Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Umowa ustna z upc

Umowa ustna z upc

Data: 2012-06-20 16:08:49
Autor: MIX-NET
Umowa ustna z upc
Witam.
18 czerwca przedluzalem umowe z upc. Obnizylem cene abonamentu o ok 40 zl przy zwiekszonych uslugach (promocja). Poprosilem konsultanta o umowe na pismie lub na maila co zamawialem, na ile i za ile. Na drugi dzien dostalem maila jedynie z ogolnym regulaminem promocji. Dzwonilem tam dzisiaj i caly czas mi koles probowal kit wcisnac, ze umowa ustna telefoniczna jest zobowiazujaca i oni maja taki punkt w regulaminie. Powiedzial, ze moja prosba zostanie przekazana do konsultanta ktory mi przedluzal uslugi i "ON MI TO SZERZEJ WYJASNI". Zaczalem naciskac i straszyc rzecznikiem konsumenta, ale gosc byl nie ugiety. W koncu kazalem mu jasno powiedziec czy taka umowe w formie pisemnej lub elektronicznej dostane, czy tez nie i Pan stwierdzil ze NIE.  Gdzie mam uderzyc dalej? Nie chce sie obudzic za jakis czas z reka w nocniku. NIe mam nigdzie potwierdzenia co bralem, na ile i za ile. Oprocz rozmowy telefonicznej nagrywanej, ktora dzisiaj jest a jutro jej nie bedzie.  Tesciowi tez robilem przedluzenie i tez nie dostal umowy na maila, chociaz wyraznie o to prosilem przy przedluzaniu. Czy tylko ja mam taki problem?

--


Data: 2012-06-21 08:56:19
Autor: Tomasz Kaczanowski
Umowa ustna z upc
W dniu 2012-06-20 18:08,  MIX-NET pisze:
Witam.
18 czerwca przedluzalem umowe z upc. Obnizylem cene abonamentu o ok 40 zl
przy zwiekszonych uslugach (promocja). Poprosilem konsultanta o umowe na
pismie lub na maila co zamawialem, na ile i za ile. Na drugi dzien dostalem
maila jedynie z ogolnym regulaminem promocji.

Dzwonilem tam dzisiaj i caly czas mi koles probowal kit wcisnac, ze umowa
ustna telefoniczna jest zobowiazujaca i oni maja taki punkt w regulaminie.
Powiedzial, ze moja prosba zostanie przekazana do konsultanta ktory mi
przedluzal uslugi i "ON MI TO SZERZEJ WYJASNI". Zaczalem naciskac i straszyc
rzecznikiem konsumenta, ale gosc byl nie ugiety. W koncu kazalem mu jasno
powiedziec czy taka umowe w formie pisemnej lub elektronicznej dostane, czy
tez nie i Pan stwierdzil ze NIE.

  Gdzie mam uderzyc dalej? Nie chce sie obudzic za jakis czas z reka w
nocniku. NIe mam nigdzie potwierdzenia co bralem, na ile i za ile. Oprocz
rozmowy telefonicznej nagrywanej, ktora dzisiaj jest a jutro jej nie bedzie.

  Tesciowi tez robilem przedluzenie i tez nie dostal umowy na maila, chociaz
wyraznie o to prosilem przy przedluzaniu. Czy tylko ja mam taki problem?


Najsensowniej zrezygnować z umowy i podpisac z kim innym.


--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2012-06-21 10:04:20
Autor: Gotfryd Smolik news
Umowa ustna z upc
On Wed, 20 Jun 2012,  MIX-NET wrote:

Dzwonilem tam dzisiaj i caly czas mi koles probowal kit wcisnac, ze umowa
ustna telefoniczna jest zobowiazujaca i oni maja taki punkt w regulaminie.
Powiedzial, ze moja prosba zostanie przekazana do konsultanta ktory mi
przedluzal uslugi i "ON MI TO SZERZEJ WYJASNI". Zaczalem naciskac i straszyc
rzecznikiem konsumenta, ale gosc byl nie ugiety. W koncu kazalem mu jasno
powiedziec czy taka umowe w formie pisemnej lub elektronicznej dostane, czy
tez nie i Pan stwierdzil ze NIE.

http://prawo.legeo.pl/prawo/ustawa-z-dnia-16-lipca-2004-r-prawo-telekomunikacyjne/
+++
Art. 56.
1. Świadczenie usług telekomunikacyjnych odbywa się na podstawie umowy
[...]
6. Dostawca usług może umożliwić abonentowi zmianę warunków umowy zawartej
  na piśmie, o których mowa w ust. 3 pkt 2, 4-7 i 9 za pomocą środków
  porozumiewania się na odległość, w szczególności telefonicznie.
  W takim przypadku dostawca usług obowiązany jest utrwalić oświadczenie
  abonenta złożone w powyższy sposób i przechowywać je przez okres 12 miesięcy.
<...koooompania...>
  Jednocześnie dostawca usług obowiązany jest do potwierdzenia abonentowi
  faktu złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu
  i terminu wprowadzenia zmian, w formie pisemnej, w terminie ustalonym
  z abonentem, ale nie później niż w ciągu jednego miesiąca od dnia
  zlecenia zmiany.
<...BACZNO¦C!...>
  Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany
  warunków umowy, bez podania przyczyn, poprzez złożenie stosownego
  oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 dni od dnia otrzymania
  pisemnego potwierdzenia.
  Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
<spocznij>
-- -

Gdzie mam uderzyc dalej?

  IMO - wysłać "odst±pienie" wg ustawy.
  Wysłanie własnego o¶wiadczenia przed otrzymaniem ichniego IMVHO wypełnia
wymóg "wysłania przed upływem".

Tesciowi tez robilem przedluzenie i tez nie dostal umowy na maila, chociaz
wyraznie o to prosilem przy przedluzaniu. Czy tylko ja mam taki problem?

  Obawiam się, że dopóki telemarketingowi nie wyjdzie że niewysyłanie
obowi±zkowej kopii umowy/aneksu się NIE OPŁACA, to wiele się nie zmieni.
  IMO bazuj± na tym, że indywidualnemu klientowi nie chce się użerać.

pzdr, Gotfryd

Umowa ustna z upc

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona