Umowa licencyjna

Data: 2009-07-27 14:46:08
Autor: barbakan
Umowa licencyjna
Witam, mam taki problem,
ładnych kilka lat temu kupiłem oprogramowanie, wersja angielska BOX z
wydrukowaną umową licencyjną.
Przez ten czas, z uwagi na reinstalacje systemu, awarie itp. kilka razy
dokonywałem instalacji, program się automatycznie aktywował, a ostatnio po
padzie dysku okazało się, że przekroczyłem liczbę aktywacji i wymagany jest
kontakt z producentem celem odblokowania.
Napisałem mail'a do polskiego dystrybutora, a on odpisał mi, że odblokują mi
dostęp do programu po podpisaniu nowej umowy EULA producentem.
Poprosiłem o wersję polską umowy, ale dystrybutor oświadczył mi, że ja
zawieram umowę bezpośrednio z producentem, a ponieważ oprogramowanie jest w
wersji angielskiej to obowiązuje angielska licencja i że mam dwa wyjścia:

1. iść z umową do tłumacza i podpisać wersję angielską i odesłać
2. kupić nową licencję

Zostałem przyparty do muru i będę musiał podpisać i odesłać umowę, ale
czuję, że coś tu jest nie tak.
Cieszę się, że produkt nie był chiński i nie przysłali mi umowy krzaczkami
:)

Czy to jest działanie zgodne z prawem?

--
pozdro
barbakan

Data: 2009-07-27 09:38:31
Autor: witek
Umowa licencyjna
barbakan wrote:
[...]

To nie pisz maila do buców tylko skontaktuj się z producentem i od razu okaże się, że wszystko się da.

Umowa licencyjna