Umowa dwujęzyczna - potwierdzona przez tłumacza p.

Data: 2010-06-22 12:47:34
Autor: RoB
Umowa dwujęzyczna - potwierdzona przez tłumacza p.

Użytkownik "Marcin Jan" <tonieemail@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hvo7fc$bi5$1mx1.internetia.pl...
Witam
Czy dwujęzyczna umowa musi być potwierdzona przez tłumacza przysięgłego do rejestracji auta? Jakieś 3 lata temu wydawało mi się że nie dawałem jej do tłumaczenia, no ale cóż pamięć bywa zawodna. I jeszcze pytanie dowód rejestracyjny mam po flamandzku a umową ks ma po francusku auto z Belgii to chyba nie będzie problem?
pozdrawiam
marcin

Wszystko zalezy od PANI w U.K.
Ja, rejestrujac ze 3 autka, mialem zawsze umowe k-s. polsko-niemiecka i zawsze przechodzilo bez szemrania.
Faktury zawsze tlumaczylem, ale tez mozna byloby powalczyc, ale watpie, aby jakis cudzoziemiec chcialby sie bawic w takie rzeczy, chyba, ze jakis komis z polonusami ;)

RoB

Umowa dwujęzyczna - potwierdzona przez tłumacza p.