Umowa kupna-sprzedazy z ograniczeniami.

Data: 2010-03-03 23:30:25
Autor: badzio
Umowa kupna-sprzedazy z ograniczeniami.
On 3 Mar, 19:23, news-gazeta <news-gaz...@news.pl> wrote:
Aku wyjęty, auto stoi nieodpalane od roku.

Sprzedawca zapewnia mnie że silnik 100% sprawny, sprężarki pompują,
a napęd działa. Niestety nie mam jak tego sprawdzić, a zalezy mi na tym
aucie.

Pierwszy raz jestem w takiej sytuacji, auto nie jest tanie i nie
chciałbym kupić sobie mebla do ogródka :(

Skoro auto nie jest tanie, to odzaluj kase i idz po porade do
prawnika. Ewentualnie jak inni proponowali - placisz zadatek,
sprzedawca doprowadza auto do stanu uzywalnosci i wtedy finalizujecie
traksakcje.
A najlepiej - odpusc sobie, poszukaj innego egzemplarza.

Umowa kupna-sprzedazy z ograniczeniami.