Umowa stowarzyszeniowa

Data: 2014-09-18 03:59:25
Autor: Stachu Chebel
Umowa stowarzyszeniowa
Wyście tu chłopy mądre są, to weźcie mi powiedzcie cóż to takiego ta umowa. I co z niej wynika?

Data: 2014-09-19 06:17:29
Autor: stevep
Umowa stowarzyszeniowa
W dniu .09.2014 o 12:59 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

Wyście tu chłopy mądre są, to weźcie mi powiedzcie cóż to takiego ta  umowa. I co z niej wynika?

G-no.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-09-20 01:48:00
Autor: szklanynocnik
Umowa stowarzyszeniowa
użytkownik Stachu Chebel napisał:
Wyście tu chłopy mądre są, to weźcie mi powiedzcie cóż to takiego ta umowa. I co z niej wynika?

Bedzie mozna ukrasc to co jeszcze pozostalo, ukraincy idom spod deszczu pod rynne:)

Data: 2014-09-20 02:21:13
Autor: Stachu Chebel
Umowa stowarzyszeniowa
W dniu sobota, 20 września 2014 10:48:00 UTC+2 użytkownik szklan...@gmail.com napisał:
użytkownik Stachu Chebel napisał:

> Wyście tu chłopy mądre są, to weźcie mi powiedzcie cóż to takiego ta umowa. I co z niej wynika?

Bedzie mozna ukrasc to co jeszcze pozostalo, ukraincy idom spod deszczu pod rynne:)

A czy Ukrainki będą mogły do nas przyjeźdźać bez wiz?

Data: 2014-09-20 11:16:26
Autor: Wiesiaczek
Umowa stowarzyszeniowa
W dniu 20.09.2014 o 10:21, Stachu Chebel pisze:
[...]

Tak, ale tylko te cycate.

--
Wiesiaczek (dziś z Sousse - Tunezja)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-09-20 03:45:26
Autor: Stachu Chebel
Umowa stowarzyszeniowa
W dniu sobota, 20 września 2014 12:16:26 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:

> A czy Ukrainki będą mogły do nas przyjeźdźać bez wiz?

Tak, ale tylko te cycate.

Wobec tego w pełni popieram tę umowę.

Data: 2014-09-20 17:00:45
Autor: Michał
Umowa stowarzyszeniowa
W dniu 2014-09-20 12:45, Stachu Chebel pisze:
[...]

  Chciałbym zobaczyć jak dostaniesz z liścia od jakiejś Ukrainki.

Data: 2014-09-20 09:10:55
Autor: Stachu Chebel
Umowa stowarzyszeniowa
W dniu sobota, 20 września 2014 17:00:45 UTC+2 użytkownik Michał napisał:

  Chciaďż˝bym zobaczyďż˝ jak dostaniesz z liďż˝cia od jakiejďż˝ Ukrainki.

I co jeszcze byś chcioł? Czegokolwiek byś nie chcioł, to się tego Ukraińcu Miszka  nie doczekasz.

Data: 2014-09-21 06:41:06
Autor: stevep
Umowa stowarzyszeniowa
W dniu .09.2014 o 10:48 <szklanynocnik@gmail.com> pisze:

użytkownik Stachu Chebel napisał:
Wyście tu chłopy mądre są, to weźcie mi powiedzcie cóż to takiego ta  umowa. I co z niej wynika?

Bedzie mozna ukrasc to co jeszcze pozostalo, ukraincy idom spod deszczu  pod rynne:)

A ty już za chełm masz nocnik.  ;)
--
stevep
-- -- -