Umylem komore silnika Karcherem...

Data: 2010-06-30 22:19:05
Autor: Pszemol
Umylem komore silnika Karcherem...
Umyłem sobie wczoraj komorę silnika w swojej '04 Hondzie Accord
myjką ciśnieniową na myjni samoobsługowej...
Zrobiłem to głównie po to, że wymieniałem płyn w chłodnicy i mi się
trochę pochlapało wnętrze, a słyszałem że jest to ciecz "korozyjna"
i niezbyt dobrze wpływa na elementy malowane...
Fajnie się wszystko wymyło, silnik wygląda jak w nowym aucie.
Wszystkie kable, rurki, spinki, nalepki kolorowe - wszystko jak nowe!
Nie mam żadnych problemów z autem: zapala normalnie, nic nie piszczy
ani się pasek nie ślizga mimo że wszystko włącznie z kablami i alternatorem
było dosyć solidnie spryskane mydłem a potem spłukane pod ciśnieniem.
Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

Data: 2010-07-01 07:12:58
Autor: gosmo
[ot] Re: Umylem komore silnika Karcherem...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i0gfsp.5ag.0poczta.onet.pl...
Zrobiłem to głównie po to, że wymieniałem płyn w chłodnicy i mi się
trochę pochlapało wnętrze, a słyszałem że jest to ciecz "korozyjna"

To co to za płyn skoro może przeżreć chłodnice ;) Płyn chłodniczy tym się różni właśnie od kranówki, że ma niższą temperaturę zamarzania, wyższą wrzenia i zawiera dodatki antykorozyjne. Chyba, że to jakiś kiepski płyn jest lub tzw. "nieznanego pochodzenia".

Data: 2010-07-01 00:56:17
Autor: Pszemol
"gosmo" <tojest@mojmail.pl> wrote in message news:i0h84r$16qc$1news2.ipartners.pl...
[...]

Może źle się wyraziłem - na metal nie jest szkodliwy ale zalecają
wycierać wszystkie chlapnięcia z powłok lakierniczych...

Data: 2010-07-01 17:52:52
Autor: Jakub Witkowski
gosmo pisze:
[...]

A wylej sobie ten płyn na przykład na tapicerkę podłogi w samochodzie,
nie usuń porządnie, a za kilka miesięcy sprawdź, jak wygląda lakier :)

Data: 2010-07-01 07:15:23
Autor: Mario
Umylem komore silnika Karcherem...
myjką ciśnieniową na myjni samoobsługowej...

a widziales ze obok sa nawet narysowane znaki zabraniajace tego robic? :)

pzdr

Data: 2010-07-01 00:56:38
Autor: Pszemol
"Mario" <mario1980.2@gazeta.pl> wrote in message news:i0h83s$fru$1inews.gazeta.pl...
myjką ciśnieniową na myjni samoobsługowej...

a widziales ze obok sa nawet narysowane znaki zabraniajace tego robic? :)

Nie, a Ty widziałeś takie znaki?

Data: 2010-07-01 18:37:08
Autor: DoQ
Pszemol pisze:
a widziales ze obok sa nawet narysowane znaki zabraniajace tego robic? :)
Nie, a Ty widziałeś takie znaki?

Pod maska niektore auta maja informacje o zakazie mycia silnika karcherem.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-01 13:44:26
Autor: Pszemol

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0igc9$u8p$1mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:
a widziales ze obok sa nawet narysowane znaki zabraniajace tego robic? :)
Nie, a Ty widziałeś takie znaki?

Pod maska niektore auta maja informacje o zakazie mycia silnika karcherem.

Twój Peugeot ma takie znaki? :-)

Data: 2010-07-01 21:06:01
Autor: DoQ
Umylem komore silnika Karcherem...
Pszemol pisze
Pod maska niektore auta maja informacje o zakazie mycia silnika karcherem.
Twój Peugeot ma takie znaki? :-)

Moj nie, a co?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-01 14:41:10
Autor: Pszemol

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0ip3e$e0l$1mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze
Pod maska niektore auta maja informacje o zakazie mycia silnika karcherem.
Twój Peugeot ma takie znaki? :-)

Moj nie, a co?

A nic, ciekaw jestem w którym aucie takie coś widziałeś...
Napiszesz nam o tym?

Data: 2010-07-01 22:01:33
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

Moj nie, a co?
A nic, ciekaw jestem w którym aucie takie coś widziałeś...
Napiszesz nam o tym?

M.in na 607 2,7HDI - zaspokoilem twoja ciekawosc?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-01 15:24:36
Autor: Pszemol

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0isbj$f5t$2mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:

Moj nie, a co?
A nic, ciekaw jestem w którym aucie takie coś widziałeś...
Napiszesz nam o tym?

M.in na 607 2,7HDI - zaspokoilem twoja ciekawosc?

Nie. Piszesz "między innymi" - widziałeś te inne?

Data: 2010-07-01 22:34:58
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

M.in na 607 2,7HDI - zaspokoilem twoja ciekawosc?
Nie. Piszesz "między innymi" - widziałeś te inne?

Niektore inne modele i w innej marce tez gdzies widzialem.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-01 15:41:09
Autor: Pszemol

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0iua7$172$2mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:

M.in na 607 2,7HDI - zaspokoilem twoja ciekawosc?
Nie. Piszesz "między innymi" - widziałeś te inne?

Niektore inne modele i w innej marce tez gdzies widzialem.

A widziałeś coś z taką nalepką u jakiejś porządnej marki?
Takiej nie na F? ;-)

Data: 2010-07-01 22:48:02
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

Niektore inne modele i w innej marce tez gdzies widzialem.
A widziałeś coś z taką nalepką u jakiejś porządnej marki?
Takiej nie na F? ;-)

Jesli myslisz, ze znowu poswiece ci czas i bede wyszukiwal dla ciebie informacje to jestes w bledzie.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-01 16:29:51
Autor: Pszemol

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0iv2n$c71$1mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:

[...]

Ależ bynajmniej nie oczekuję abyś czegoś wyszukiwał.
Pytałem czy widziałeś takie nalepki poza peugelotem.

Data: 2010-07-01 23:38:51
Autor: DoQ
Pszemol pisze:
[...]

Odpowiedz juz otrzymales.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-02 00:54:21
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

[...]

Na to samo, nawet w _tym_ poscie zacytowane. Masz problemy z czytaniem?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-01 19:07:01
Autor: Pszemol
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0j6fj$723$1mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:

[...]

Nie, nie to samo - może Ty masz?
Pytałem czy były to marki nie na F.
Nie udzieliłeś na to pytanie odpowiedzi.
A może będziesz się znów sprzeczał z faktami?

Data: 2010-07-02 08:32:17
Autor: Ghost

Pszemol pisze:

[...]

Czy na kazdej grupie juz pokazales swoja arcypojebana upierdliwosc? Oszczedzaj je troche, bo na emeryturce nie bedziesz mial co robic.

Data: 2010-07-02 10:19:44
Autor: DoQ
Pszemol pisze:
[...]

Druga linijka _tego_ posta (powielona jeszcze w czterech postach powyżej) ośle.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-07-02 07:30:14
Autor: Pszemol
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0k7jl$mhb$1mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:
[...]

Czemu mnie przezywasz?

Napisałeś, że widziałeś "niektóre inne modele i w innej marce"
- czyli pisałeś innej marce niż Peugeot. Rozumiesz co piszesz?
Ja na to zapytałem czy widziałeś to u jakiejś PORZĄDNEJ marki,
Takiej nie na F (marki na F: fiat, ford, francuskie).

Teraz już wiesz kto jest osłem co nie rozumie po polsku? :-)

Data: 2010-07-02 18:41:09
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

[...]

Eternit ci zaszkodził.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-07-02 13:29:27
Autor: Pszemol

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0l4vr$3tk$1mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:

[...]

Człowiek na poziomie przyznałby się do błędu, pewnie nawet
przeprosił za swoją wcześniejszą arogancję, ale nie Ty...
Ty idziesz w zaparte i udajesz że nic się nie stało, na dodatek
sugerując że to wciąż ja czegoś tu nie rozumiem, mimo iż wszystko
jest w 100% jasne.

Data: 2010-07-02 22:58:37
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

[...]

Eternit ci zaszkodzil i to powaznie.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-02 19:36:50
Autor: Diabełson
Pszemol pisze:
[...]

psemol i DoQurwy nendzy idzcie sie ruchac na privie, piszecie brednie do porzygu

Data: 2010-07-02 13:32:02
Autor: Pszemol

Pszemol pisze:
[...]

Jak coś cię nudzi, to po co to czytasz?
Czy ktoś cię do czytania zmusza?

Data: 2010-07-03 16:18:57
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE

Pszemol pisze:
[...]

twoja stara powiedziała że jak nie przeczytamy to nie ómyje pizdy

Data: 2010-07-02 18:02:22
Autor: masti
Umylem komore silnika Karcherem...
Dnia pięknego Fri, 02 Jul 2010 19:36:50 +0200, osobnik zwany Diabełson
wystukał:

psemol i DoQurwy nendzy idzcie sie ruchac na privie, piszecie brednie do
porzygu

nie to co ty desancie z apd.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-07-02 07:31:10
Autor: Pszemol

Pszemol pisze:

[...]

