Umowa na internet

Data: 2009-02-25 16:28:20
Autor: Cavallino
Umowa na internet
Użytkownik "Gaude" <gaude@op.pl> napisał w wiadomości news:go3nsm$elp$1inews.gazeta.pl...
Rok temu miałem lokatora, który namówił mnie abym podpiął do mieszkania internet. Oczywiście on za to płacił lecz umowa była na mnie. Wyprowadził się rok temu a dziś przyszedł do mnie rachunek za internet prawie 1000zł. Mam jakieś szanse udowodnić, że to jest jego dług?

To jest Twój dług.
Co najwyżej możesz go ścigać, o ile w umowie zawarłeś klauzulę, że to on ponosi koszt netu.

Data: 2009-02-25 17:08:45
Autor: Gaude
Umowa na internet
Cavallino pisze:

To jest Twój dług.
Co najwyżej możesz go ścigać, o ile w umowie zawarłeś klauzulę, że to on ponosi koszt netu.

Umowę widziałem tylko w chwili podpisywania. A fakt że on opłacał abonament ze swojego konta?

Data: 2009-02-25 17:13:00
Autor: Liwiusz
Umowa na internet
Gaude pisze:
Cavallino pisze:

[...]

   Fakt, uważaj, bo jeszcze będzie chciał od Ciebie zwrotu za te rachunki, co za Ciebie płacił...

--
Liwiusz

Data: 2009-02-25 13:13:23
Autor: witek
Umowa na internet
Liwiusz wrote:

  Fakt, uważaj, bo jeszcze będzie chciał od Ciebie zwrotu za te rachunki, co za Ciebie płacił...

A urząd skarbowy podatek od darowizny.

Data: 2009-02-28 11:50:05
Autor: Gotfryd Smolik news
Umowa na internet
On Wed, 25 Feb 2009, witek wrote:

Liwiusz wrote:

  Fakt, uważaj, bo jeszcze będzie chciał od Ciebie zwrotu za te rachunki, co za Ciebie płacił...

A urząd skarbowy podatek od darowizny.

  Przed darowizną IMVHO można się łatwo obronić, wykazując że internet
był "częścią umowy" (taka promocja w stylu "i telefon za złotówkę"),
co pewnie zaskutkuje rozważaniami czy kwota zapłaty za ten i-net
nie powinna być doliczona do czynszu :> (skoro lokator płacił za *jego*
internet, jak sam przyznaje).

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-02-27 15:02:38
Autor: Smok Eustachy
Umowa na internet
Liwiusz pisze:
/.../
  Fakt, uważaj, bo jeszcze będzie chciał od Ciebie zwrotu za te rachunki, co za Ciebie płacił...

Rachunek za Internet trzeba bulić samemu,  a tamtemu podnieść opłatę za mieszkanie.
A skąd się ten 1000 wziął do zapłaty? Czy on nie płacił czy jak?

Data: 2009-02-25 19:02:27
Autor: Cavallino
Umowa na internet
Użytkownik "Gaude" <gaude@op.pl> napisał w wiadomości news:go3qee$14$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

To jest Twój dług.
Co najwyżej możesz go ścigać, o ile w umowie zawarłeś klauzulę, że to on ponosi koszt netu.

Umowę widziałem tylko w chwili podpisywania.

W umowie między Tobą a nim, o wynajem.

A fakt że on opłacał abonament ze swojego konta?

Między Tobą a dostawcą netu nic to nie zmienia.

Umowa na internet