Umowa darowizny połowy samochodu córki na r zecz ojca

Data: 2010-10-12 13:58:03
Autor: Buster
Umowa darowizny połowy samochodu córki na r zecz ojca
Witam.
Jak zaznaczyć w umowie darowizny, że darczyńcą jest córka, a obdarowanym ojciec? Chodzi o to, że córka jest mężatką i ma nazwisko po mężu.

Data: 2010-10-12 14:10:38
Autor: PH
Umowa darowizny po³owy samochodu córki na rzecz ojca

U¿ytkownik "Buster" <radob@w1pos.p.lodz.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i91ini$7ou$1inews.gazeta.pl...
Witam.
Jak zaznaczyæ w umowie darowizny, ¿e darczyñc± jest córka, a obdarowanym ojciec? Chodzi o to, ¿e córka jest mê¿atk± i ma nazwisko po mê¿u.

"Zuzanna Kowalska legitymuj±ca siê dowodem osobistym ABC123456 podarowuje swojemu ojcu Janowi Xiñskiemu legitymuj±cemu siê dowodem osobistym DEF234567 po³owê samochodu marki trabant"

czy o to chodzi³o??

Data: 2010-10-12 12:18:49
Autor: Olgierd
Umowa darowizny po³owy samochodu córki na rzecz ojca
Dnia Tue, 12 Oct 2010 14:10:38 +0200, PH napisa³(a):

po³owê samochodu marki trabant

Mnie siê wydaje, ¿e jak tak siê napisze to trzeba by napisaæ któr± po³owê ;-)

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-10-12 14:27:08
Autor: Maddy
W dniu 12-10-2010 14:10, PH pisze:
Użytkownik "Buster"<radob@w1pos.p.lodz.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Witam.
Jak zaznaczyć w umowie darowizny, że darczyńcą jest córka, a obdarowanym
ojciec? Chodzi o to, że córka jest mężatką i ma nazwisko po mężu.

"Zuzanna Kowalska legitymujÄ…ca siÄ™ dowodem osobistym ABC123456 podarowuje
swojemu ojcu Janowi Xińskiemu legitymującemu się dowodem osobistym DEF234567
połowę samochodu marki trabant"

czy o to chodziło??

Ja tak zrobiłam, tylko napisała że daruję "udział we współwłasności samochodu..... w wysokości 50% jego wartości" bo mama nie była zachwycona perspektywą przecinania na pół takie fajnego samochodzika.

;-)

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-10-12 15:41:18
Autor: PH
Umowa darowizny po³owy samochodu córki na rzecz ojca

U¿ytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cb4541f$0$27032$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja tak zrobi³am, tylko napisa³a ¿e darujê "udzia³ we wspó³w³asno¶ci samochodu..... w wysoko¶ci 50% jego warto¶ci" bo mama nie by³a zachwycona perspektyw± przecinania na pó³ takie fajnego samochodzika.

;-)

:-)))

Umowa darowizny połowy samochodu córki na r zecz ojca