Umylem komore silnika Karcherem...

Data: 2010-07-01 10:54:00
Autor: Olek
Umylem komore silnika Karcherem...
On 2010-07-01 05:19, Pszemol wrote:
Umyłem sobie wczoraj komorę silnika w swojej '04 Hondzie Accord
myjką ciśnieniową na myjni samoobsługowej...
Zrobiłem to głównie po to, że wymieniałem płyn w chłodnicy i mi się
trochę pochlapało wnętrze, a słyszałem że jest to ciecz "korozyjna"
i niezbyt dobrze wpływa na elementy malowane...
Fajnie się wszystko wymyło, silnik wygląda jak w nowym aucie.
Wszystkie kable, rurki, spinki, nalepki kolorowe - wszystko jak nowe!
Nie mam żadnych problemów z autem: zapala normalnie, nic nie piszczy
ani się pasek nie ślizga mimo że wszystko włącznie z kablami i alternatorem
było dosyć solidnie spryskane mydłem a potem spłukane pod ciśnieniem.
Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

Robię tak samo, najpierw odłączam akumulator! później zabezpieczam newralgiczne elementy elektryczne typu cewka itp. Następnie szoruję wszystko szczotą i płynem do mycia tirów Tenzi (koncentrat) - śmierdzi ale usuwa wszystkie syfy. I spłukiwanko pod ciśnieniem - nigdy nie miałem problemów i jak ktoś mi mówi, że silników "nie wolno myć" to się tylko głupio uśmiecham :)

Data: 2010-07-01 11:07:06
Autor: MadMan
Dnia Thu, 01 Jul 2010 10:54:00 +0200, Olek napisał(a):

[...]

Tylko napisz mi jeszcze jaki to ma sens praktyczny. Jako - jak to niektórzy tu określają - pedalarz sam wyznaję zasadę
"napęd ma być czysty, reszta roweru mnie nie obchodzi". I nie myję, bo i
po co? Chyba że naprawdę jakoś ostro zasyfiłem w błocie, ale to inna
para kaloszy. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-01 11:17:48
Autor: Olek
On 2010-07-01 11:07, MadMan wrote:

[...]

żartujesz?
1. nie każdy lubi mieć safari pod maską, czego się dotkniesz to upier...
2. przy wyciekach, łatwiej zobaczyć gdzie się pojawia,
3. łatwiej się przy czystym silniku pracuje - przed remontem, naprawą, czy nawet głupiej wymianie świec - spytaj mechanika czy woli pracować przy czystym silniku, czy lepiej takim upier.... smarami i piachem...

Generalnie po prostu lubię jak silnik wygląda, a nie muszę czuć wstyd podnosząc maskę :) Jeśli nie czujesz takiej potrzeby to luz - niektórzy nie sprzątają w swoim pokoju, bo też nie czują takiej potrzeby :)

Data: 2010-07-01 07:30:30
Autor: Pszemol
"Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote in message news:i0hmg1$99i$1news.onet.pl...
[...]

Piękne Olku. Dokładnie tak samo myślę...
Myślę że zaprzyjaźnilibyśmy się i może kiedyś umówimy się
na sobotniego Karchera pod maską ;-)

Data: 2010-07-01 14:57:07
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Użytkownik Pszemol napisał:
[...]

A potem może weźmiesz mu do buzi?

Data: 2010-07-01 15:00:14
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Użytkownik Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE napisał:
[...]

Skieruj sobie tego sobotniego karczera w dupe najlepiej

Data: 2010-07-01 08:20:47
Autor: Pszemol
"Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE" <ÓÓ@ÓÓÓ.ÓÓ> wrote in message news:i0i3lt$1h0$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie wyspałeś się, synuś? :-)

Data: 2010-07-01 21:12:44
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
[...]

Nie rozmawiam z homoseksualistami, synusia znajdz sobie na dworcu

Data: 2010-07-02 19:38:46
Autor: Diabełson
Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze:
[...]

adres pedofila
adsl-76-223-254-125.dsl.emhril.sbcglobal.net
zgłoszony na policję

Data: 2010-07-01 16:44:45
Autor: krzysiek82
Umylem komore silnika Karcherem...
Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze:
  > Skieruj sobie tego sobotniego karczera w dupe najlepiej

polecam wrażenia bezcenne, tylko potem ciężko usiąść :)

--
krzysiek82

Data: 2010-07-01 17:02:11
Autor: DoQ
krzysiek82 pisze:
Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze:
 > Skieruj sobie tego sobotniego karczera w dupe najlepiej
polecam wrażenia bezcenne, tylko potem ciężko usiąść :)

Skoro polecasz to pewnie probowales?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-01 21:12:01
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Użytkownik DoQ napisał:
krzysiek82 pisze:
Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze:
> Skieruj sobie tego sobotniego karczera w dupe najlepiej
polecam wrażenia bezcenne, tylko potem ciężko usiąść :)

Skoro polecasz to pewnie probowales?

