Umylem komore silnika Karcherem...

Data: 2010-07-01 09:09:24
Autor: szerszen
Umylem komore silnika Karcherem...

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i0gfsp.5ag.0@poczta.onet.pl...

Umyłem sobie wczoraj komorę silnika w swojej '04 Hondzie Accord

mojego kumpla ojciec jakies 15-20 lat temu mial golfa II gti, tez wpadl na taki pomysl, wymiana komputera kosztowala go wtedy okolo 1000, wiecej takich super pomyslow nie mial ;)

Data: 2010-07-01 07:27:24
Autor: Pszemol
"szerszen" <szerszen@tlen.pl> wrote in message news:i0hetm$l4e$1news.task.gda.pl...
[...]

Ciekawe gdzie ten "komputer" był w tym aucie...
U mnie jest w kabinie kierowcy.

p.s. Kiepskie jakieś te volkswageny.
Myłem już silnik w swym nissanie, toyocie, teraz hondzie.
Nic się nigdy nie działo. Absolutnie nic.

Umylem komore silnika Karcherem...