O widzisz - lleeo zrozumiał pytanie a Ty dalej nic...
Dzięki lleeoo, choć właściwie Jaguar to marka na F (Ford).

Data: 2010-07-02 11:04:43
Autor: DoQ
lleeoo pisze:

A widziałeś coś z taką nalepką u jakiejś porządnej marki?
Takiej nie na F? ;-)
Jaguar

Jaguar nie jest porządna marka, przeciez montuje francuskie silniki ;-)))

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-07-02 11:30:31
Autor: Arek M
[...]

Widze ze bez definicji, jakie to "auta na F" nie dacie rady ;)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-07-02 11:48:35
Autor: Grejon
W dniu 2010-07-02 11:30, Arek M pisze:

[...]

Folkswageny, Fuji Heavy Industries (Subaru)...

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-07-01 22:18:18
Autor: dudley
Umylem komore silnika Karcherem...
Pszemol wygenerował w news:i0i652.1qc.0poczta.onet.pl taki oto ciąg znaków:
Twój Peugeot ma takie znaki? :-)

Widziałem kiedyś jak gość w autokomisie mył komorę silnika w P206, trwało to dobre 15 minut - woda szła hektolitrami. Niestety nie doczekałem się próby uruchomienia auta po tej kąpieli, ciekawe czy w ogóle jeszcze odpalił...
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobeżowa astra III

Data: 2010-07-01 15:25:31
Autor: Pszemol

"dudley" <dudley.ciachnij@op.pl> wrote in message news:i0it47$ts6$1news.onet.pl...
[...]

Nie masz w ogóle szacunku dla francuskiej myśli technicznej...
Jeśli moja Honda przeżyła takie mycie bez problemu to czemu
P206 miałby nie przeżyć?

Data: 2010-07-01 22:35:58
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

Nie masz w ogóle szacunku dla francuskiej myśli technicznej...
Jeśli moja Honda przeżyła takie mycie bez problemu to czemu
P206 miałby nie przeżyć?

Honda to wypas jest, idealna do terenow zagrozonych powodzia.
Wszystkie inne utoną a honda wyjdzie.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-01 15:41:57
Autor: Pszemol

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0iuc3$172$3mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:

[...]

A... to już zależy czy woda sięga do smoka zasysającego
powietrze do silnika ;-) Ale zawsze można sobie snorkel dorobić ;-)

Data: 2010-07-01 21:03:30
Autor: masti
Umylem komore silnika Karcherem...
Dnia pięknego Thu, 01 Jul 2010 22:35:58 +0200, osobnik zwany DoQ wystukał:

Pszemol pisze:

[...]

mówisz, że G-klasa czy Defender utoną tam gdzie Honda wyjdzie? ROTFL --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-07-01 23:06:11
Autor: DoQ
masti pisze:

Honda to wypas jest, idealna do terenow zagrozonych powodzia. Wszystkie
inne utoną a honda wyjdzie.
mówisz, że G-klasa czy Defender utoną tam gdzie Honda wyjdzie? ROTFL

Oczywiscie. Brodzenie Accorda w basenie o glebokosci 2,5m to tylko lekka symulacja typowych warunkow atmosferycznych.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-01 21:20:07
Autor: masti
Umylem komore silnika Karcherem...
Dnia pięknego Thu, 01 Jul 2010 23:06:11 +0200, osobnik zwany DoQ wystukał:

seryjny Accord ma brodzenie 2.5m? :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-07-01 23:21:34
Autor: DoQ
Umylem komore silnika Karcherem...
masti pisze:
ie Honda wyjdzie? ROTFL
Oczywiscie. Brodzenie Accorda w basenie o glebokosci 2,5m to tylko lekka
symulacja typowych warunkow atmosferycznych.
seryjny Accord ma brodzenie 2.5m? :)

Tylko w amerykanskiej wersji :)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-01 16:31:22
Autor: Pszemol
Umylem komore silnika Karcherem...

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0j11j$3q0$2mx1.internetia.pl...
masti pisze:
ie Honda wyjdzie? ROTFL
Oczywiscie. Brodzenie Accorda w basenie o glebokosci 2,5m to tylko lekka
symulacja typowych warunkow atmosferycznych.
seryjny Accord ma brodzenie 2.5m? :)

Tylko w amerykanskiej wersji :)

Może 25cm... :-) Powietrze zasysa tam gdzie kończy się grill...

Data: 2010-07-01 21:26:31
Autor: masti
Umylem komore silnika Karcherem...
Dnia pięknego Thu, 01 Jul 2010 23:21:34 +0200, osobnik zwany DoQ wystukał:

ie Honda wyjdzie? ROTFL

O'RLY?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-07-01 23:38:16
Autor: DoQ
masti pisze:

[...]

Jak najbardziej, w koncu to Honda :)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-01 21:50:15
Autor: masti
Umylem komore silnika Karcherem...
Dnia pięknego Thu, 01 Jul 2010 23:38:16 +0200, osobnik zwany DoQ wystukał:

aaa! :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-07-01 23:00:37
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-07-01 22:35, DoQ pisze:
Pszemol pisze:

[...]

Ale tylko ta z zainstalowanym na pokładzie dzieckiem z książką. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-07-01 23:20:37
Autor: DoQ
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Honda to wypas jest, idealna do terenow zagrozonych powodzia.
Wszystkie inne utoną a honda wyjdzie.
Ale tylko ta z zainstalowanym na pokładzie dzieckiem z książką. ;)

A dziecko ma na imie Scuba ;>

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-02 00:29:02
Autor: P_ablo
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i0ic2i.5hc.0poczta.onet.pl...
[...]

Weronika ...?!

--
Picasso

Data: 2010-07-02 18:55:07
Autor: 'Tom N'
Pszemol w <news:i0k73j.55s.0poczta.onet.pl>:

[...]

Nie Styka Ci coś jednak po użyciu karchera ;P

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-02 13:32:56
Autor: Pszemol

"'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> wrote in message news:100702.185507.pms.2012int.dyndns.org.invalid...
[...]

A wpadło Ci do głowy że piszesz dosyć nieuniwersalnym szyfrem?

Data: 2010-07-02 20:44:34
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-07-02 20:32, Pszemol pisze:
[...]

To wcale nie jest szyfr i jako żywo nie musi być specjalnie
uniwersalny :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-07-02 14:02:18
Autor: Pszemol

"Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> wrote in message news:i0lc36$4c5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Może to nie szyfr, ale wypowiedź była nieczytelna.
Po co się pytać czy to Weronika??? Co to miało być?

Data: 2010-07-02 21:16:53
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-07-02 21:02, Pszemol pisze:

[...]

Zapytaj Kamila - on twierdzi, że analfabetyzm funkcjonalny to nie jest
żaden problem, tylko zmiana potrzeb przeciętnego obywatela. W sumie
sam się pogubił w tym co pisał - najpierw twierdził, że umiejętność
skorzystania z wikipedii to oznaka uniwersalności nowoczesnego
człowieka, później temu zaprzeczył, twierdząc, że bzduropedia jednak
nie powinna być jedynym  źródłem informacji. Ja już mu wcześniej
pisałem, że brak stosownej lektury oraz wiedzy prowadzi do regresji
inteligencji oraz wartości człowieka.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-07-02 14:58:24
Autor: Pszemol

"Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> wrote in message news:i0ldvo$bs6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dlaczego miałbym pytać Kamila skoro Ty mi możesz wyjaśnić
o co chodziło z tą Weroniką? Bo przecież możesz, nie?

A swoją drogą jeśli ktoś się dowartościowuje robiąc nieczytelne
wzmianki jednowyrazowe to chyba nie zbyt dobrze to o nim świadczy...

Data: 2010-07-03 11:29:57
Autor: 'Tom N'
Pszemol w <news:i0kur1.3vc.0poczta.onet.pl>:

Jeśli moja Honda przeżyła takie mycie bez problemu to czemu
               ^^^^^^^^^^^
P206 miałby nie przeżyć?
Weronika ...?!
         ^^^^^^^^
??
Nie Styka Ci coś jednak po użyciu karchera ;P
           ^^^^^
Ty mi możesz wyjaśnić
o co chodziło z tą Weroniką? Bo przecież możesz, nie?

O proszę udało się wykrztusić słowa przed pytajnikami ;P

Sam sobie możesz wyjaśnić -- słowa kluczowe podkreśliłem

A swoją drogą jeśli ktoś się dowartościowuje robiąc nieczytelne
wzmianki jednowyrazowe to chyba nie zbyt dobrze to o nim świadczy...

To co piszesz świadczy, że być może nie poradzisz sobie z trudnym zadaniem
użycia wskazówek, więc Ci pomogę:

<http://tinyurl.com/32a9knp> i <http://groups.google.pl/group/pl.misc.samochody/msg/674b9ab995789c38>

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-03 07:53:17
Autor: Pszemol
"'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> wrote in message news:100703.112957.pms.2016int.dyndns.org.invalid...
[...]

Sugerujesz że dziwi Cię, że ja nie wpadłem na to co chciałeś napisać
na podstawie imienia żeńskiego a Ty nie potrafisz się domyśleć co
znaczą dwa pytajniki?? :-))

[...]

Tomasz, Ty chyba żartujesz jesteś jeśli sądzisz, że ja będę reagował
na takie odzywki jakimiś poszukiwaniami na googlach w celu
odgadnięcia co autor miał na myśli... Nie chcesz pisać czytelnie? To nie pisz!
Nigdy wcześniej nie widziałem postów Weroniki na tej grupie i nie miałem
najmniejszych szans "skojarzyć" co miałeś na myśli... Szkoda że Ci to nie
wpadło do głowy... No trudno.

Data: 2010-07-03 15:44:39
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

Tomasz, Ty chyba żartujesz jesteś jeśli sądzisz, że ja będę reagował
na takie odzywki jakimiś poszukiwaniami na googlach w celu

stultum facit fortuna, quem perdere vult

Szybciutko guglaj co to znaczy.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-03 18:26:25
Autor: 'Tom N'
Pszemol w <news:i0mq9d.3j0.0poczta.onet.pl>:

[...]
   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Nigdy wcześniej nie widziałem postów Weroniki na tej grupie i nie miałem
najmniejszych szans "skojarzyć" co miałeś na myśli... Szkoda że Ci to nie
wpadło do głowy... No trudno.

Szkoda, że nie potrafisz przyznać się do błędu i brniesz -- kłamiąc w żywe
oczy -- dowód na to, podkreśliłem

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-03 20:17:57
Autor: Pszemol
"'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> wrote in message news:100703.182625.pms.2017int.dyndns.org.invalid...
[...]

Ty naprawdę sądzisz że pamiętam wszystkie ksywki osób którym odpowiadam?
Do jakiego "błędu" mam się przyznać? Piszesz jakieś farmazony, pytasz
się mi ni z gruchy ni z pietruchy o jakaś Weronikę i potem boczysz się że
nie zajarzyłem o co Ci chodzi. Zlituj się - weź se na wstrzymanie...

Data: 2010-07-03 22:05:05
Autor: DoQ
'Tom N' pisze:

Szkoda, że nie potrafisz przyznać się do błędu i brniesz -- kłamiąc w żywe
oczy -- dowód na to, podkreśliłem

Łże z premedytacją, nie pierwszy raz i nie tylko w tym wątku.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-07-03 20:19:04
Autor: Pszemol
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0o5a9$aq$1mx1.internetia.pl...
'Tom N' pisze:

Szkoda, że nie potrafisz przyznać się do błędu i brniesz -- kłamiąc w żywe
oczy -- dowód na to, podkreśliłem

Łże z premedytacją, nie pierwszy raz i nie tylko w tym wątku.

Łże z premedytacją??? Czy Ty w ogóle wiesz co to znaczy?

Data: 2010-07-04 09:36:33
Autor: DoQ
Pszemol pisze:
[...]

W przeciwieństwie do Ciebie nie wiem, bo nie łże.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-07-04 08:43:19
Autor: Pszemol
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0pdqp$qi3$3mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:
[...]

To nie używaj słów których znaczenia nie rozumiesz...

Data: 2010-07-04 18:05:18
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

W przeciwieństwie do Ciebie nie wiem, bo nie łże.
To nie używaj słów których znaczenia nie rozumiesz...

Tak jest. Pozostawiam je tobie kłamczuchu.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-04 09:38:51
Autor: DoQ
DoQ pisze:
W przeciwieństwie do Ciebie nie wiem, bo nie łże.

Choc w zasadzie powinno byc - nie łgam :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-07-02 18:57:14
Autor: DoQ
Umylem komore silnika Karcherem...
'Tom N' pisze:

Weronika ...?!
??
Nie Styka Ci coś jednak po użyciu karchera ;P

loool :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-07-01 22:34:24
Autor: DoQ
dudley pisze:

[...]

Jak ktos chce miec czysty silnik/komore to mozna przeciez uzyc jakiegos odtluszczacza i pozniej delikatnie splukiwac - tylko trzeba chciec poswiecic wiecej czasu a nie na odczep sie.
A Karcherem to najwyzej mozna starego Ursusa myc, bo podlewanie elektroniki woda o cisnieniu 100 barow to poroniony pomysl.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-01 15:43:49
Autor: Pszemol

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0iu95$172$1mx1.internetia.pl...
dudley pisze:

[...]

A próbowałeś już takiego manewru? Bo ja tak, i powiem Ci że to nie
działa tak dobrze jak przejechanie gorącym mydłem pod ciśnieniem.

A Karcherem to najwyzej mozna starego Ursusa myc, bo podlewanie elektroniki woda o cisnieniu 100 barow to poroniony pomysl.

A kto Ci każe podlewać elektronikę w kabinie kierowcy??? :-)
Znasz jakieś auto nie na F w którym elektronika jest w komorze silnika
i na dodatek niezabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych?

Data: 2010-07-01 22:51:47
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

[...]

Tak i to dziala. Chyba ze masz silnik zarzygany smarem i olejami, ale ja nie mialem.

A Karcherem to najwyzej mozna starego Ursusa myc, bo podlewanie elektroniki woda o cisnieniu 100 barow to poroniony pomysl.
A kto Ci każe podlewać elektronikę w kabinie kierowcy??? :-)

W kabinie ? Piłeś coś?

Znasz jakieś auto nie na F w którym elektronika jest w komorze silnika

Tak - Honda.

i na dodatek niezabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych?

Lanie wody pod cisnieniem 100 barow to warunki atmosferyczne? Moze u Ciebie w USA.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-01 16:35:56
Autor: Pszemol

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0iv9p$t8g$1mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:

[...]

Tu raczej chodzi o wypłukanie osadów z zakamarków, do których
woda nie pod ciśnieniem nie wlezie. A tymbardziej szczotka...

[...]

No bo w kabinie tylko może nie być hermetycznie zalana...

Znasz jakieś auto nie na F w którym elektronika jest w komorze silnika

Tak - Honda.

Acha... oczywiście :-) W jakichś nocnych marach...

i na dodatek niezabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych?

Lanie wody pod cisnieniem 100 barow to warunki atmosferyczne?
Moze u Ciebie w USA.

100 barów to ona ma może w rurce wylotowej, ale zanim do silnika
doleci to ciśnienia nie ma wcale... Ma tylko dużą prędkość :-P
Poza tym nie strzelasz z pistoletu w jedno miejsce pół godziny tylko
przelatujesz względnie szybko...

Data: 2010-07-01 23:52:18
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

Tak - Honda.
Acha... oczywiście :-) W jakichś nocnych marach...

No skad, u ciebie zamontowali wszystko w bagażniku po to żebyś mógł sobie karcherem polewać do woli.  A pasek alternatora idzie przez całą długość samochodu.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-01 17:46:56
Autor: Pszemol
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0j2r8$6u5$1mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:

[...]

Regulator w alternatorze jest zalany żywicą i woda do niego
nie dojdzie. Prędzej już bałbym się pomoczenia/zabrudzenia
szczotek.

Data: 2010-07-01 07:47:19
Autor: Katanka
Pszemol wrote:

Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

Nie, bo u mnie na myjni jest wielki znak "zakaz mycia silników"

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-07-01 00:57:53
Autor: Pszemol
"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:i0ha4l$muc$1inews.gazeta.pl...
Pszemol wrote:

Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

Nie, bo u mnie na myjni jest wielki znak "zakaz mycia silników"

Może się boi właściciel że klient sobie unieruchomi u niego
samochód i zablokuje mu źródło przychodu na godzinę, dwie?
U mnie takich znaków nie ma, ale nie przyglądałem się zbytnio
bo myjnia była pusta wieczorem i nie było nawet obsługi... :-)

Data: 2010-07-01 08:24:01
Autor: Rafał
Pszemol wrote:

[...]

Chyba bardziej chodzi o zmywanie wszelakich olejów i smarów do kanalizacji. Takie miejsce gdzie mogą się przedostać środki niebezpieczne do otoczenia są pod szczególną opieką, pewnie trzeba jakąś dodatkową oczyszczalnie czy filtry stawiać, a tak to postawią znak że nie wolno myć i z głowy.

Z drugiej strony, bardziej niż zablokowanego stanowiska obawiał bym się zdenerwowanego klienta, który się będzie procesował że przecież nie było zakazu to umyłem i domagał się naprawy na koszt myjni, a tak to postawi znak i z głowy.

Data: 2010-07-01 07:25:41
Autor: Pszemol
"Rafał" <rafal_zapytaj_o_reszte@o2.pl> wrote in message news:i0hca1$be9$1node1.news.atman.pl...
[...]

Chcesz powiedzieć że woda zużyta z mycia aut idzie prosto do rzeki? :-)
Wątpię...

Data: 2010-07-01 09:03:01
Autor: BartekK
Umylem komore silnika Karcherem...
W dniu 2010-07-01 08:24, Rafał pisze:
Nie, bo u mnie na myjni jest wielki znak "zakaz mycia silnikĂłw"
[...]
Albo głupiego klienta, który przyjedzie rozgrzanym autem po ostrym pałowaniu, z czerwoną turbiną i kolektorami, i umyje to zimną wodą...

Data: 2010-07-01 09:19:55
Autor: Katanka
Pszemol wrote:

[...]

Ciężko powiedzieć, pewnie przeciwwskazan może byc kilka. W każdym razie ja silnika nie myję, bo i tak mi co chwilę kuny brudzą ;) Uwielbiają się tam grzać i spożywac posiłek :)

Data: 2010-07-01 09:09:24
Autor: szerszen

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i0gfsp.5ag.0@poczta.onet.pl...

Umyłem sobie wczoraj komorę silnika w swojej '04 Hondzie Accord

mojego kumpla ojciec jakies 15-20 lat temu mial golfa II gti, tez wpadl na taki pomysl, wymiana komputera kosztowala go wtedy okolo 1000, wiecej takich super pomyslow nie mial ;)

Data: 2010-07-01 07:27:24
Autor: Pszemol
"szerszen" <szerszen@tlen.pl> wrote in message news:i0hetm$l4e$1news.task.gda.pl...
[...]

Ciekawe gdzie ten "komputer" był w tym aucie...
U mnie jest w kabinie kierowcy.

p.s. Kiepskie jakieś te volkswageny.
Myłem już silnik w swym nissanie, toyocie, teraz hondzie.
Nic się nigdy nie działo. Absolutnie nic.

Data: 2010-07-01 09:48:51
Autor: Robert_J
Umylem komore silnika Karcherem...
Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

Pytanie zasadnicze: po co? Chyba że ktoś lubi przeglądać się w błyszczącym lakierze ;-)

Data: 2010-07-01 07:28:48
Autor: Pszemol
"Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> wrote in message news:i0hh96$p2a$1news.onet.pl...
Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

Pytanie zasadnicze: po co? Chyba że ktoś lubi przeglądać się w błyszczącym lakierze ;-)

Lubię czystość... Usyfiony silnik burzył moje wrażenia estetyczne
przy każdym otwarciu klapy. Kupiłem ten '04 samochód w 2007
roku czysty. Silnik był ewidentnie umyty przez dealera...
Zamierzam mu co 2-3 lata zrobić taką nagrodę za 100% niezawodność.

Data: 2010-07-01 10:54:00
Autor: Olek
On 2010-07-01 05:19, Pszemol wrote:
[...]

Robię tak samo, najpierw odłączam akumulator! później zabezpieczam newralgiczne elementy elektryczne typu cewka itp. Następnie szoruję wszystko szczotą i płynem do mycia tirów Tenzi (koncentrat) - śmierdzi ale usuwa wszystkie syfy. I spłukiwanko pod ciśnieniem - nigdy nie miałem problemów i jak ktoś mi mówi, że silników "nie wolno myć" to się tylko głupio uśmiecham :)

Data: 2010-07-01 11:07:06
Autor: MadMan
Dnia Thu, 01 Jul 2010 10:54:00 +0200, Olek napisał(a):

[...]

Tylko napisz mi jeszcze jaki to ma sens praktyczny. Jako - jak to niektórzy tu określają - pedalarz sam wyznaję zasadę
"napęd ma być czysty, reszta roweru mnie nie obchodzi". I nie myję, bo i
po co? Chyba że naprawdę jakoś ostro zasyfiłem w błocie, ale to inna
para kaloszy. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-01 11:17:48
Autor: Olek
On 2010-07-01 11:07, MadMan wrote:

[...]

żartujesz?
1. nie każdy lubi mieć safari pod maską, czego się dotkniesz to upier...
2. przy wyciekach, łatwiej zobaczyć gdzie się pojawia,
3. łatwiej się przy czystym silniku pracuje - przed remontem, naprawą, czy nawet głupiej wymianie świec - spytaj mechanika czy woli pracować przy czystym silniku, czy lepiej takim upier.... smarami i piachem...

Generalnie po prostu lubię jak silnik wygląda, a nie muszę czuć wstyd podnosząc maskę :) Jeśli nie czujesz takiej potrzeby to luz - niektórzy nie sprzątają w swoim pokoju, bo też nie czują takiej potrzeby :)

Data: 2010-07-01 07:30:30
Autor: Pszemol
"Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote in message news:i0hmg1$99i$1news.onet.pl...
[...]

Piękne Olku. Dokładnie tak samo myślę...
Myślę że zaprzyjaźnilibyśmy się i może kiedyś umówimy się
na sobotniego Karchera pod maską ;-)

Data: 2010-07-01 14:57:07
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
[...]

A potem może weźmiesz mu do buzi?

Data: 2010-07-01 15:00:14
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Użytkownik Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE napisał:
[...]

Skieruj sobie tego sobotniego karczera w dupe najlepiej

Data: 2010-07-01 08:20:47
Autor: Pszemol
"Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE" <ÓÓ@ÓÓÓ.ÓÓ> wrote in message news:i0i3lt$1h0$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie wyspałeś się, synuś? :-)

Data: 2010-07-01 21:12:44
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
[...]

Nie rozmawiam z homoseksualistami, synusia znajdz sobie na dworcu

Data: 2010-07-02 19:38:46
Autor: Diabełson
Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze:
[...]

adres pedofila
adsl-76-223-254-125.dsl.emhril.sbcglobal.net
zgłoszony na policję

Data: 2010-07-01 16:44:45
Autor: krzysiek82
Umylem komore silnika Karcherem...
Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze:
  > Skieruj sobie tego sobotniego karczera w dupe najlepiej

polecam wrażenia bezcenne, tylko potem ciężko usiąść :)

--
krzysiek82

Data: 2010-07-01 17:02:11
Autor: DoQ
krzysiek82 pisze:
Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze:
 > Skieruj sobie tego sobotniego karczera w dupe najlepiej
polecam wrażenia bezcenne, tylko potem ciężko usiąść :)

Skoro polecasz to pewnie probowales?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-01 21:12:01
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Użytkownik DoQ napisał:
krzysiek82 pisze:
Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze:
> Skieruj sobie tego sobotniego karczera w dupe najlepiej
polecam wrażenia bezcenne, tylko potem ciężko usiąść :)

Skoro polecasz to pewnie probowales?

A ty widać nie i mu zazdroscisz

Data: 2010-07-01 21:15:22
Autor: DoQ
Umylem komore silnika Karcherem...
Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze:

Skoro polecasz to pewnie probowales?
A ty widać nie i mu zazdroscisz

porozmawiaj o tym ze swoim lekarzem

Data: 2010-07-01 21:24:24
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Użytkownik DoQ napisał:
Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze:

Skoro polecasz to pewnie probowales?
A ty widać nie i mu zazdroscisz

porozmawiaj o tym ze swoim lekarzem

rozmawiam o tym z twoją mamełe, moze byc?

Data: 2010-07-01 21:34:51
Autor: DoQ
[...]

tak, pogadaj ze swoja menele

Data: 2010-07-01 21:43:36
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Użytkownik DoQ napisał:
[...]

czytać nie umiesz ze zrozumieniem?

"swoja menele" ? a ktoto?

Data: 2010-07-01 21:44:57
Autor: DoQ
[...]

nie umiem

"swoja menele" ? a ktoto?

twoi starzy, menele.

Data: 2010-07-01 21:50:44
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Użytkownik DoQ napisał:
[...]

E nie mów tak o moich starych, ja pisze ze twoja stara to kurwa bo to kurwa a nie dlatego zeby ją obrazic

Data: 2010-07-01 21:53:29
Autor: DoQ
Umylem komore silnika Karcherem...
Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze:

E nie mów tak o moich starych, ja pisze ze twoja stara to kurwa bo to kurwa a nie dlatego zeby ją obrazic

ja tez nie chce obrazic twojej starej, ssie mi pałe tak ze przescieradlo w dupe wchodzi, wiec szacunek sie nalezy - mimo ze to kurwa

Data: 2010-07-01 22:26:11
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Użytkownik DoQ napisał:
[...]

widze ze przez pomyłke znowu napisałeś o swojej starej

Data: 2010-07-02 21:30:02
Autor: Diabełson
Użytkownik DoQ napisał:
[...]

chyba nie myli się
znaczy jego tatowie

Data: 2010-07-01 23:15:29
Autor: RoMan Mandziejewicz
Umylem komore silnika Karcherem...
Hello DoQ,

[...]

Strasznie się zniżasz, karmiąc tego trolla...

--
Best regards,

Data: 2010-07-01 16:36:27
Autor: Pszemol
Umylem komore silnika Karcherem...

"RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> wrote in message news:1712118436.20100701231529pik-net.pl...
Hello DoQ,

[...]

