Umowa o dzieło a powstrzymywanie się od działań konkurencyjnych

Data: 2009-04-28 14:21:12
Autor: Olgierd
Umowa o dzieło a powstrzymywanie się od działań konkurencyjnych
Dnia Tue, 28 Apr 2009 16:16:24 +0200, PlaMa napisał(a):

Może być zakaz konkurencji przy umowie o dzieło? Czy można zrobić tak,
że 15% wynagrodzenia to spłata tego zakazu? Wydawało mi się że może być
tylko tak, że po zakończeniu pracy oni płacą a ja się wstrzymuje od
pracy.

Może, można, źle się wydawało. --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-04-28 16:25:01
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Olgierd wrote:
[...]

Zauważ, że umowa dotyczy "wygłaszania cykli wykładów", a potencjalny zakaz "organizacji kursów".

M.

Data: 2009-04-28 17:09:06
Autor: Johnson
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

Zauważ, że umowa dotyczy "wygłaszania cykli wykładów", a potencjalny zakaz "organizacji kursów".

No i? Jaki wniosek?

--
@2009 Johnson

Data: 2009-04-28 08:17:36
Autor: BK
On Apr 28, 5:09 pm, Johnson <john...@nospam.pl> wrote:
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

> Zauważ, że umowa dotyczy "wygłaszania cykli wykładów", a potencjalny
> zakaz "organizacji kursów".

No i? Jaki wniosek?

--
@2009 Johnson

Ze wyglaszac jej wolno :)

Umowa o dzieło a powstrzymywanie się od działań konkurencyjnych