Umowa na internet

Data: 2009-02-25 16:25:10
Autor: Gaude
Umowa na internet
Rok temu miałem lokatora, który namówił mnie abym podpiął do mieszkania internet. Oczywiście on za to płacił lecz umowa była na mnie. Wyprowadził się rok temu a dziś przyszedł do mnie rachunek za internet prawie 1000zł. Mam jakieś szanse udowodnić, że to jest jego dług?

Kacper

Data: 2009-02-25 16:28:20
Autor: Cavallino
Umowa na internet
Użytkownik "Gaude" <gaude@op.pl> napisał w wiadomości news:go3nsm$elp$1inews.gazeta.pl...
[...]

To jest Twój dług.
Co najwyżej możesz go ścigać, o ile w umowie zawarłeś klauzulę, że to on ponosi koszt netu.

Data: 2009-02-25 17:08:45
Autor: Gaude
Umowa na internet
Cavallino pisze:

To jest Twój dług.
Co najwyżej możesz go ścigać, o ile w umowie zawarłeś klauzulę, że to on ponosi koszt netu.

Umowę widziałem tylko w chwili podpisywania. A fakt że on opłacał abonament ze swojego konta?

Data: 2009-02-25 17:13:00
Autor: Liwiusz
Umowa na internet
Gaude pisze:
Cavallino pisze:

[...]

   Fakt, uważaj, bo jeszcze będzie chciał od Ciebie zwrotu za te rachunki, co za Ciebie płacił...

--
Liwiusz

Data: 2009-02-25 13:13:23
Autor: witek
Umowa na internet
Liwiusz wrote:

  Fakt, uważaj, bo jeszcze będzie chciał od Ciebie zwrotu za te rachunki, co za Ciebie płacił...

A urząd skarbowy podatek od darowizny.

Data: 2009-02-28 11:50:05
Autor: Gotfryd Smolik news
Umowa na internet
On Wed, 25 Feb 2009, witek wrote:

Liwiusz wrote:

  Fakt, uważaj, bo jeszcze będzie chciał od Ciebie zwrotu za te rachunki, co za Ciebie płacił...

A urząd skarbowy podatek od darowizny.

  Przed darowizną IMVHO można się łatwo obronić, wykazując że internet
był "częścią umowy" (taka promocja w stylu "i telefon za złotówkę"),
co pewnie zaskutkuje rozważaniami czy kwota zapłaty za ten i-net
nie powinna być doliczona do czynszu :> (skoro lokator płacił za *jego*
internet, jak sam przyznaje).

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-02-27 15:02:38
Autor: Smok Eustachy
Umowa na internet
Liwiusz pisze:
/.../
  Fakt, uważaj, bo jeszcze będzie chciał od Ciebie zwrotu za te rachunki, co za Ciebie płacił...

Rachunek za Internet trzeba bulić samemu,  a tamtemu podnieść opłatę za mieszkanie.
A skąd się ten 1000 wziął do zapłaty? Czy on nie płacił czy jak?

Data: 2009-02-25 19:02:27
Autor: Cavallino
Umowa na internet
Użytkownik "Gaude" <gaude@op.pl> napisał w wiadomości news:go3qee$14$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

To jest Twój dług.
Co najwyżej możesz go ścigać, o ile w umowie zawarłeś klauzulę, że to on ponosi koszt netu.

Umowę widziałem tylko w chwili podpisywania.

W umowie między Tobą a nim, o wynajem.

A fakt że on opłacał abonament ze swojego konta?

Między Tobą a dostawcą netu nic to nie zmienia.

Data: 2009-02-25 17:35:01
Autor: *piotr'ek*
Umowa na internet
Wyprowadził się rok temu a dziś przyszedł do mnie rachunek za internet prawie 1000zł. Mam jakieś szanse udowodnić, że to jest jego dług?

Wykombinowałeś. Trzeba było czynsz o te 90 zł podwyższyć i było by OK!

*

Data: 2009-02-25 22:14:23
Autor: Gaude
Umowa na internet
*piotr'ek* pisze:
Wyprowadził się rok temu a dziś przyszedł do mnie rachunek za internet prawie 1000zł. Mam jakieś szanse udowodnić, że to jest jego dług?

Wykombinowałeś. Trzeba było czynsz o te 90 zł podwyższyć i było by OK!

Czyli nie mam szans tego odzyskac?

Data: 2009-02-25 22:57:19
Autor: Cavallino
Umowa na internet
Użytkownik "Gaude" <gaude@op.pl> napisał w wiadomości news:go4cbg$4ir$1inews.gazeta.pl...
*piotr'ek* pisze:
[...]