Trafił swój na swego :-(

Data: 2010-07-01 23:57:19
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

Strasznie się zniżasz, karmiąc tego trolla...
Trafił swój na swego :-(

Moje trollowanie przy twoich dotychczasowych produkcjach i tak poległo przez techniczny K.O.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-07-01 18:49:42
Autor: Pszemol
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0j34k$est$1mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:

Strasznie się zniżasz, karmiąc tego trolla...
Trafił swój na swego :-(

Moje trollowanie przy twoich dotychczasowych produkcjach i tak poległo przez techniczny K.O.

nemo iudex in causa sua!

Data: 2010-07-02 01:57:21
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

Moje trollowanie przy twoich dotychczasowych produkcjach i tak poległo przez techniczny K.O.
nemo iudex in causa sua!

No tak, bo ty sądzisz za większość pewnikiem.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-01 19:07:38
Autor: Pszemol
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0ja5m$els$1mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:

Moje trollowanie przy twoich dotychczasowych produkcjach i tak poległo przez techniczny K.O.
nemo iudex in causa sua!

No tak, bo ty sądzisz za większość pewnikiem.

Chyba znowu czegoś nie zrozumiałeś...

Data: 2010-07-02 12:47:23
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

Moje trollowanie przy twoich dotychczasowych produkcjach i tak poległo przez techniczny K.O.
nemo iudex in causa sua!
No tak, bo ty sądzisz za większość pewnikiem.
Chyba znowu czegoś nie zrozumiałeś...

ROTFL

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-02 07:32:43
Autor: Pszemol
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0kg8g$lrt$1mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:

[...]

Per risum multum debes cognoscere stultum.

Data: 2010-07-02 18:42:19
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

ROTFL
Per risum multum debes cognoscere stultum.

Wyguglales sobie pare cytatow i sie popisujesz?
Myslisz ze ktos ci uwierzy ze sam je spłodziłeś?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-02 13:33:47
Autor: Pszemol

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0l521$3tk$2mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:

ROTFL
Per risum multum debes cognoscere stultum.

Wyguglales sobie pare cytatow i sie popisujesz?
Myslisz ze ktos ci uwierzy ze sam je spłodziłeś?

Już przestałeś się zataczać ze śmiechu?

Data: 2010-07-03 06:38:56
Autor: DoQ
Pszemol pisze:
Wyguglales sobie pare cytatow i sie popisujesz?
Myslisz ze ktos ci uwierzy ze sam je spłodziłeś?
Już przestałeś się zataczać ze śmiechu?

Nie, mam z ciebie niezla polewke.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-03 16:20:51
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Użytkownik DoQ napisał:
Pszemol pisze:
Wyguglales sobie pare cytatow i sie popisujesz?
Myslisz ze ktos ci uwierzy ze sam je spłodziłeś?
Już przestałeś się zataczać ze śmiechu?

Nie, mam z ciebie niezla polewke.

najwieksza mam polewke z twojej starej jak najebana grzebie na wysypihu

Data: 2010-07-03 16:29:07
Autor: DoQ
Użytkownik DoQ napisał:
najwieksza mam polewke z twojej starej jak najebana grzebie na wysypihu

ale mi dojebales, lol - liczysz na to ze przejme sie leszczem ktoremu meszek na jajkach nie zdążył wykielkowac? takich smieciarzy jest tu na pęczki.

Data: 2010-07-03 23:47:27
Autor: RoMan Mandziejewicz
Umylem komore silnika Karcherem...
Hello DoQ,

Saturday, July 3, 2010, 4:29:07 PM, you wrote:

[... karmienie trolla ...]

Paluchy Cię swędzą? To się w nie ugryź.

--
Best regards,

Data: 2010-07-04 15:03:58
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Użytkownik DoQ napisał:
[...]

mysle ze po tym tekscie bedziesz płakał przez miesiac

Data: 2010-07-02 18:59:28
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Użytkownik DoQ napisał:
Pszemol pisze:

ROTFL
Per risum multum debes cognoscere stultum.

Wyguglales sobie pare cytatow i sie popisujesz?
Myslisz ze ktos ci uwierzy ze sam je spłodziłeś?

a pedały liżą sie po fiutach, zamknąć mordy !

Data: 2010-07-01 23:16:56
Autor: DoQ
RoMan Mandziejewicz pisze:

Strasznie się zniżasz, karmiąc tego trolla...

Juz mi sie odechcialo.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-02 00:26:39
Autor: .Peeter
"RoMan Mandziejewicz" wrote:
[...]ssie mi pałe tak ze przescieradlo w dupe wchodzi[...]
Strasznie się zniżasz, karmiąc tego trolla...

Może i zniża się, ale ten tekst jest mega dobry. :DDD

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-07-02 19:00:03
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Użytkownik .Peeter napisał:
"RoMan Mandziejewicz" wrote:
[...]ssie mi pałe tak ze przescieradlo w dupe wchodzi[...]
Strasznie się zniżasz, karmiąc tego trolla...

Może i zniża się, ale ten tekst jest mega dobry. :DDD

ten tekst opisywał twoją mamełe jak jeszcze po drabinie właziłeś do śmietnika po obierki

Data: 2010-07-02 20:54:36
Autor: Diabełson
DoQ pisze:
Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze:

Skoro polecasz to pewnie probowales?
A ty widać nie i mu zazdroscisz

porozmawiaj o tym ze swoim lekarzem

a ty ze swoim weterynarzem

Data: 2010-07-01 18:01:50
Autor: Olek
On 2010-07-01 15:00, Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE wrote:

A potem może weźmiesz mu do buzi?

Skieruj sobie tego sobotniego karczera w dupe najlepiej

często ci tak tata zapodawał? miałeś smutne dzieciństwo widać...

Data: 2010-07-01 21:13:47
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
On 2010-07-01 15:00, Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE wrote:

A potem może weźmiesz mu do buzi?

Skieruj sobie tego sobotniego karczera w dupe najlepiej

często ci tak tata zapodawał? miałeś smutne dzieciństwo widać...

Tak twoj tata zapodawal mi historyjke o tym jak to wkladasz sobie karchera w grote NESTLE, pozatym wszyscy wiedza ze spisz u tatełe w nogach i obgryzasz mu pazury

Data: 2010-07-02 09:54:43
Autor: Olek
Użytkownik Olek napisał:
On 2010-07-01 15:00, Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE wrote:

[...]

moj tata ci zapodawal? oj to jeszcze smutniejsze miałeś dzieciństwo... wiesz mi nestle kojarzy się z czekoladą, ale widzę, że u ciebie w domu na co innego mówili nestle... tylko współczuć.

Data: 2010-07-02 21:39:37
Autor: Olek
On 2010-07-02 18:58, Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE wrote:

Olek ty huju

chuju jak już ty chuju

Data: 2010-07-03 16:20:18
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
On 2010-07-02 18:58, Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE wrote:

Olek ty huju

chuju jak już ty chuju

ty jesteśtaki mały hujek wieć przez samo h

Data: 2010-07-02 19:32:05
Autor: Diabełson
On 2010-07-01 15:00, Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE wrote:

A potem może weźmiesz mu do buzi?

Skieruj sobie tego sobotniego karczera w dupe najlepiej

często ci tak tata zapodawał? miałeś smutne dzieciństwo widać...

opowiedz lepiej prawdę o swoim dzieciństwie spędzonym w walącym się
familoku, o matce która straciła zdrowie i zęby na pigalaku i o ojcu
harującym w biedaszybie i przepijającym wypłatę
i jak ci właził do balii zrobionej z beczki po ropie
po wszystkim mogłeś sie wreszcie wyspać w komórce zrobionej z dawnego
kurnika, na gnoju wyścielonym workami po węglu

Data: 2010-07-02 20:01:23
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Olek pisze:
On 2010-07-01 15:00, Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE wrote:

[...]

okurwa może lepiej niech nie opowiada tylko wypizdala krokiem tanecznym w poółprzytupie

Data: 2010-07-01 15:09:32
Autor: Diabełson
[...]

to jest taki żargon techników, chodzi o złącze BUZ, to czerwone
jest także w hondzie rzadziej używane zlącze DUP - brązowe

Data: 2010-07-01 21:15:37
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
[...]

Na zamą myśl o tym bronzowym widzę że sie usmiechasz, czyli jesteś kryptogejem

Data: 2010-07-01 15:16:56
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Umylem komore silnika Karcherem...
Użytkownik Diabełson napisał:
Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze:
Użytkownik Pszemol napisał:widać
[...]

  widac od razu że przemol osstro dmucha w tatową wuwuzele

Data: 2010-07-01 08:36:39
Autor: Pszemol

"Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE" <ÓÓ@ÓÓÓ.ÓÓ> wrote in message news:i0i4ks$491$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jak na razie tylko Tobie się Karcher z seksem skojarzył...
Mówi Ci to coś? :-)))

Data: 2010-07-01 21:14:53
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
[...]

Muwi mi to że, twoj tatełe napierdala cie kablem od prodidża

Data: 2010-07-01 14:02:29
Autor: Katanka
Olek wrote:
On 2010-07-01 11:07, MadMan wrote:

[...]

Ej, ale pod maską to jest kilka plastików i tyle ;) Wszystko obudowane, co tu myć?

Data: 2010-07-01 07:31:25
Autor: Pszemol
Olek wrote:
On 2010-07-01 11:07, MadMan wrote:

[...]

