Umowa - "Wspólna reprezentacja" / pozew zbiorowy przeciko Skarbowi Pa?stwa

Data: 2014-02-27 13:31:17
Autor: Qbek
Umowa - "Wspólna reprezentacja" / pozew zbiorowy przeciko Skarbowi Pa?stwa
W mojej ocenie min 50% odszkodowania. Do powyższego wynagrodzenia zostanie doliczona kwota podatku VAT, jeżeli będzie należna.

Data: 2014-02-28 04:23:28
Autor: jw23
Umowa - "Wspólna reprezentacja" / pozew zbiorowy przeciko Skarbowi Pa?stwa
Ale minimum 50% uzyskanego odszkodowania, czy 50% kwoty roszczenia?