Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Umylem komore silnika Karcherem...

Umylem komore silnika Karcherem...

Data: 2010-07-01 13:02:09
Autor: neoniusz
Umylem komore silnika Karcherem...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i0gfsp.5ag.0poczta.onet.pl...
Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

U mnie pod maska to wyglada tak:

http://img17.imageshack.us/img17/3471/maskau.jpg

I nie mam najmniejszego zamiaru nigdy tego myc...

Data: 2010-07-01 08:22:08
Autor: Pszemol
Umylem komore silnika Karcherem...
"neoniusz" <neon@joemonster.org> wrote in message news:i0hslj$s11$1news.onet.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i0gfsp.5ag.0poczta.onet.pl...
Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

U mnie pod maska to wyglada tak:

http://img17.imageshack.us/img17/3471/maskau.jpg

I nie mam najmniejszego zamiaru nigdy tego myc...

Pokaż lepiej jak pomalowałeś sobie klapę bagażnika pod znaczkiem.

Data: 2010-07-01 19:42:58
Autor: neoniusz
Umylem komore silnika Karcherem...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i0hj8n.6bs.0poczta.onet.pl...
U mnie pod maska to wyglada tak:

http://img17.imageshack.us/img17/3471/maskau.jpg

I nie mam najmniejszego zamiaru nigdy tego myc...

Pokaż lepiej jak pomalowałeś sobie klapę bagażnika pod znaczkiem.

Nie malowalem. Dzieki koledze z pregierza, udalo sie zrobic cos takiego:

http://img443.imageshack.us/img443/3160/lex2.jpg

kosztem 0zł.

Data: 2010-07-01 13:45:15
Autor: MZ
Umylem komore silnika Karcherem...
W dniu 2010-07-01 13:02, neoniusz pisze:
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i0gfsp.5ag.0poczta.onet.pl...
Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

U mnie pod maska to wyglada tak:

http://img17.imageshack.us/img17/3471/maskau.jpg

I nie mam najmniejszego zamiaru nigdy tego myc...
Dobre !:)
Takie "cuś" to co najwyżej mokrą ściereczką i sprayem do plastików raz
na jakiś czas :]
A tak serio, to przy kupnie jednak umyty silnik raczej wzbudza niepokój
niż działa in plus. Ja tam wolę naturalny kurz niż błysk pomada i potem
zdziwienie, że kilka dni później cała komora silnika uwalona olejem.
--
MZ

Data: 2010-07-01 07:33:32
Autor: Pszemol
Umylem komore silnika Karcherem...
"MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote in message news:i0hv4a$4b5$1news.onet.pl...
Dobre !:)
Takie "cuś" to co najwyżej mokrą ściereczką i sprayem do plastików raz
na jakiś czas :]

Tymbardziej nie bałbym się pociągnąć wszystkiego Karcherem :-)

A tak serio, to przy kupnie jednak umyty silnik raczej wzbudza niepokój
niż działa in plus. Ja tam wolę naturalny kurz niż błysk pomada i potem
zdziwienie, że kilka dni później cała komora silnika uwalona olejem.

Bo silnika nie myje się tuż przed sprzedażą tylko parę miesięcy przed.
Aby czas był na to, aby się wszystko zakurzyło równomiernie ale efekt
czystego silnika "nówka panie, nówka" zauroczył klienta... ;-)

Data: 2010-07-01 14:53:06
Autor: kamil
Umylem komore silnika Karcherem...


"neoniusz" <neon@joemonster.org> wrote in message news:i0hslj$s11$1news.onet.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i0gfsp.5ag.0poczta.onet.pl...
Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

U mnie pod maska to wyglada tak:

http://img17.imageshack.us/img17/3471/maskau.jpg

I nie mam najmniejszego zamiaru nigdy tego myc...

A u mnie tak i bez mycia:

http://zapodaj.net/64fd44bb4c40.jpg.html




Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-01 08:59:00
Autor: Pszemol
Umylem komore silnika Karcherem...

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i0i6k3$ko9$1inews.gazeta.pl...

"neoniusz" <neon@joemonster.org> wrote in message news:i0hslj$s11$1news.onet.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i0gfsp.5ag.0poczta.onet.pl...
Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

U mnie pod maska to wyglada tak:

http://img17.imageshack.us/img17/3471/maskau.jpg

I nie mam najmniejszego zamiaru nigdy tego myc...

A u mnie tak i bez mycia:

http://zapodaj.net/64fd44bb4c40.jpg.html

Jezu, ale napakowali pod ta maske... co to za auto i jaki silnik?

Data: 2010-07-01 15:03:09
Autor: kamil
Umylem komore silnika Karcherem...


"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:i0hldp.9n0.0poczta.onet.pl...

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i0i6k3$ko9$1inews.gazeta.pl...

"neoniusz" <neon@joemonster.org> wrote in message news:i0hslj$s11$1news.onet.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i0gfsp.5ag.0poczta.onet.pl...
Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

U mnie pod maska to wyglada tak:

http://img17.imageshack.us/img17/3471/maskau.jpg

I nie mam najmniejszego zamiaru nigdy tego myc...

A u mnie tak i bez mycia:

http://zapodaj.net/64fd44bb4c40.jpg.html

Jezu, ale napakowali pod ta maske... co to za auto i jaki silnik?

Impreza wrx, jedna z zalet jest nisko polozony srodek ciezkosci silnika, jedna z wad koniecznosc przeciskania sie przez to wszystko zeby cokolwiek zrobic. Ale to juz zmartwienie warsztatu.



Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-01 09:22:52
Autor: Pszemol
Umylem komore silnika Karcherem...

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i0i76u$n85$1inews.gazeta.pl...

"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:i0hldp.9n0.0poczta.onet.pl...

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i0i6k3$ko9$1inews.gazeta.pl...

"neoniusz" <neon@joemonster.org> wrote in message news:i0hslj$s11$1news.onet.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i0gfsp.5ag.0poczta.onet.pl...
Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

U mnie pod maska to wyglada tak:

http://img17.imageshack.us/img17/3471/maskau.jpg

I nie mam najmniejszego zamiaru nigdy tego myc...

A u mnie tak i bez mycia:

http://zapodaj.net/64fd44bb4c40.jpg.html

Jezu, ale napakowali pod ta maske... co to za auto i jaki silnik?

Impreza wrx, jedna z zalet jest nisko polozony srodek ciezkosci silnika, jedna z wad koniecznosc przeciskania sie przez to wszystko zeby cokolwiek zrobic. Ale to juz zmartwienie warsztatu.

Niestety to "zmartwienie warsztatu" przeklada sie na ceny uslug
które sa niestety wyzsze dla Subaru niz dla innych japonców...

Data: 2010-07-01 15:43:54
Autor: kamil
Umylem komore silnika Karcherem...
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:i0hmqi.5sc.0poczta.onet.pl...

Impreza wrx, jedna z zalet jest nisko polozony srodek ciezkosci silnika, jedna z wad koniecznosc przeciskania sie przez to wszystko zeby cokolwiek zrobic. Ale to juz zmartwienie warsztatu.

Niestety to "zmartwienie warsztatu" przeklada sie na ceny uslug
które sa niestety wyzsze dla Subaru niz dla innych japonców...

Wyzsze, ale nie az tak wiele, wymienialem juz wszystkie plyny lacznie z hamulcowym, olej w skrzyni i dyfrze + standardowo olej dwa razy. Za pare miesiecy zbliza sie duzy przeglad z rozrzadem i calosc wyjdzie jakies 25% drozej, niz w poprzednim aucie (honda 1.8vti), wiec tragedii nie ma. Nic za darmo zreszta, gdybym chcial tanio, mialbym seicento lpg. ;)



Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-01 09:56:58
Autor: Pszemol
Umylem komore silnika Karcherem...

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i0i9jc$3pc$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:i0hmqi.5sc.0poczta.onet.pl...

Impreza wrx, jedna z zalet jest nisko polozony srodek ciezkosci silnika, jedna z wad koniecznosc przeciskania sie przez to wszystko zeby cokolwiek zrobic. Ale to juz zmartwienie warsztatu.

Niestety to "zmartwienie warsztatu" przeklada sie na ceny uslug
które sa niestety wyzsze dla Subaru niz dla innych japonców...

Wyzsze, ale nie az tak wiele, wymienialem juz wszystkie plyny lacznie z hamulcowym, olej w skrzyni i dyfrze + standardowo olej dwa razy. Za pare miesiecy zbliza sie duzy przeglad z rozrzadem i calosc wyjdzie jakies 25% drozej, niz w poprzednim aucie (honda 1.8vti), wiec tragedii nie ma. Nic za darmo zreszta, gdybym chcial tanio, mialbym seicento lpg. ;)

Dobrze ze sobie z tego zdajesz sprawe. Nie wszyscy to wiedza
przed zakupem Subaru a potem jest placz ze drogo... i boli.

Data: 2010-07-01 21:17:39
Autor: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
Umylem komore silnika Karcherem...
Użytkownik Pszemol napisał:

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message
news:i0i9jc$3pc$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message
news:i0hmqi.5sc.0poczta.onet.pl...

Impreza wrx, jedna z zalet jest nisko polozony srodek ciezkosci
silnika, jedna z wad koniecznosc przeciskania sie przez to wszystko
zeby cokolwiek zrobic. Ale to juz zmartwienie warsztatu.

Niestety to "zmartwienie warsztatu" przeklada sie na ceny uslug
ktĂłre sa niestety wyzsze dla Subaru niz dla innych japoncĂłw...

Wyzsze, ale nie az tak wiele, wymienialem juz wszystkie plyny lacznie
z hamulcowym, olej w skrzyni i dyfrze + standardowo olej dwa razy. Za
pare miesiecy zbliza sie duzy przeglad z rozrzadem i calosc wyjdzie
jakies 25% drozej, niz w poprzednim aucie (honda 1.8vti), wiec
tragedii nie ma. Nic za darmo zreszta, gdybym chcial tanio, mialbym
seicento lpg. ;)

Dobrze ze sobie z tego zdajesz sprawe. Nie wszyscy to wiedza
przed zakupem Subaru a potem jest placz ze drogo... i boli.

Przemol jesteś psem? To poważne pytanie

Data: 2010-07-02 09:20:56
Autor: kamil
Umylem komore silnika Karcherem...
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:i0hoqf.6do.0poczta.onet.pl...

Wyzsze, ale nie az tak wiele, wymienialem juz wszystkie plyny lacznie z hamulcowym, olej w skrzyni i dyfrze + standardowo olej dwa razy. Za pare miesiecy zbliza sie duzy przeglad z rozrzadem i calosc wyjdzie jakies 25% drozej, niz w poprzednim aucie (honda 1.8vti), wiec tragedii nie ma. Nic za darmo zreszta, gdybym chcial tanio, mialbym seicento lpg. ;)

Dobrze ze sobie z tego zdajesz sprawe. Nie wszyscy to wiedza
przed zakupem Subaru a potem jest placz ze drogo... i boli.

Alez ja sobie doskonale zdaje z tego sprawe, zreszta zmieniam akurat na inne tej marki i nie planuje narzekac. Bardzo dobry kompromis miedzy kosztami utrzymania a osiagami i przyczepnoscia.



Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-01 16:22:49
Autor: Brzezi
Umylem komore silnika Karcherem...
czw, 01 lip 2010 o 16:03 GMT, kamil napisał(a):
Impreza wrx, jedna z zalet jest nisko polozony srodek ciezkosci silnika, jedna z wad koniecznosc przeciskania sie przez to wszystko zeby cokolwiek zrobic. Ale to juz zmartwienie warsztatu.

zmartwienie warsztatu i Twojego portfela :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-01 16:39:31
Autor: MadMan
Umylem komore silnika Karcherem...
Dnia Thu, 1 Jul 2010 14:53:06 +0100, kamil napisał(a):

U mnie pod maska to wyglada tak:

http://img17.imageshack.us/img17/3471/maskau.jpg

I nie mam najmniejszego zamiaru nigdy tego myc...

A u mnie tak i bez mycia:

http://zapodaj.net/64fd44bb4c40.jpg.html

No kurka, ja zdjęcia nie zapodam ale właśnie otwarłem maskę Skody - też
plastikowa osłona, jakiś wlew płynu do spryskiwacza, lekko tylko
wszystko ukurzone... Naprawdę nie wiem po co to myć. --
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com
JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-01 09:58:04
Autor: Pszemol
Umylem komore silnika Karcherem...

