Umylem komore silnika Karcherem...

Data: 2010-07-01 09:48:51
Autor: Robert_J
Umylem komore silnika Karcherem...
Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

Pytanie zasadnicze: po co? Chyba że ktoś lubi przeglądać się w błyszczącym lakierze ;-)

Data: 2010-07-01 07:28:48
Autor: Pszemol
"Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> wrote in message news:i0hh96$p2a$1news.onet.pl...
Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

Pytanie zasadnicze: po co? Chyba że ktoś lubi przeglądać się w błyszczącym lakierze ;-)

Lubię czystość... Usyfiony silnik burzył moje wrażenia estetyczne
przy każdym otwarciu klapy. Kupiłem ten '04 samochód w 2007
roku czysty. Silnik był ewidentnie umyty przez dealera...
Zamierzam mu co 2-3 lata zrobić taką nagrodę za 100% niezawodność.

Umylem komore silnika Karcherem...