Umowa o dzie³o skladki a ZUS

Data: 2011-01-02 11:31:49
Autor: LprzemekL
Umowa o dzie³o skladki a ZUS
Hej,

Pracuje na Umowe o Dzielo juz ponad rok (grudzien 2009), nie
odprowadzam zadnych skladek do ZUS (tylko podatek do US jest placony),
czy tak moze byc nadal ?

PS. ZUS nie dzwoni, nic nie wysyla do mnie.

Data: 2011-01-02 20:35:51
Autor: Liwiusz
Umowa o dzieło skladki a ZUS
W dniu 2011-01-02 20:31, LprzemekL pisze:
Hej,

Pracuje na Umowe o Dzielo juz ponad rok (grudzien 2009), nie
odprowadzam zadnych skladek do ZUS (tylko podatek do US jest placony),
czy tak moze byc nadal ?

Może być.

PS. ZUS nie dzwoni, nic nie wysyla do mnie.

Ja płacę i do mnie też nie dzwoni ;)

--
Liwiusz

Data: 2011-01-02 11:38:46
Autor: LprzemekL
Umowa o dzie³o skladki a ZUS
> Hej,

> Pracuje na Umowe o Dzielo juz ponad rok (grudzien 2009), nie
> odprowadzam zadnych skladek do ZUS (tylko podatek do US jest placony),
> czy tak moze byc nadal ?

Mo¿e byæ.

Ok, czyli nic sie nie zmienilo, dzieki :)

Data: 2011-01-02 20:44:21
Autor: tomek
Umowa o dzieło skladki a ZUS
On 02.01.2011 20:31, LprzemekL wrote:
[...]

Bo jeszcze nie mają telefonu i adresu, daj im chwilkę na ogarnięcie papierów i kawę.

--
Tomek

Umowa o dzie³o skladki a ZUS