Umundurowanie policji

Data: 2014-04-05 22:44:15
Autor: animka
Umundurowanie policji
Czy ktoś może podać linka do strony gdzie są aktualne ubiory policjantów, szczególnie chodzi mi o Dzielnicowego. Ubiór codzienny na służbie i ubiór/mundur.

--
animka

Data: 2014-04-06 03:08:29
Autor: Robert Tomasik
Umundurowanie policji

http://bip.kgp.policja.gov.pl/download/18/14882/Rozporzadzenie-umundurowanie.pdf

Data: 2014-04-06 20:15:45
Autor: animka
Umundurowanie policji
W dniu 2014-04-06 03:08, Robert Tomasik pisze:
[...]

Ten, który jest podobno dzielnicowym przyjechał do sąsiadów w ubraniu dresowym (lampasy po bokach spodni), nie miał czapki policyjnej. Moim zdaniem to jakby był z jakiejś interwencji, pogotowia policyjnego, a nie oficjalnym Dzielnicowym , który umówił się z sąsiadami na rozmowę.

--
animka

Data: 2014-04-06 20:50:04
Autor: Robert Tomasik
Umundurowanie policji
Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:lhs5lt$7vi$1node1.news.atman.pl...
[...]

Trudno się odnieść, ale nowy mundur służbowy wygląda faktycznie trochę, jak dres. Powinien mieć czapkę, ale w pomieszczeniu nie musiał.

Data: 2014-04-06 22:48:13
Autor: animka
Umundurowanie policji
W dniu 2014-04-06 20:50, Robert Tomasik pisze:
[...]

OK.
Dzisiaj powiedział sąsiadce, żeby przyszła do komisariatu w sprawie zalożenia sprawy w sądzie "Słowo za słowo". Myślalam, że padnę ze śmiechu jak mi o tym powiedziała.
Ona ma sa ścianą delikatnie mówiąc agencję towarzyską, ta kawalerka to garsoniera tylko do pracy prostytutek. Właściciele-sutenetzy (para, obecnie z małym dzieckiem) jest tam kiedy mają pobrać kasę za pracę "pań"-koleżanek, nieraz są w czasie pracy (ktoś stoi przy judaszu i kapuje kto idzie korytarzem). Potem jest wielka balanga, brzęk szkła jakby laboratoryjnego (moze narkotyki), pijaństwo, wydzieranie sie. walenie.

--
animka

Data: 2014-04-07 00:58:48
Autor: Robert Tomasik
Umundurowanie policji
Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:lhseis$i0q$1node1.news.atman.pl...

[...]

Cóż. Sąd to będzie oceniał.

[...]

Ktoś ma wybujałą fantazję.

Data: 2014-04-07 01:07:42
Autor: animka
Umundurowanie policji
W dniu 2014-04-07 00:58, Robert Tomasik pisze:
[...]

Kto? To sÄ… fakty (już od pewnego czasu)  nie wyobraźnia.
Poza tym noce nieprzespane od pracy tych panienek pracujących w różnych wariantach- przy samej ścianie łóżka w drugim mieszkaniu.

--
animka

Data: 2014-04-07 01:40:56
Autor: Robert Tomasik
Umundurowanie policji
Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:lhsmob$rae$1node1.news.atman.pl...

[...]

Faktem, to może być eentualnie hałas. Reszta to są domysły :-)

Poza tym noce nieprzespane od pracy tych panienek pracujących w różnych wariantach- przy samej ścianie łóżka w drugim mieszkaniu.

Jeszcze nie słyszałem o labolatorium produkującego narkotyki w burdelu. To byłaby skrajnie prawdopodobna hybryda.

Data: 2014-04-07 15:10:40
Autor: animka
Umundurowanie policji
W dniu 2014-04-07 01:40, Robert Tomasik pisze:
[...]

OK. To może kieliszki. Rzucają też nimi w drzwi jak się przechodzi.

--
animka

Data: 2014-04-07 17:20:35
Autor: Titus Atomicus
Umundurowanie policji
In article <lhu84s$fij$1@node1.news.atman.pl>,
 animka <animka@tonieja.wp.pl> wrote:

W dniu 2014-04-07 01:40, Robert Tomasik pisze:
> U¿ytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Faktem, to mo¿e byæ eentualnie ha³as. Reszta to s± domys³y :-)

> Jeszcze nie s³ysza³em o labolatorium produkuj±cego narkotyki w burdelu. To
> by³aby skrajnie prawdopodobna hybryda.

OK. To mo¿e kieliszki. Rzucaj± te¿ nimi w drzwi jak siê przechodzi.

To chyba taki staropolski zwyczaj.
--
TA

Data: 2014-04-14 21:32:15
Autor: Borys Pogore³o
Umundurowanie policji
Dnia Sun, 6 Apr 2014 03:08:29 +0200, Robert Tomasik napisa³(a):

Czy kto¶ mo¿e podaæ linka do strony gdzie s± aktualne ubiory policjantów, szczególnie chodzi mi o Dzielnicowego. Ubiór codzienny na s³u¿bie i ubiór/mundur.

http://bip.kgp.policja.gov.pl/download/18/14882/Rozporzadzenie-umundurowanie.pdf

Tak OT: mistrzowsko ukryte s± twarze osób na zdjêciach. Prawie jak w tym
brytyjskim dokumencie, gdzie zaczerniono fragmenty przez zmianê koloru t³a
tekstu.

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl