Umowa korzystania a własność

Data: 2010-04-29 13:44:08
Autor: pavkens
Umowa korzystania a własność
Jeśli jest jakaś nieruchomość i jest jasno określone w KW/akcie not.
że tą część (opis działki) - korzystasz Ty a tą (opis działki) - ja.

Jeśli jest coś wartościowego np. wyłożone materiały budowlane na
części określonej do korzystania przeze ze mnie a druga osoba pod moją
nieobecność przenosi je bez mojej wiedzy na terenie tej wspólnej
nieruchomości:

a) z mojej części na inną moją część
b) z mojej części na swoją część
c) z mojej części na część określoną jako wspólna

to co można w tym przypadku zrobić, żeby uniknąć takich rzeczy?

Policja *(dzielnicowy w wieku maturzysty) stwierdził, że on nie jest
prawnikiem, żeby wczytywać się która część do kogo należy i jest jedno
ogrodzenie i żeby samemu sobie uzgadniać... (sic!)

Data: 2010-05-02 08:24:37
Autor: mrkppwcz
Umowa korzystania a własność
Wszystko wskazuje na to, że masz na myśli umowę quod usum...

Umowa korzystania a własność