Umowa o dzie³o..

Data: 2009-09-18 07:16:31
Autor: Czes³aw
Umowa o dzie³o..
Witam,

Proszê o poradê. Jestem rolnikiem, op³acam KRUS, ale ostatnio trafi³a mi siê ciekawa praca - zlecenia które bêd± cykliczne przez 2 lata lub d³u¿ej. Umówi³em siê na konkretn± kwotê brutto, ode mnie zale¿y w forma zatrudnienia. Mo¿e to byæ comiesiêczna umowa o dzie³o - wtedy zostanie mi wiêcej pieniêdzy w kieszeni, lub te¿ umowa o pracê. Czy mo¿na cyklicznie zawieraæ umowê o dzie³o: miesi±c w miesi±c nowe dzie³o? Co radzicie? Dziêki.
Czes³aw

--

Umowa o dzie³o..