Szpaner... Ale masz rację - w mojej Acurze też nic nie widać...
Zastanawiam się właśnie czy i jak u niej myłbym komorę silnika.

Data: 2010-07-01 15:27:35
Autor: Katanka
Pszemol wrote:

Ej, ale pod maską to jest kilka plastików i tyle ;)
Wszystko obudowane, co tu myć?

Szpaner... Ale masz rację - w mojej Acurze też nic nie widać...

Akurat w przypadku mojego autka to nie ma osłon, tylko wszystko jest wybebeszone. Natomiast w tym VW, które tutaj pokazali, to masakra :) Nawet szmatki nie trzeba, bo tak się lśni plastik :)

Data: 2010-07-01 08:35:42
Autor: Pszemol

"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:i0i53l$e89$1inews.gazeta.pl...
Pszemol wrote:

[...]

Nie widziałem VW, widziałem Lexusa...

Data: 2010-07-01 15:59:17
Autor: Katanka
Pszemol wrote:

[...]

Przepraszam, Lexus, zwracam honor :)

Data: 2010-07-01 22:27:24
Autor: Karol Y
[...]

To ja nie wiem co za gnój Ci się plącze po silniku, ale u mnie to tylko piasek można strzepać z plastików, reszta czysta.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2010-07-02 08:48:20
Autor: Ghost

On 2010-07-01 11:07, MadMan wrote:

Generalnie po prostu lubię jak silnik wygląda, a nie muszę czuć wstyd podnosząc maskę :)

Rozumiem, ze myte sprzedaja sie latwiej.

Jeśli nie czujesz takiej potrzeby to luz - niektórzy nie sprzątają w swoim pokoju, bo też nie czują takiej potrzeby :)

Z reguly ci, ktorzy myja silniki.

Data: 2010-07-01 11:54:41
Autor: bratPit[pr]
Umylem komore silnika Karcherem...

Umyłem sobie wczoraj komorę silnika w swojej '04 Hondzie Accord
myjką ciśnieniową na myjni samoobsługowej...

Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

ja nigdy nie myję silnika, wycieków nie ma, jak coś się pojawia to umyje mechanik gdy wymienia uszczelkę z której ciekło, a kurz mi nie przeszkadza,

brat

Data: 2010-07-01 13:02:09
Autor: neoniusz
Umylem komore silnika Karcherem...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i0gfsp.5ag.0poczta.onet.pl...
Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

U mnie pod maska to wyglada tak:

http://img17.imageshack.us/img17/3471/maskau.jpg

I nie mam najmniejszego zamiaru nigdy tego myc...

Data: 2010-07-01 08:22:08
Autor: Pszemol
"neoniusz" <neon@joemonster.org> wrote in message news:i0hslj$s11$1news.onet.pl...
[...]

Pokaż lepiej jak pomalowałeś sobie klapę bagażnika pod znaczkiem.

Data: 2010-07-01 19:42:58
Autor: neoniusz
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i0hj8n.6bs.0poczta.onet.pl...
U mnie pod maska to wyglada tak:

http://img17.imageshack.us/img17/3471/maskau.jpg

I nie mam najmniejszego zamiaru nigdy tego myc...

Pokaż lepiej jak pomalowałeś sobie klapę bagażnika pod znaczkiem.

Nie malowalem. Dzieki koledze z pregierza, udalo sie zrobic cos takiego:

http://img443.imageshack.us/img443/3160/lex2.jpg

kosztem 0zł.

Data: 2010-07-01 13:45:15
Autor: MZ
W dniu 2010-07-01 13:02, neoniusz pisze:
[...]

Dobre !:)
Takie "cuś" to co najwyżej mokrą ściereczką i sprayem do plastików raz
na jakiś czas :]
A tak serio, to przy kupnie jednak umyty silnik raczej wzbudza niepokój
niż działa in plus. Ja tam wolę naturalny kurz niż błysk pomada i potem
zdziwienie, że kilka dni później cała komora silnika uwalona olejem.
--
MZ

Data: 2010-07-01 07:33:32
Autor: Pszemol
"MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote in message news:i0hv4a$4b5$1news.onet.pl...
Dobre !:)
Takie "cuś" to co najwyżej mokrą ściereczką i sprayem do plastików raz
na jakiś czas :]

Tymbardziej nie bałbym się pociągnąć wszystkiego Karcherem :-)

A tak serio, to przy kupnie jednak umyty silnik raczej wzbudza niepokój
niż działa in plus. Ja tam wolę naturalny kurz niż błysk pomada i potem
zdziwienie, że kilka dni później cała komora silnika uwalona olejem.

Bo silnika nie myje się tuż przed sprzedażą tylko parę miesięcy przed.
Aby czas był na to, aby się wszystko zakurzyło równomiernie ale efekt
czystego silnika "nówka panie, nówka" zauroczył klienta... ;-)

Data: 2010-07-01 14:53:06
Autor: kamil
[...]

A u mnie tak i bez mycia:

http://zapodaj.net/64fd44bb4c40.jpg.html

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-01 08:59:00
Autor: Pszemol

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i0i6k3$ko9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jezu, ale napakowali pod ta maske... co to za auto i jaki silnik?

Data: 2010-07-01 15:03:09
Autor: kamil

"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:i0hldp.9n0.0poczta.onet.pl...

[...]

Impreza wrx, jedna z zalet jest nisko polozony srodek ciezkosci silnika, jedna z wad koniecznosc przeciskania sie przez to wszystko zeby cokolwiek zrobic. Ale to juz zmartwienie warsztatu.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-01 09:22:52
Autor: Pszemol

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i0i76u$n85$1inews.gazeta.pl...

[...]

Niestety to "zmartwienie warsztatu" przeklada sie na ceny uslug
które sa niestety wyzsze dla Subaru niz dla innych japonców...

Data: 2010-07-01 15:43:54
Autor: kamil
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:i0hmqi.5sc.0poczta.onet.pl...

[...]

Wyzsze, ale nie az tak wiele, wymienialem juz wszystkie plyny lacznie z hamulcowym, olej w skrzyni i dyfrze + standardowo olej dwa razy. Za pare miesiecy zbliza sie duzy przeglad z rozrzadem i calosc wyjdzie jakies 25% drozej, niz w poprzednim aucie (honda 1.8vti), wiec tragedii nie ma. Nic za darmo zreszta, gdybym chcial tanio, mialbym seicento lpg. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-01 09:56:58
Autor: Pszemol

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i0i9jc$3pc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dobrze ze sobie z tego zdajesz sprawe. Nie wszyscy to wiedza
przed zakupem Subaru a potem jest placz ze drogo... i boli.

Data: 2010-07-01 21:17:39
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
[...]

ktĂłre sa niestety wyzsze dla Subaru niz dla innych japoncĂłw...

Przemol jesteś psem? To poważne pytanie

Data: 2010-07-02 09:20:56
Autor: kamil
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:i0hoqf.6do.0poczta.onet.pl...

[...]

Alez ja sobie doskonale zdaje z tego sprawe, zreszta zmieniam akurat na inne tej marki i nie planuje narzekac. Bardzo dobry kompromis miedzy kosztami utrzymania a osiagami i przyczepnoscia.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-01 16:22:49
Autor: Brzezi
czw, 01 lip 2010 o 16:03 GMT, kamil napisał(a):
Impreza wrx, jedna z zalet jest nisko polozony srodek ciezkosci silnika, jedna z wad koniecznosc przeciskania sie przez to wszystko zeby cokolwiek zrobic. Ale to juz zmartwienie warsztatu.

zmartwienie warsztatu i Twojego portfela :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-01 16:39:31
Autor: MadMan
Dnia Thu, 1 Jul 2010 14:53:06 +0100, kamil napisał(a):

U mnie pod maska to wyglada tak:

http://img17.imageshack.us/img17/3471/maskau.jpg

I nie mam najmniejszego zamiaru nigdy tego myc...

A u mnie tak i bez mycia:

http://zapodaj.net/64fd44bb4c40.jpg.html

No kurka, ja zdjęcia nie zapodam ale właśnie otwarłem maskę Skody - też
plastikowa osłona, jakiś wlew płynu do spryskiwacza, lekko tylko
wszystko ukurzone... Naprawdę nie wiem po co to myć. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-01 09:58:04
Autor: Pszemol

"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote in message news:1dp5q7z6wgxs6$.dlgrower.power.pl...
[...]

No jak są osłony to nie ma po co - osłony są właśnie po to, aby
oprócz tego że jest ładnie" to jeszcze silnik był czysty i nie było
się urąbanym przy jego naprawie...

Data: 2010-07-01 20:31:22
Autor: J.F.
On Thu, 1 Jul 2010 13:02:09 +0200,  neoniusz wrote:
Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

U mnie pod maska to wyglada tak:
http://img17.imageshack.us/img17/3471/maskau.jpg

No nie wiem .. zazdroscic czy wspolczuc :-)

I nie mam najmniejszego zamiaru nigdy tego myc...

Ej, to chyba wymaga regularnego czyszczenia z kurzu :-)

J.

