Umowy o dzie³o a kredyt na mieszkanie

Data: 2010-08-01 00:09:50
Autor: SDD
Umowy o dzie³o a kredyt na mieszkanie

U¿ytkownik "Micha³" <michal_www@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i321kf$71s$1news.onet.pl...
Witam

Teraz dochody lekko wzros³y i miesiêcznie mimo ¿e wynajmuje pokój powinno zostaæ 1000 pln - logicznie wiêc bior±c mam jak±¶ tam zdolno¶æ.

.... do przezycia - tak :)
A jak Ci sie noga powinie (doslownie) i bedziesz musial zabulic kilka- (-nascie), (-dziesiat) tysiecy za leczenie szpitalne (wszak ubezpieczenia zdrowotnego nie posiadasz), to kto bedzie splacal ten kredyt?
Bank bierze pod uwage rozne warianty.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-08-01 11:06:27
Autor: Michał
Umowy o dzie�o a kredyt na mieszkanie

[...]

Tak łatwo się z tej mafii w Polsce wywinąć nie idzie niestety... póki co ubezpieczanie mam.

Pozdrawiam

Umowy o dzie³o a kredyt na mieszkanie