"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote in message news:1dp5q7z6wgxs6$.dlgrower.power.pl...
Dnia Thu, 1 Jul 2010 14:53:06 +0100, kamil napisał(a):

U mnie pod maska to wyglada tak:

http://img17.imageshack.us/img17/3471/maskau.jpg

I nie mam najmniejszego zamiaru nigdy tego myc...

A u mnie tak i bez mycia:

http://zapodaj.net/64fd44bb4c40.jpg.html

No kurka, ja zdjęcia nie zapodam ale właśnie otwarłem maskę Skody - też
plastikowa osłona, jakiś wlew płynu do spryskiwacza, lekko tylko
wszystko ukurzone... Naprawdę nie wiem po co to myć.

No jak są osłony to nie ma po co - osłony są właśnie po to, aby
oprócz tego że jest ładnie" to jeszcze silnik był czysty i nie było
się urąbanym przy jego naprawie...

Data: 2010-07-01 20:31:22
Autor: J.F.
Umylem komore silnika Karcherem...
On Thu, 1 Jul 2010 13:02:09 +0200,  neoniusz wrote:
Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

U mnie pod maska to wyglada tak:
http://img17.imageshack.us/img17/3471/maskau.jpg

No nie wiem .. zazdroscic czy wspolczuc :-)

I nie mam najmniejszego zamiaru nigdy tego myc...

Ej, to chyba wymaga regularnego czyszczenia z kurzu :-)

J.

Data: 2010-07-01 13:46:18
Autor: Pszemol
Umylem komore silnika Karcherem...

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:9knp26tkqdm5jpgqeh9lpe6l6n7dqq37424ax.com...
On Thu, 1 Jul 2010 13:02:09 +0200,  neoniusz wrote:
Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

U mnie pod maska to wyglada tak:
http://img17.imageshack.us/img17/3471/maskau.jpg

No nie wiem .. zazdroscic czy wspolczuc :-)

Myśle że jest czego zazdrościć... Lexus IS250 lub tym bardziej
IS350 to naprawdę fajne auto. Nie wiem które neoniusz ma
ale oba są warte zazdrości... ;-)

Data: 2010-07-01 20:56:35
Autor: neoniusz
Umylem komore silnika Karcherem...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i0i68i.9ko.0poczta.onet.pl...
No nie wiem .. zazdroscic czy wspolczuc :-)

Myśle że jest czego zazdrościć... Lexus IS250 lub tym bardziej
IS350 to naprawdę fajne auto. Nie wiem które neoniusz ma
ale oba są warte zazdrości... ;-)

Niestety tylko IS250, ale na szczescie AWD. Mial byc IS350, ale tego to juz w ogole nie ma AWD...
Chociaz i tak najwiekszym marzeniem pozostaje IS-F :)
Przepraszam, ze nie odpisalem Ci w poprzednim watku, ale dopiero dzis to zauwazylem!

Data: 2010-07-01 14:45:27
Autor: Pszemol
Umylem komore silnika Karcherem...

"neoniusz" <neon@joemonster.org> wrote in message news:i0ioek$er5$1news.onet.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i0i68i.9ko.0poczta.onet.pl...
No nie wiem .. zazdroscic czy wspolczuc :-)

Myśle że jest czego zazdrościć... Lexus IS250 lub tym bardziej
IS350 to naprawdę fajne auto. Nie wiem które neoniusz ma
ale oba są warte zazdrości... ;-)

Niestety tylko IS250, ale na szczescie AWD. Mial byc IS350,
ale tego to juz w ogole nie ma AWD...
Chociaz i tak najwiekszym marzeniem pozostaje IS-F :)

Mnie AWD w ogóle nie podnieca więc wolałbym IS350 lub IS-F.
Jeździłem IS350 i wiem że nieźle zapier***la a IS-F to musi być
po prostu rakieta. Taki duży silnik w tak małym aucie da się poczuć.
Plus komfort i wygoda jazdy. Po prostu Toyota umie robić dobre auta.

Przepraszam, ze nie odpisalem Ci w poprzednim watku,
ale dopiero dzis to zauwazylem!

no problem.

Data: 2010-07-01 22:00:11
Autor: neoniusz
Umylem komore silnika Karcherem...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i0i9nd.5to.0poczta.onet.pl...
Mnie AWD w ogóle nie podnieca więc wolałbym IS350 lub IS-F.
Jeździłem IS350 i wiem że nieźle zapier***la a IS-F to musi być
po prostu rakieta. Taki duży silnik w tak małym aucie da się poczuć.
Plus komfort i wygoda jazdy. Po prostu Toyota umie robić dobre auta.

