Umowa notarialna a wada prawna

Data: 2012-11-20 11:52:16
Autor: Roman
Umowa notarialna a wada prawna
Witam

Zakupiłem działkę budowlaną. Jako, że zależało mi na czasie to nie sprawdziłem dokładnie u źródeł czy działka jest uzbrojona czy nie. Fizycznie przy działće stała skrzynka z energii i z ziemii wychodziła rura z wodą (ale tu już na granicy działki - jak się okazało na działce sąsiedniej). Sprzedawca twierdził, że działka jest uzbrojona - posiada wodę i prąd. W akcie notarialny jest zapis, że: "działka jest częściowo uzbrojona". Niestety gdy wystąpiłem o warunki przyłączeniowe okazało się, że działka nie jest uzbrojona ani w wodę ani w prąd - okazało się, że wszystkie sąsiednie działki są uzbrojone tylko ta moja nie jest a co więcej np na wodę był sporządzony projekt włącznie z moją działką ale sprzedawca zlecił niewykonywanie przyłącza na tę moją działkę. W tej chwili mam zapłacić ponad 5tys pln za przyłącza i pojawia się pytanie - czy mogę dochodzić tej kwoty od sprzedawcy? Dodam, że mam świadków na okoliczność twierdzenia przez sprzedawcę, że działka jest uzbrojona w wodę i prąd a nie tylko na oświadczenie, że jest "częściowo uzbrojona". Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

Pzdr

Umowa notarialna a wada prawna