A ty widać nie i mu zazdroscisz

Data: 2010-07-01 21:15:22
Autor: DoQ
Umylem komore silnika Karcherem...
Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze:

Skoro polecasz to pewnie probowales?
A ty widać nie i mu zazdroscisz

porozmawiaj o tym ze swoim lekarzem

Data: 2010-07-01 21:24:24
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Użytkownik DoQ napisał:
Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze:

Skoro polecasz to pewnie probowales?
A ty widać nie i mu zazdroscisz

porozmawiaj o tym ze swoim lekarzem

rozmawiam o tym z twoją mamełe, moze byc?

Data: 2010-07-01 21:34:51
Autor: DoQ
[...]

tak, pogadaj ze swoja menele

Data: 2010-07-01 21:43:36
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Użytkownik DoQ napisał:
[...]

czytać nie umiesz ze zrozumieniem?

"swoja menele" ? a ktoto?

Data: 2010-07-01 21:44:57
Autor: DoQ
[...]

nie umiem

"swoja menele" ? a ktoto?

twoi starzy, menele.

Data: 2010-07-01 21:50:44
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Użytkownik DoQ napisał:
[...]

E nie mów tak o moich starych, ja pisze ze twoja stara to kurwa bo to kurwa a nie dlatego zeby ją obrazic

Data: 2010-07-01 21:53:29
Autor: DoQ
Umylem komore silnika Karcherem...
Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze:

E nie mów tak o moich starych, ja pisze ze twoja stara to kurwa bo to kurwa a nie dlatego zeby ją obrazic

ja tez nie chce obrazic twojej starej, ssie mi pałe tak ze przescieradlo w dupe wchodzi, wiec szacunek sie nalezy - mimo ze to kurwa

Data: 2010-07-01 22:26:11
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Użytkownik DoQ napisał:
[...]

widze ze przez pomyłke znowu napisałeś o swojej starej

Data: 2010-07-02 21:30:02
Autor: Diabełson
Użytkownik DoQ napisał:
[...]

chyba nie myli się
znaczy jego tatowie

Data: 2010-07-01 23:15:29
Autor: RoMan Mandziejewicz
Umylem komore silnika Karcherem...
Hello DoQ,

[...]

Strasznie się zniżasz, karmiąc tego trolla...

--
Best regards,

Data: 2010-07-01 16:36:27
Autor: Pszemol
Umylem komore silnika Karcherem...

"RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> wrote in message news:1712118436.20100701231529pik-net.pl...
Hello DoQ,

[...]

Trafił swój na swego :-(

Data: 2010-07-01 23:57:19
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

Strasznie się zniżasz, karmiąc tego trolla...
Trafił swój na swego :-(

Moje trollowanie przy twoich dotychczasowych produkcjach i tak poległo przez techniczny K.O.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-07-01 18:49:42
Autor: Pszemol
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0j34k$est$1mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:

Strasznie się zniżasz, karmiąc tego trolla...
Trafił swój na swego :-(

Moje trollowanie przy twoich dotychczasowych produkcjach i tak poległo przez techniczny K.O.

nemo iudex in causa sua!

Data: 2010-07-02 01:57:21
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

Moje trollowanie przy twoich dotychczasowych produkcjach i tak poległo przez techniczny K.O.
nemo iudex in causa sua!

No tak, bo ty sądzisz za większość pewnikiem.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-01 19:07:38
Autor: Pszemol
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0ja5m$els$1mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:

Moje trollowanie przy twoich dotychczasowych produkcjach i tak poległo przez techniczny K.O.
nemo iudex in causa sua!

No tak, bo ty sądzisz za większość pewnikiem.

Chyba znowu czegoś nie zrozumiałeś...

Data: 2010-07-02 12:47:23
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

Moje trollowanie przy twoich dotychczasowych produkcjach i tak poległo przez techniczny K.O.
nemo iudex in causa sua!
No tak, bo ty sądzisz za większość pewnikiem.
Chyba znowu czegoś nie zrozumiałeś...

ROTFL

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-02 07:32:43
Autor: Pszemol
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0kg8g$lrt$1mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:

[...]

Per risum multum debes cognoscere stultum.

Data: 2010-07-02 18:42:19
Autor: DoQ
Pszemol pisze:

ROTFL
Per risum multum debes cognoscere stultum.

Wyguglales sobie pare cytatow i sie popisujesz?
Myslisz ze ktos ci uwierzy ze sam je spłodziłeś?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-02 13:33:47
Autor: Pszemol

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:i0l521$3tk$2mx1.internetia.pl...
Pszemol pisze:

ROTFL
Per risum multum debes cognoscere stultum.