Dla mnie AWD bylo prawie warunkiem koniecznym, a tu jest rozwiazane swietnie. Z tego co obczajalem, to podzial mocy jest taki jak w Imprezie.
A co do komfortu to jest roznie. Po Krakowie jezdzi sie bardzo twardo. Fakt, w srodku jest bardzo cicho i w ogole, ale jednak twardo. Dzis na kanale zauwazylem, ze juz jedna guma w zawieszeniu zaczyna pekac.

Data: 2010-07-01 15:27:21
Autor: Pszemol
Umylem komore silnika Karcherem...

"neoniusz" <neon@joemonster.org> wrote in message news:i0is4p$qme$1news.onet.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i0i9nd.5to.0poczta.onet.pl...
Mnie AWD w ogóle nie podnieca więc wolałbym IS350 lub IS-F.
Jeździłem IS350 i wiem że nieźle zapier***la a IS-F to musi być
po prostu rakieta. Taki duży silnik w tak małym aucie da się poczuć.
Plus komfort i wygoda jazdy. Po prostu Toyota umie robić dobre auta.

Dla mnie AWD bylo prawie warunkiem koniecznym, a tu jest rozwiazane swietnie. Z tego co obczajalem, to podzial mocy jest taki jak w Imprezie.
A co do komfortu to jest roznie. Po Krakowie jezdzi sie bardzo twardo. Fakt, w srodku jest bardzo cicho i w ogole, ale jednak twardo. Dzis na kanale zauwazylem, ze juz jedna guma w zawieszeniu zaczyna pekac.

Musisz się przeprowadzić :-)

Data: 2010-07-01 22:51:51
Autor: Brzezi
Umylem komore silnika Karcherem...
czw, 01 lip 2010 o 22:00 GMT, neoniusz napisał(a):

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i0i9nd.5to.0poczta.onet.pl...
Mnie AWD w ogóle nie podnieca więc wolałbym IS350 lub IS-F.
Jeździłem IS350 i wiem że nieźle zapier***la a IS-F to musi być
po prostu rakieta. Taki duży silnik w tak małym aucie da się poczuć.
Plus komfort i wygoda jazdy. Po prostu Toyota umie robić dobre auta.

Dla mnie AWD bylo prawie warunkiem koniecznym, a tu jest rozwiazane swietnie. Z tego co obczajalem, to podzial mocy jest taki jak w Imprezie.

A to AWD czemu tak koniecznie?  U mnie przy 320KM i napedzie na tyl, przy
czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy ruszaniu z
maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i piszczalo, a tutaj
mimo takiej mocy, wrzyna sie w asfalt jak glupi, troche gorzej jak jest
mokro... :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-01 16:37:17
Autor: Pszemol
Umylem komore silnika Karcherem...

"Brzezi" <brzezi@gmail.com> wrote in message news:slrn.pl.i2pvv6.d38.brzezibrzezi.chello.pl...
czw, 01 lip 2010 o 22:00 GMT, neoniusz napisał(a):

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:i0i9nd.5to.0poczta.onet.pl...
Mnie AWD w ogóle nie podnieca więc wolałbym IS350 lub IS-F.
Jeździłem IS350 i wiem że nieźle zapier***la a IS-F to musi być
po prostu rakieta. Taki duży silnik w tak małym aucie da się poczuć.
Plus komfort i wygoda jazdy. Po prostu Toyota umie robić dobre auta.

Dla mnie AWD bylo prawie warunkiem koniecznym, a tu jest rozwiazane
swietnie. Z tego co obczajalem, to podzial mocy jest taki jak w Imprezie.

A to AWD czemu tak koniecznie?  U mnie przy 320KM i napedzie na tyl, przy
czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy ruszaniu z
maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i piszczalo, a tutaj
mimo takiej mocy, wrzyna sie w asfalt jak glupi, troche gorzej jak jest
mokro... :)

Albo w zimie jak nie posypią solą, nie?

