Umowy licencyjne

Data: 2011-07-11 12:45:24
Autor: MK
Umowy licencyjne
Witam

Jeżeli mam w przedsiebiorstwie umowy licencyjne na roznego rodzaju programy specjalistyczne i ogolne oraz nie ma w nich zawartego terminu waznosci to czy zgodnie z ustawa o prawie autorskim po 5 latach automatycznie takie licencje staja sie niewazne i nalezy programy skasowac poniewaz uzywa sie ich nielegalnie. Za te programy zostały wniesione oczywiscie wczesniej odpowiednie opłaty. Czy w takim przypadku nalezy sie zwrocic do firm z prosba o sprecyzowania terminu, o przedluzenie okresu na czas bezterminowy? Co w przypadku jezeli firma juz nie istnieje?
W reszcie umow licencyjnych jest podany termin jako bezterminowy okres do uzywania licencji. Tylko tutaj jest problem taki, że Licencjodawca moze tez wypowiedziec taka umowe. Czy wtedy jezeli wypowie nam umowe to po okresie ochronnym (1 rok) nalezy program skasowac pomimo, ze pare lat temu zaplacilo sie za niego duze pieniadze ?

Za odpowiedz serdecznie dziekuje.

Pozdrawiam
M.K.

Data: 2011-07-11 11:04:14
Autor: januszek
Umowy licencyjne
MK napisa?(a):

JeÂżeli mam w przedsiebiorstwie umowy licencyjne...

Idz pytac na grupe o prawie a nie o sprzecie...

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"