Umweltzone - plakietki.

Data: 2010-08-09 20:18:34
Autor: Marek
Umweltzone - plakietki.

Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomości news:i3olea$b0s$1node1.news.atman.pl...
Hej.
Chcialem wjechac do centrum pewnego miasta i dowiedzialem sie o umweltzone i tych ekofaszystowskich akcjach. Okazuje sie, ze diesel 2004r dostanie naklejke ZOLTA a np. totalny benzynowy rupiec z 1994r dostanie zielona. Jednak na forum Vectry dokopalem sie do tematu gdzie koles posiadajac Vectre B diesla dostal zielona, bo zrobil badanie spalin i wyszla norma Euro 4. Nasuwa sie kilka pytan, gdzie zrobic takie badanie w PL, zeby Niemcy uznali (bo domyslam sie, ze u nich to ciezko, kiedys chcialem sie dogadac po angielsku na stacji diagnostycznej to byl hardkor, kompletnie nic nie kumali), ile to kosztuje? Bo po roczniku to dostane pewnie zolta. Gdzie w ogole mozna sprawdzic jaka norme spelnia dane auto z danym silnikiem? Jest jakas strona? Bo w dowodzie nie ma nic na ten temat.

Ja mam Seata Toledo z 2000 r. TDi 110 KM, ale pierwsza rejestracja w Polsce była w 2007 r. i pan dał mi zieloną plakietkę, patrząc zapewne na date pierwszej rejestracji w Polsce. Ale nie mam mu tego za złe :)
Pozdrawiam!
Marek
Seat Toledo 1,9 TDi
Płock