Umowa przedwst臋pna przed fina艂em SD-Z2

Data: 2015-12-26 12:04:23
Autor: witek
Umowa przedwst臋pna przed fina艂em SD-Z2
Wiesiek wrote:
Witam. Po 艣mierci krewnego naby艂em nieruchomo艣膰, kt贸r膮 chc臋 sprzeda膰. Na
obecn膮 chwil臋 z przyczyn kt贸rych szczeg贸艂贸w nie b臋d臋 wyja艣nia艂, nie
zosta艂 zap艂acony jeszcze podatek od nabycia spadku - post臋powanie w toku.
Czy w tej sytuacji mog臋 zawrze膰 umow臋 przedwst臋pn膮 sprzeda偶y z
potencjalnym nabywc膮 i czy tym samym nie naruszam jakiego艣 przepisu
podatkowego? Dodam, 偶e w ksi臋dze wieczystej jestem uwidoczniony jako
obecny w艂a艣ciciel.
Pozdrawiam,
W.

notariusz na 100% bedzie wymaga艂, z US za艣wiadczanie o zap艂aceniu podatku lub zwolnieniu z podatku od spadku, wiec sk艂adaj膮c SD-Z2 pilnuj jak oka w g艂owie papierka na kt贸rym bedzie napisane, 偶e podatek sie nie nale偶y.

Czy przy umowie przedwst臋pnej bedzie tego wymaga艂, to nie wiem.Zapytaj notariusza.

Ale zawsze mo偶esz zawrze膰 umow臋 przedwst臋pn膮 bez zachowania formy notarialnej.

Niewiele warta, ale je艣li chodzi ci o sam膮 umow臋 to tak da si臋 to zrobi膰.

Umowa przedwst臋pna przed fina艂em SD-Z2