Umowa - oryginal, kopia i ilosc egzemplarzy

Data: 2011-01-06 10:28:33
Autor: k e l t o i
Umowa - oryginal, kopia i ilosc egzemplarzy
Ok, byłem w urzędzie i pani wyjaśniła mi o co chodzi. "Oryginalna kopia
dokumentu" to sam dokument poświadczający zawarcie umowy z oryginalnymi
podpisami. Co do jego stemplowania to znalazł się na to odpowiedni
paragraf (powszechna właściwość rzeczy w "państwach prawa"):

§ 4.
2. W przypadku zawiadomienia przez dotychczasowego właściciela o zbyciu
pojazdu zarejestrowanego organ rejestrujący:
1) zamieszcza na dokumencie, na podstawie którego nastąpiło zbycie
pojazdu, adnotację o treści: "Zawiadomiono w dniu ... o zbyciu pojazdu
Nr rej ...", wpisując datę zawiadomienia i numer rejestracyjny pojazdu,
oraz *przystawia pieczątkę* organu rejestrującego, wykonuje kserokopię
dokumentu, po czym zwraca go właścicielowi pojazdu, jeżeli zawiadomienie
o zbyciu dokonane zostało przez właściciela osobiście w organie
rejestrującym;

Dziennik Ustaw Nr 137 -- - 10017 -- - Poz. 968
OBWIESZCZENIE MINISTRA TRANSPORTU z dnia 6 lipca 2007 r.
w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra
Infrastruktury w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach
związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w
tych sprawach

Dziennik Ustaw Nr 137 -- - 10018 -- - Poz. 968
ROZPORZDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 27 września 2003 r.
w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z
dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach

Załączniki do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 września
2003 r.
Załącznik nr 1
INSTRUKCJA W SPRAWIE REJESTRACJI POJAZDÓW

Data: 2011-01-06 10:52:05
Autor: spp
W dniu 2011-01-06 10:28, k e l t o i pisze:
[...]

No i popsułeś trollom święta. :)
BTW - taki na przykad konosament ma zazwyczaj kilka oryginałów. ;)

--
spp

Umowa - oryginal, kopia i ilosc egzemplarzy