Umowa o dzielo a DG

Data: 2009-04-13 19:36:39
Autor:
Umowa o dzielo a DG
Prowadze jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza (profil informatyczny). Mam okazje wykonac jedna prace, ale "pracodawca" proponuje mi umowe o dzielo.

Jeśli efektem będzie dzieło, to jak najbardziej dobrze mówi.

Podobno prowadzac DG nie mozna wykonywac umow o dzielo?

Bzdura. Umowa o dzieło to jedna z podstawowych umów wielu firm usługowych.
Pozostaje jednak kwestia rozliczeń. Inaczej bedzie w przypadku pokrywania się zamówienia z twoją DG, inaczej jeśli się nie pokrywa.

Umowa o dzielo a DG