Data: 2010-07-01 13:46:18
Autor: Pszemol

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:9knp26tkqdm5jpgqeh9lpe6l6n7dqq37424ax.com...
[...]

Myśle że jest czego zazdrościć... Lexus IS250 lub tym bardziej
IS350 to naprawdę fajne auto. Nie wiem które neoniusz ma
ale oba są warte zazdrości... ;-)

Data: 2010-07-01 20:56:35
Autor: neoniusz
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i0i68i.9ko.0poczta.onet.pl...
No nie wiem .. zazdroscic czy wspolczuc :-)

Myśle że jest czego zazdrościć... Lexus IS250 lub tym bardziej
IS350 to naprawdę fajne auto. Nie wiem które neoniusz ma
ale oba są warte zazdrości... ;-)

Niestety tylko IS250, ale na szczescie AWD. Mial byc IS350, ale tego to juz w ogole nie ma AWD...
Chociaz i tak najwiekszym marzeniem pozostaje IS-F :)
Przepraszam, ze nie odpisalem Ci w poprzednim watku, ale dopiero dzis to zauwazylem!

Data: 2010-07-01 14:45:27
Autor: Pszemol

"neoniusz" <neon@joemonster.org> wrote in message news:i0ioek$er5$1news.onet.pl...
[...]

Mnie AWD w ogóle nie podnieca więc wolałbym IS350 lub IS-F.
Jeździłem IS350 i wiem że nieźle zapier***la a IS-F to musi być
po prostu rakieta. Taki duży silnik w tak małym aucie da się poczuć.
Plus komfort i wygoda jazdy. Po prostu Toyota umie robić dobre auta.

Przepraszam, ze nie odpisalem Ci w poprzednim watku,
ale dopiero dzis to zauwazylem!

no problem.

Data: 2010-07-01 22:00:11
Autor: neoniusz
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i0i9nd.5to.0poczta.onet.pl...
[...]

Dla mnie AWD bylo prawie warunkiem koniecznym, a tu jest rozwiazane swietnie. Z tego co obczajalem, to podzial mocy jest taki jak w Imprezie.
A co do komfortu to jest roznie. Po Krakowie jezdzi sie bardzo twardo. Fakt, w srodku jest bardzo cicho i w ogole, ale jednak twardo. Dzis na kanale zauwazylem, ze juz jedna guma w zawieszeniu zaczyna pekac.

Data: 2010-07-01 15:27:21
Autor: Pszemol

"neoniusz" <neon@joemonster.org> wrote in message news:i0is4p$qme$1news.onet.pl...
[...]

Musisz się przeprowadzić :-)

Data: 2010-07-01 22:51:51
Autor: Brzezi
czw, 01 lip 2010 o 22:00 GMT, neoniusz napisał(a):

[...]

A to AWD czemu tak koniecznie?  U mnie przy 320KM i napedzie na tyl, przy
czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy ruszaniu z
maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i piszczalo, a tutaj
mimo takiej mocy, wrzyna sie w asfalt jak glupi, troche gorzej jak jest
mokro... :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-01 16:37:17
Autor: Pszemol

"Brzezi" <brzezi@gmail.com> wrote in message news:slrn.pl.i2pvv6.d38.brzezibrzezi.chello.pl...
[...]

Albo w zimie jak nie posypią solą, nie?

Data: 2010-07-02 00:06:43
Autor: Brzezi
czw, 01 lip 2010 o 23:37 GMT, Pszemol napisał(a):

[...]

Zalezy jeszcze czy niziny, czy teren gorzysty, ja w warszawie przejezdzilem
zimy i FWD i ostatnia zime RWD, i nigdy sie nie zakopalem abym stanal bez
mozliwosci ruchu, a wjezdzalem i w gleboki snieg(nie puch) taki ze mocno
szorowalem podwoziem, fakt, kilka razy ugrzazlem w takim sniegu na kilka
minut, ale wyjechalem bez niczyjej pomocy, po prostu nie mozna spanikowac,
i trzeba wiec jak postepowa, doleje oliwy do ognia ze mialem stare i
kiepskie zimowki i bylo to ASB, czyli co poniektorzy twierdza ze na
zakopywanie w sniegu zupelnie sie nie nadaje, a ja wrecz przeciwnie
twierdze, duzo latwiej niz manualem sie wyjezdza, ale na publicznych
drogach nigdy nie mialem takiego problemu

Oczywiscie AWD bedzie lepsze niz naped na jedna os, na pewno byloby mi
latwiej, ale mimo wszystko nigdy nie utknalem...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-01 19:03:35
Autor: Pszemol
"Brzezi" <brzezi@gmail.com> wrote in message news:slrn.pl.i2q4bj.d38.brzezibrzezi.chello.pl...
ale mimo wszystko nigdy nie utknalem...

To że akurat Ty nie utknąłeś niczego nie dowodzi.
Poza tym - nie ma tu mowy o utknięciu w zaspie
tylko o ślizgających się kołach i np. wyrzucaniu
Cię odśrodkowo na zakrętach bo koła napędowe
zrywają przyczepność.

Data: 2010-07-02 12:48:45
Autor: Brzezi
pią, 02 lip 2010 o 02:03 GMT, Pszemol napisał(a):

[...]

Ja nie proboje przekonac ze RWD jest lepsze od AWD, mowie tylko ze z RWD da
sie sprawnie jezdzic, i nawet w trudniejszych warunkach, jezeli mialbym
wybor to tez bralbym pewnie AWD :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-01 21:04:33
Autor: masti
Umylem komore silnika Karcherem...
Dnia pięknego Thu, 01 Jul 2010 22:51:51 +0200, osobnik zwany Brzezi
wystukał:

ale fizyki Cię uczyli?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-07-01 23:43:43
Autor: 'Tom N'
masti w <news:i0ivt1$k7n$14inews.gazeta.pl>:

[...]

Wygląda, ze robi doktorat z zerojedynkowego operowania pedałem "gazu" ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-01 23:55:48
Autor: Brzezi
czw, 01 lip 2010 o 23:43 GMT, 'Tom N' napisał(a):

[...]

A oprocz blyszczenia dodasz do watku cos wartosciowego i merytorycznego?

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-02 00:05:21
Autor: 'Tom N'
Brzezi w <news:slrn.pl.i2q3n4.d38.brzezibrzezi.chello.pl>:

czw, 01 lip 2010 o 23:43 GMT, 'Tom N' napisał(a):

A to AWD czemu tak koniecznie?  U mnie przy 320KM i napedzie na tyl,
                                    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
przy czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy
                                                                  ^^^^
ruszaniu z maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i
     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
[...]

Merytorycznie i błyszcząco to masz to co napisałeś (podkreślone)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-02 00:10:30
Autor: Brzezi
pią, 02 lip 2010 o 00:05 GMT, 'Tom N' napisał(a):

[...]

A mozesz nam tutaj jeszcze opisac swoje tajemnicze i skryte mysli ktore
chciales przekazac? czy sie wstydzisz?

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-01 23:55:19
Autor: Brzezi
czw, 01 lip 2010 o 23:04 GMT, masti napisał(a):

[...]

Ale o co Ci chodzi? o ile wiem to Lexusy maja napewd na tyl, wiec mimo
duzej mocy, w dobrych warunkach trudno zerwac przyczepnosc, stad moje
porownanie ktore napisalem...

Skup sie na sednie dyskusji, a nie wnikaj w stan mojej wiedzy na temat
fizyki, zapewniam Cie ze jest na wystarczajacym poziomie do tego tematu

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-01 22:07:37
Autor: masti
Umylem komore silnika Karcherem...
Dnia pięknego Thu, 01 Jul 2010 23:55:19 +0200, osobnik zwany Brzezi
wystukał:

[...]

skupiam się. A teraz użyj swojej znajomości fizyki dlaczego łatwiej piszczeć oponami przy 150KM na przodzie niż 320KM na tył :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-07-01 19:01:37
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:i0j3j9$k7n$27inews.gazeta.pl...
[...]

Ja nie wiem - napiszesz mi?

Data: 2010-07-02 00:11:17
Autor: Brzezi
pią, 02 lip 2010 o 00:07 GMT, masti napisał(a):

skupiam się. A teraz użyj swojej znajomości fizyki dlaczego łatwiej piszczeć oponami przy 150KM na przodzie niż 320KM na tył :)

Ale ja doskonale wiem, i teoretycznie i praktycznie, o co Ci dalej chodzi?

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-02 00:00:50
Autor: DoQ
Brzezi pisze:

Skup sie na sednie dyskusji, a nie wnikaj w stan mojej wiedzy na temat
fizyki, zapewniam Cie ze jest na wystarczajacym poziomie do tego tematu

http://www.youtube.com/watch?v=o5fNU9kbMac
http://www.youtube.com/watch?v=ujJKeJTDGKo
Twoje 320KM nie moze zerwac przyczepnosci?:)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-02 00:09:17
Autor: Brzezi
pią, 02 lip 2010 o 00:00 GMT, DoQ napisał(a):

Brzezi pisze:

[...]

