Umowa oprace kilka sztuk

Data: 2009-05-25 19:21:42
Autor: Ireneusz
Umowa oprace kilka sztuk
Witajcie,

jest tak:
pracuję od 5 lat, warsztat 6 osb. Pierwsza umowa na czas próby 3 miesiace, potem na czas okreslony 3 miesiace, teraz mam umowe na czas nieokreslony i generalnie nie jest mi zle, zarobki oczywiscie mogly by byc wieksze, ale dobrze jest tyle ile jest.
Ale moje pytanie jest takie, bo dopiero wczoraj mi kolega powiedzial,  ze u niego przy kazdej ewentualnej podwyżce dostaje aneks do umowy, u mnie w ciągu tych 5 lat miałem kilka podwyżek i za każdym razem miałem podpisywane umowy oprace z kolejnym numerem, tak więc mam:
umowa na czas probny od 1.03.2004 na 3 miesiące do 30.05.2004 na kwote 1250 zł brutto
umowa na czas okreslony od 1.06.2004 na 3 miesiące do 31.08.2004 na kwote 1350 zł brutto
umowa na czas nieokreślony od 1.09.2004 na kwote 1500 zł brutto
umowa na czas nieokreślony od 1.09.2005 na kwote 1600 zł brutto
umowa na czas nieokreślony od 1.03.2005 na kwote 1750 zł brutto
umowa na czas nieokreślony od 1.10.2006 na kwote 1890 zł brutto
umowa na czas nieokreślony od 1.02.2008 na kwote 2000 zł brutto

i np gdybym ja chciał się zwolnić to wypowiadam tę ostatnią umowę ?
a gdyby szef chciał mnie zwolnić ?
teraz tak sobie myślę, że skoro tak ze mną podpisał umowy to może powinien mipłacić ze wszystkich umów ?
czy iść do sądu pracy, aby "wyrwać troche kasy" ? bo tak szczerze mówiąc to atmosfera się pogarsza i chcę szukać innej pracy...

czy Inspekcja Pracy może mi coś pomóc ?

Pozdrawiam
Irek

Data: 2009-05-25 20:36:59
Autor: Robert Tomasik
Umowa oprace kilka sztuk

Po prostu obydwa sposoby są dobre. Można zawierać nowe umowy (stara się automatycznie unieważnia, a można aneksować.

Data: 2009-05-25 23:58:48
Autor: Wasyl
Umowa oprace kilka sztuk
Ireneuszu, gratuluje!
to bardzo "uczciwe" zachowanie,
pracować dla pracodawcy od 6 lat i potem go wydymac bo "atmosfera sie pogarsza" i zeby
"wyrwać troche kasy"

nie pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-05-27 02:23:44
Autor: scob
Umowa oprace kilka sztuk

nie pozdrawiam
Wojtek
oo, pracodawca Ireneusza też czyta grupę :D

Data: 2009-05-27 13:31:16
Autor: Wasyl
Umowa oprace kilka sztuk
no wlasnie, licho nie śpi:)