Wyguglales sobie pare cytatow i sie popisujesz?
Myslisz ze ktos ci uwierzy ze sam je spłodziłeś?

Już przestałeś się zataczać ze śmiechu?

Data: 2010-07-03 06:38:56
Autor: DoQ
Pszemol pisze:
Wyguglales sobie pare cytatow i sie popisujesz?
Myslisz ze ktos ci uwierzy ze sam je spłodziłeś?
Już przestałeś się zataczać ze śmiechu?

Nie, mam z ciebie niezla polewke.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-03 16:20:51
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Użytkownik DoQ napisał:
Pszemol pisze:
Wyguglales sobie pare cytatow i sie popisujesz?
Myslisz ze ktos ci uwierzy ze sam je spłodziłeś?
Już przestałeś się zataczać ze śmiechu?

Nie, mam z ciebie niezla polewke.

najwieksza mam polewke z twojej starej jak najebana grzebie na wysypihu

Data: 2010-07-03 16:29:07
Autor: DoQ
Użytkownik DoQ napisał:
najwieksza mam polewke z twojej starej jak najebana grzebie na wysypihu

ale mi dojebales, lol - liczysz na to ze przejme sie leszczem ktoremu meszek na jajkach nie zdążył wykielkowac? takich smieciarzy jest tu na pęczki.

Data: 2010-07-03 23:47:27
Autor: RoMan Mandziejewicz
Umylem komore silnika Karcherem...
Hello DoQ,

Saturday, July 3, 2010, 4:29:07 PM, you wrote:

[... karmienie trolla ...]

Paluchy Cię swędzą? To się w nie ugryź.

--
Best regards,

Data: 2010-07-04 15:03:58
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Użytkownik DoQ napisał:
[...]

mysle ze po tym tekscie bedziesz płakał przez miesiac

Data: 2010-07-02 18:59:28
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Użytkownik DoQ napisał:
Pszemol pisze:

ROTFL
Per risum multum debes cognoscere stultum.

Wyguglales sobie pare cytatow i sie popisujesz?
Myslisz ze ktos ci uwierzy ze sam je spłodziłeś?

a pedały liżą sie po fiutach, zamknąć mordy !

Data: 2010-07-01 23:16:56
Autor: DoQ
RoMan Mandziejewicz pisze:

Strasznie się zniżasz, karmiąc tego trolla...

Juz mi sie odechcialo.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-02 00:26:39
Autor: .Peeter
"RoMan Mandziejewicz" wrote:
[...]ssie mi pałe tak ze przescieradlo w dupe wchodzi[...]
Strasznie się zniżasz, karmiąc tego trolla...

Może i zniża się, ale ten tekst jest mega dobry. :DDD

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-07-02 19:00:03
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Użytkownik .Peeter napisał:
"RoMan Mandziejewicz" wrote:
[...]ssie mi pałe tak ze przescieradlo w dupe wchodzi[...]
Strasznie się zniżasz, karmiąc tego trolla...

Może i zniża się, ale ten tekst jest mega dobry. :DDD

ten tekst opisywał twoją mamełe jak jeszcze po drabinie właziłeś do śmietnika po obierki

Data: 2010-07-02 20:54:36
Autor: Diabełson
DoQ pisze:
Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze:

Skoro polecasz to pewnie probowales?
A ty widać nie i mu zazdroscisz

porozmawiaj o tym ze swoim lekarzem

a ty ze swoim weterynarzem

Data: 2010-07-01 18:01:50
Autor: Olek
On 2010-07-01 15:00, Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE wrote:

A potem może weźmiesz mu do buzi?

Skieruj sobie tego sobotniego karczera w dupe najlepiej

często ci tak tata zapodawał? miałeś smutne dzieciństwo widać...

Data: 2010-07-01 21:13:47
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
On 2010-07-01 15:00, Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE wrote:

A potem może weźmiesz mu do buzi?

Skieruj sobie tego sobotniego karczera w dupe najlepiej

często ci tak tata zapodawał? miałeś smutne dzieciństwo widać...

Tak twoj tata zapodawal mi historyjke o tym jak to wkladasz sobie karchera w grote NESTLE, pozatym wszyscy wiedza ze spisz u tatełe w nogach i obgryzasz mu pazury

Data: 2010-07-02 09:54:43
Autor: Olek
Użytkownik Olek napisał:
On 2010-07-01 15:00, Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE wrote:

[...]

moj tata ci zapodawal? oj to jeszcze smutniejsze miałeś dzieciństwo... wiesz mi nestle kojarzy się z czekoladą, ale widzę, że u ciebie w domu na co innego mówili nestle... tylko współczuć.

