko Skarbowi Pa?stwa
Dzień dobry,
Zastanawiam się nad przystąpieniem do pozwu zbiorowego przeciwko skarbowi państwa.
Kancelaria, która chce się sprawą zająć to http://wspolnareprezentacja.pl

W umowie jest napisane:
$2 - podział odszkodowania
2. Tytułem zapłaty wynagrodzenia z tytułu wykonania przez Cesjonariusza czynności zleconych w niniejszej Umowie Akcjonariusz przelewa pozostałą część Wierzytelności [w rozumieniu zmiany osoby Wierzyciela; czynność ta nie powoduje konieczności dokonywania jakiejkolwiek płatności gotówkowej na rzecz Cesjonariusza] na Cesjonariusza w kwocie XXX zł, co stanowi 50% jej wartości, zaś Cesjonariusz przelew ten przyjmuje. Do powyższego wynagrodzenia zostanie doliczona kwota podatku VAT, jeżeli będzie należna. §4 - Rachunek bankowy do przelewu odszkodowania
1. Wszelkie wyegzekwowane przez Cesjonariusza kwoty Wierzytelności będą traktowane jako przypadające proporcjonalnie na poczet Wierzytelności Przelanej Powierniczo oraz na poczet tej części Wierzytelności, która stanowi wynagrodzenie Cesjonariusza zgodnie z postanowieniami § 2 ust. 2 niniejszej Umowy.

Jak mam rozumieć te dwa punkty, z jednej strony jako wynagrodzenie wpisana jest KONKRETNA kwota wierzytelności (co niekoniecznie musi być równoważne kwocie odszkodowania). Z drugiej strony w par. 4 jest ten zapis: "Wszelkie wyegzekwowane przez Cesjonariusza kwoty Wierzytelności będą traktowane jako przypadające proporcjonalnie".

To w końcu jakie jest to wynagrodzenie dla kancelarii?

Jakich problemów / niedogodności można się spodziewać przystępując do takiego pozwu zbiorowego?

Pełen wzór umowy: http://wspolnareprezentacja.pl/images/umowy/Umowa_2_WR1_wariant_II.pdf

Data: 2014-02-27 13:31:17
Autor: Qbek
Umowa - "Wspólna reprezentacja" / pozew zbiorowy przeciko Skarbowi Pa?stwa
W mojej ocenie min 50% odszkodowania. Do powyższego wynagrodzenia zostanie doliczona kwota podatku VAT, jeżeli będzie należna.

Data: 2014-02-28 04:23:28
Autor: jw23
Umowa - "Wspólna reprezentacja" / pozew zbiorowy przeciko Skarbowi Pa?stwa
Ale minimum 50% uzyskanego odszkodowania, czy 50% kwoty roszczenia?