Umowa o dzie³o z przeniesieniem praw autorskich

Data: 2010-01-22 16:56:32
Autor: tp
Umowa o dzie³o z przeniesieniem praw autorskich
No to jak to w koñcu jest?

Data: 2010-01-23 01:18:04
Autor: Gotfryd Smolik news
Umowa o dzie³o z przeniesieniem praw autorskich
On Fri, 22 Jan 2010, tp wrote:

No to jak to w koñcu jest?

  Co za "to"?
(nie ma cytatu, wiêc nie wiem do której czê¶ci i czego siê odnosisz).

  Co¶ jeszcze: dzwoni±c do 3 USów oraz 2 razy do informacji podatkowej,
mo¿esz dostaæ ³±cznie 5 ró¿nych odpowiedzi :P
  Nie narzekaj, ¿e widzisz ró¿ne opinie - masz podstawê do wziêcia
w gar¶æ przepisów i wydedukowania jak ma byæ.
"Ka¿dy odpowiada za siebie" - nie oczekuj *porad*!

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-01-23 09:46:09
Autor: tp
Umowa o dzie³o z przeniesieniem praw autorskich
U¿ytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisa³

[...]

Wiem, z tym, ¿e to ja odpowiadam formalnie za wystawiony rachunek do umowy o dzie³o z prawami autorskimi.

Dzie³odawca mówi, ¿e ksiêgowa mówi, ¿e ma byæ z 50% KUP pomimo, ¿e umowa na marne grosze (mniej ni¿ 200 z³).

Pozdrawiam
tp

Data: 2010-01-27 23:50:21
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 23 Jan 2010, tp wrote:

Dzie³odawca mówi, ¿e ksiêgowa mówi, ¿e ma byæ z 50% KUP pomimo, ¿e umowa na marne grosze (mniej ni¿ 200 z³).

....no i tak mi wychodzi z przepisów.
  Co Ci siê nie zgadza³o w opisie?
(jak mniemam, celem dyskusji, w odró¿nieniu od porady, jest ustalenie
nie JAK ma byæ, lecz DLACZEGO :D - wiêc jak siê komu wersja opisana
wy¿ej nie podoba, niech wyja¶ni "dlaczego")

pzdr, Gotfryd

Umowa o dzie³o z przeniesieniem praw autorskich