Data: 2010-07-02 21:39:37
Autor: Olek
On 2010-07-02 18:58, Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE wrote:

Olek ty huju

chuju jak już ty chuju

Data: 2010-07-03 16:20:18
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
On 2010-07-02 18:58, Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE wrote:

Olek ty huju

chuju jak już ty chuju

ty jesteśtaki mały hujek wieć przez samo h

Data: 2010-07-02 19:32:05
Autor: Diabełson
On 2010-07-01 15:00, Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE wrote:

A potem może weźmiesz mu do buzi?

Skieruj sobie tego sobotniego karczera w dupe najlepiej

często ci tak tata zapodawał? miałeś smutne dzieciństwo widać...

opowiedz lepiej prawdę o swoim dzieciństwie spędzonym w walącym się
familoku, o matce która straciła zdrowie i zęby na pigalaku i o ojcu
harującym w biedaszybie i przepijającym wypłatę
i jak ci właził do balii zrobionej z beczki po ropie
po wszystkim mogłeś sie wreszcie wyspać w komórce zrobionej z dawnego
kurnika, na gnoju wyścielonym workami po węglu

Data: 2010-07-02 20:01:23
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Olek pisze:
On 2010-07-01 15:00, Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE wrote:

[...]

okurwa może lepiej niech nie opowiada tylko wypizdala krokiem tanecznym w poółprzytupie

Data: 2010-07-01 15:09:32
Autor: Diabełson
[...]

to jest taki żargon techników, chodzi o złącze BUZ, to czerwone
jest także w hondzie rzadziej używane zlącze DUP - brązowe

Data: 2010-07-01 21:15:37
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
[...]

Na zamą myśl o tym bronzowym widzę że sie usmiechasz, czyli jesteś kryptogejem

Data: 2010-07-01 15:16:56
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Umylem komore silnika Karcherem...
Użytkownik Diabełson napisał:
Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze:
Użytkownik Pszemol napisał:widać
[...]

  widac od razu że przemol osstro dmucha w tatową wuwuzele

Data: 2010-07-01 08:36:39
Autor: Pszemol

"Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE" <ÓÓ@ÓÓÓ.ÓÓ> wrote in message news:i0i4ks$491$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jak na razie tylko Tobie się Karcher z seksem skojarzył...
Mówi Ci to coś? :-)))

Data: 2010-07-01 21:14:53
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
[...]

Muwi mi to że, twoj tatełe napierdala cie kablem od prodidża

Data: 2010-07-01 14:02:29
Autor: Katanka
Olek wrote:
On 2010-07-01 11:07, MadMan wrote:

[...]

Ej, ale pod maską to jest kilka plastików i tyle ;) Wszystko obudowane, co tu myć?

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-07-01 07:31:25
Autor: Pszemol
Olek wrote:
On 2010-07-01 11:07, MadMan wrote:

[...]

Szpaner... Ale masz rację - w mojej Acurze też nic nie widać...
Zastanawiam się właśnie czy i jak u niej myłbym komorę silnika.

Data: 2010-07-01 15:27:35
Autor: Katanka
Pszemol wrote:

Ej, ale pod maską to jest kilka plastików i tyle ;)
Wszystko obudowane, co tu myć?

Szpaner... Ale masz rację - w mojej Acurze też nic nie widać...

Akurat w przypadku mojego autka to nie ma osłon, tylko wszystko jest wybebeszone. Natomiast w tym VW, które tutaj pokazali, to masakra :) Nawet szmatki nie trzeba, bo tak się lśni plastik :)

Data: 2010-07-01 08:35:42
Autor: Pszemol

"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:i0i53l$e89$1inews.gazeta.pl...
Pszemol wrote:

[...]

Nie widziałem VW, widziałem Lexusa...

Data: 2010-07-01 15:59:17
Autor: Katanka
Pszemol wrote:

[...]

Przepraszam, Lexus, zwracam honor :)

Data: 2010-07-01 22:27:24
Autor: Karol Y
[...]

To ja nie wiem co za gnój Ci się plącze po silniku, ale u mnie to tylko piasek można strzepać z plastików, reszta czysta.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2010-07-02 08:48:20
Autor: Ghost

On 2010-07-01 11:07, MadMan wrote:

Generalnie po prostu lubię jak silnik wygląda, a nie muszę czuć wstyd podnosząc maskę :)

Rozumiem, ze myte sprzedaja sie latwiej.

Jeśli nie czujesz takiej potrzeby to luz - niektórzy nie sprzątają w swoim pokoju, bo też nie czują takiej potrzeby :)

Z reguly ci, ktorzy myja silniki.

Umylem komore silnika Karcherem...