Próbować zawsze można.
Ale skoro twierdzisz, że płacił te rachunki za net, to za co te 1000 zł?

Data: 2009-02-26 07:51:48
Autor: JD
Umowa na internet

*piotr'ek* pisze:
[...]

Za to, że jak się rok temu wyprowadził, to przestał płacić?

JD

Data: 2009-02-26 08:48:45
Autor: Gaude
Umowa na internet

*piotr'ek* pisze:
[...]

To są rachunki za 3 miesiące + kara za zerwanie umowy + odsetki.

Data: 2009-02-26 10:48:54
Autor: SDD
Umowa na internet

Użytkownik "Gaude" <gaude@op.pl> napisał w wiadomości news:go5hgt$3am$1inews.gazeta.pl...

To są rachunki za 3 miesiące + kara za zerwanie umowy + odsetki.

Ja osobisvie nie widze najmniejszych szans na walke z dostawca.
Twoj podpis widnieje na umowie i to Ty powiniens dopilnowac, by rachunki byly placone i by dostawca nie rozwiazal umowy z Twojej winy. Koniec, kropka. Musisz zaplacic i masz nauczke.
Mozesz IMHO probowac natomiast pozwac najemce i od niego zadac tego tysiaka. Szanse jakies sa - ale trudno okreslic ile %

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-02-26 10:56:54
Autor: Cavallino
Umowa na internet
[...]

On zerwał tą umowę i nie płacił na czas?

Data: 2009-02-26 10:56:13
Autor: Cavallino
Umowa na internet
Użytkownik "JD" <jacek3d@gmail.com> napisał w wiadomości news:

Ale skoro twierdzisz, że płacił te rachunki za net, to za co te 1000 zł?

Za to, że jak się rok temu wyprowadził, to przestał płacić?

No to chyba logiczne, że nie płacił za coś z czego nie korzystał?
A jeśli właściciel mieszkania nie pamięta że ma jakąś umowę za którą musi płacić i jej nie wypowie - to czego tu były lokator jest winny?

Data: 2009-02-26 16:19:40
Autor: Gaude
Umowa na internet
Cavallino pisze:
[...]

Zerwał umowę w momencie jak się wyprowadzał, a umowę zrywa się z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Data: 2009-02-26 17:59:13
Autor: SDD
Umowa na internet

Użytkownik "Gaude" <gaude@op.pl> napisał w wiadomości news:go6buc$5ur$1inews.gazeta.pl...

Zerwał umowę w momencie jak się wyprowadzał, a umowę zrywa się z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia.

O jakiej umowie mowisz?
Chyba nie tej z dostawca internetu - bo przeciez nie mogl jej zerwac, nie bedac jej strona.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-02-26 18:35:56
Autor: Gaude
Umowa na internet
SDD pisze:
[...]

Znaczy on mi dał do podpisania papier że rezygnuje z internetu i go wysłał za mnie.

Data: 2009-02-26 14:21:00
Autor: witek
Umowa na internet
Gaude wrote:

Znaczy on mi dał do podpisania papier że rezygnuje z internetu i go wysłał za mnie.

Ty się ciesz, że to nie była umowa sprzedaży twojego samochodu.

Data: 2009-02-26 21:41:40
Autor: Cavallino
Umowa na internet
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:go6tl3$j2n$1inews.gazeta.pl...
Gaude wrote:

Znaczy on mi dał do podpisania papier że rezygnuje z internetu i go wysłał za mnie.

Ty się ciesz, że to nie była umowa sprzedaży twojego samochodu.

Albo cyrograf. ;-)

Data: 2009-02-26 18:40:07
Autor: SDD
Umowa na internet

Użytkownik "Gaude" <gaude@op.pl> napisał w wiadomości news:go6jts$91d$1inews.gazeta.pl...

Znaczy on mi dał do podpisania papier że rezygnuje z internetu i go wysłał za mnie.

No coz... A w umowie pewnie byla jakas kara za zerwanie przed terminem...
Ty podpisales - Ty zerwales...

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-02-26 20:23:35
Autor: Cavallino
Umowa na internet
Użytkownik "Gaude" <gaude@op.pl> napisał w wiadomości news:

Znaczy on mi dał do podpisania papier że rezygnuje z internetu i go wysłał za mnie.

Czyli Ty zerwałeś.
No to teraz płać.
A następnym razem czytaj co podpisujesz.

Data: 2009-02-26 20:22:52
Autor: Cavallino
Umowa na internet
[...]

On nie mógł zerwać Twojej umowy.

a umowę zrywa się z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Jak terminowa to wcale się nie zrywa, bo to sensu nie ma.

Umowa na internet