Nie interesuja mnie takie bezmyslne zabawy, mialem na mysli cywilna jazde Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-02 00:14:22
Autor: DoQ
Brzezi pisze:

Twoje 320KM nie moze zerwac przyczepnosci?:)
Nie interesuja mnie takie bezmyslne zabawy, mialem na mysli cywilna jazde

Jakie zabawy?
Napisales "U mnie przy 320KM i napedzie na tyl, przy
czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy ruszaniu z
maksymalna moca (...)"
Ruszenie z maksymalna moca = wkrecenie silnika na maksymalne (umownie) obroty i strzal ze sprzegla.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-02 00:22:22
Autor: Brzezi
pią, 02 lip 2010 o 00:14 GMT, DoQ napisał(a):

Twoje 320KM nie moze zerwac przyczepnosci?:)
Nie interesuja mnie takie bezmyslne zabawy, mialem na mysli cywilna jazde

Jakie zabawy?

Palenie gumy? ten manewr wykonuje sie troche inaczej niz przy ruszaniu

[...]

To dodam Ci jeszcze kilka parametrow, ktore uwzglednij przy analizie:
ASB(ma tutaj glowne znaczenie), masa 2.2t

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-02 11:12:27
Autor: MadMan
Dnia Fri, 2 Jul 2010 00:22:22 +0200, Brzezi napisał(a):

Ruszenie z maksymalna moca = wkrecenie silnika na maksymalne (umownie) obroty i strzal ze sprzegla.

To dodam Ci jeszcze kilka parametrow, ktore uwzglednij przy analizie:
ASB(ma tutaj glowne znaczenie)

Jak chcesz ruszyć z maksymalną mocą mając ASB?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-02 12:52:44
Autor: Brzezi
pią, 02 lip 2010 o 11:12 GMT, MadMan napisał(a):

[...]

Skrot myslowy -> maksymalna moc, czyli maksymalnie wcisniety pedal gazu

Co prawda w bmce e39 3.0d tez z ASB dalo sie czasami wydac lekki pisk przy
ruszaniu, to w obecnym C140 500 nie ma najmniejszego pisku a wyrywa jak
z procy do przodu

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-02 19:11:47
Autor: 'Tom N'
Brzezi w <news:slrn.pl.i2rh7s.d38.brzezibrzezi.chello.pl>:

[...]

LOL

Może przypomnę czego nie zrozumiałeś i o co się dopytywałeś:

<q>
Wygląda, ze robi doktorat z zerojedynkowego operowania pedałem "gazu" ;-)
A mozesz nam tutaj jeszcze opisac swoje tajemnicze i skryte mysli ktore
chciales przekazac? czy sie wstydzisz?
</q>

No jak tam doktorat...

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-02 23:09:26
Autor: Brzezi
pią, 02 lip 2010 o 19:11 GMT, 'Tom N' napisał(a):

[...]

Zeby brzuch Cie potem nie bolal

Może przypomnę czego nie zrozumiałeś i o co się dopytywałeś:

ale to byl inny pod watek w ktorym nie raczyles odpowiedziec

<q>
[...]

jw. nie odpowiedziales w konuc

No jak tam doktorat...

trudno dac jakakolwiek odpowiedz na twoje fantazje...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-02 15:38:43
Autor: Jakub Witkowski
Brzezi pisze:
[...]

Maksymalna moc oznacza nie tylko gaz w podłodze ale też obroty silnika
bliskie maksymalnym. A skoro tak, to poślizg kół przy starcie (v=0)
musi wystąpić :)

Data: 2010-07-02 19:14:59
Autor: 'Tom N'
Umylem komore silnika Karcherem...
Jakub Witkowski w <news:i0kq54$30ia$1news2.ipartners.pl>:

Brzezi pisze:
Ale o co Ci chodzi?
Maksymalna moc oznacza nie tylko gaz w podłodze ale też obroty silnika
bliskie maksymalnym. A skoro tak, to poślizg kół przy starcie (v=0)
musi wystąpić :)

No i się doktorat poszedł j#%^/odsunął na czas bliżej nieokreślony ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-01 23:15:11
Autor: DoQ
Brzezi pisze:

A to AWD czemu tak koniecznie?  U mnie przy 320KM i napedzie na tyl, przy
czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy ruszaniu z
maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i piszczalo, a tutaj

Wylacz ESP/ASR.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-01 23:58:05
Autor: Brzezi
czw, 01 lip 2010 o 23:15 GMT, DoQ napisał(a):

Brzezi pisze:

[...]

ESP brak, a co do ASR niestety nie mam takiej mozliwosci, ale wiem kiedy
sie zalacza ASR, przy gorszej nawiezchni bardzo wyraznie to widac, przy
idealnym asfalcie ASR nie wchodzi w parade...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-02 00:12:19
Autor: neoniusz
Użytkownik "Brzezi" <brzezi@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrn.pl.i2pvv6.d38.brzezibrzezi.chello.pl...
[...]

Bo jezdze w zimie sporo po terenach, gdzie jest snieg, a mam niemile doswiadczenia z RWD w takich warunkach. Poza tym prawie zawsze jezdze z wylaczonymi wszystkimi systemami bezpieczenstwa i jakos AWD daje mi wieksza frajde z jazdy - szczegolnie przy zabawie na osniezonych parkingach ;)

Data: 2010-07-01 22:15:30
Autor: masti
Umylem komore silnika Karcherem...
Dnia pięknego Fri, 02 Jul 2010 00:12:19 +0200, osobnik zwany neoniusz
wystukał:

UÂżytkownik "Brzezi" <brzezi@gmail.com> napisaÂł w wiadomoÂści
[...]

to, że nie umiesz jeździć z RWD w trudnych warunkach to już Twój problem :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-07-02 10:23:32
Autor: neoniusz
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:i0j422$k7n$30inews.gazeta.pl...
[...]

Zapraszam do mnie na przejazdzke W124 E320 w zimie. Jak wyjedziesz z podworka to pogadamy ;)

Data: 2010-07-01 22:37:04
Autor: J.F.
On Thu, 1 Jul 2010 13:46:18 -0500,  Pszemol wrote:
[...]

Auta w ogolnoci moze i tak, ale gdyby tak tych oslon nie mialo :-)
No chyba ze tam juz nie podnosi czlowiek maski, bo i po co :-)

Tak samo jak nie lubie halasliwych aut, ale nie lubie tez jak wcale
silnika nie slysze :-)

J.

Data: 2010-07-01 15:45:52
Autor: Pszemol

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:2qup2656d64rbhr0ac2nkjvf9h0pa0q2474ax.com...
[...]

Ależ podnosi, płyn do spryskiwaczy wycieraczek sam się nie dolewa.
I przy okresowej wymianie oleju też trzeba jakoś ten olej tam wlać...
A poza tym to się nie podnosi, przecież to Toyota, najbardziej
niezawodne auto na świecie.

Tak samo jak nie lubie halasliwych aut, ale nie lubie tez jak wcale
silnika nie slysze :-)

A mi to nie przeszkadza jak jest cicho, zwłaszcza przy automatycznej skrzyni.

Data: 2010-07-01 20:45:40
Autor: Olek
On 2010-07-01 20:31, J.F. wrote:

No nie wiem .. zazdroscic czy wspolczuc :-)

:) o tym samym pomyślałem... z każdą pierdołą do mechanika :)
a te osłonki to może co najwyżej plakiem psiknąć ;)

Data: 2010-07-01 13:53:19
Autor: Pszemol

On 2010-07-01 20:31, J.F. wrote:

No nie wiem .. zazdroscic czy wspolczuc :-)

:) o tym samym pomyślałem... z każdą pierdołą do mechanika :)
a te osłonki to może co najwyżej plakiem psiknąć ;)

Uwierz mi, nie jest tak źle - osłony przecież przed niczym Cię
nie powstrzymują - są na łatwo zdejmowalnych śrubach motylkach.

Data: 2010-07-01 16:40:45
Autor: krzysiek82
Pszemol pisze:
Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

Ja tylko raz myłem po kupnie, potem odpuścilem bo nic nie wycieka naturalny kurz tylko, oczywiście myłem na zimnym silniku.

--
krzysiek82

Data: 2010-07-01 09:46:14
Autor: Pszemol

"krzysiek82" <saab@user.pl> wrote in message news:4c2ca905$0$2601$65785112news.neostrada.pl...
Pszemol pisze:
Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

Ja tylko raz myłem po kupnie, potem odpuścilem bo nic nie wycieka naturalny kurz tylko, oczywiście myłem na zimnym silniku.

Ja z konieczności myłem gorący, bo jakoś do myjni dojechać musiałem.
Ale zanim wjechałem na stanowisko i poszedłem wymienić banknoty
na monety do automatu to minęło sporo minut, więc silnik nie był dopiero
co wyłączony ale nie był w pełni ostygnięty. Kolektor wydechowy i osłony
wydechu są z tyłu silnika, przy przegrodzie, więc tam starałem się nie lać
aby nic nie popękało w żeliwnych odlewach.

Umylem komore silnika Karcherem...