Data: 2010-07-02 00:06:43
Autor: Brzezi
Umylem komore silnika Karcherem...
czw, 01 lip 2010 o 23:37 GMT, Pszemol napisał(a):

Mnie AWD w ogóle nie podnieca więc wolałbym IS350 lub IS-F.
Jeździłem IS350 i wiem że nieźle zapier***la a IS-F to musi być
po prostu rakieta. Taki duży silnik w tak małym aucie da się poczuć.
Plus komfort i wygoda jazdy. Po prostu Toyota umie robić dobre auta.

Dla mnie AWD bylo prawie warunkiem koniecznym, a tu jest rozwiazane
swietnie. Z tego co obczajalem, to podzial mocy jest taki jak w Imprezie.

A to AWD czemu tak koniecznie?  U mnie przy 320KM i napedzie na tyl, przy
czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy ruszaniu z
maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i piszczalo, a tutaj
mimo takiej mocy, wrzyna sie w asfalt jak glupi, troche gorzej jak jest
mokro... :)

Albo w zimie jak nie posypią solą, nie?

Zalezy jeszcze czy niziny, czy teren gorzysty, ja w warszawie przejezdzilem
zimy i FWD i ostatnia zime RWD, i nigdy sie nie zakopalem abym stanal bez
mozliwosci ruchu, a wjezdzalem i w gleboki snieg(nie puch) taki ze mocno
szorowalem podwoziem, fakt, kilka razy ugrzazlem w takim sniegu na kilka
minut, ale wyjechalem bez niczyjej pomocy, po prostu nie mozna spanikowac,
i trzeba wiec jak postepowa, doleje oliwy do ognia ze mialem stare i
kiepskie zimowki i bylo to ASB, czyli co poniektorzy twierdza ze na
zakopywanie w sniegu zupelnie sie nie nadaje, a ja wrecz przeciwnie
twierdze, duzo latwiej niz manualem sie wyjezdza, ale na publicznych
drogach nigdy nie mialem takiego problemu

Oczywiscie AWD bedzie lepsze niz naped na jedna os, na pewno byloby mi
latwiej, ale mimo wszystko nigdy nie utknalem...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-01 19:03:35
Autor: Pszemol
Umylem komore silnika Karcherem...
"Brzezi" <brzezi@gmail.com> wrote in message news:slrn.pl.i2q4bj.d38.brzezibrzezi.chello.pl...
ale mimo wszystko nigdy nie utknalem...

To że akurat Ty nie utknąłeś niczego nie dowodzi.
Poza tym - nie ma tu mowy o utknięciu w zaspie
tylko o ślizgających się kołach i np. wyrzucaniu
Cię odśrodkowo na zakrętach bo koła napędowe
zrywają przyczepność.

Data: 2010-07-02 12:48:45
Autor: Brzezi
Umylem komore silnika Karcherem...
pią, 02 lip 2010 o 02:03 GMT, Pszemol napisał(a):

"Brzezi" <brzezi@gmail.com> wrote in message news:slrn.pl.i2q4bj.d38.brzezibrzezi.chello.pl...
ale mimo wszystko nigdy nie utknalem...

To że akurat Ty nie utknąłeś niczego nie dowodzi.
Poza tym - nie ma tu mowy o utknięciu w zaspie
tylko o ślizgających się kołach i np. wyrzucaniu
Cię odśrodkowo na zakrętach bo koła napędowe
zrywają przyczepność.

Ja nie proboje przekonac ze RWD jest lepsze od AWD, mowie tylko ze z RWD da
sie sprawnie jezdzic, i nawet w trudniejszych warunkach, jezeli mialbym
wybor to tez bralbym pewnie AWD :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-01 21:04:33
Autor: masti
Umylem komore silnika Karcherem...
Dnia pięknego Thu, 01 Jul 2010 22:51:51 +0200, osobnik zwany Brzezi
wystukał:

A to AWD czemu tak koniecznie?  U mnie przy 320KM i napedzie na tyl,
przy czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy
ruszaniu z maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i
piszczalo,

ale fizyki Cię uczyli?





--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2010-07-01 23:43:43
Autor: 'Tom N'
Umylem komore silnika Karcherem...
masti w <news:i0ivt1$k7n$14inews.gazeta.pl>:

Dnia pięknego Thu, 01 Jul 2010 22:51:51 +0200, osobnik zwany Brzezi
wystukał:

A to AWD czemu tak koniecznie?  U mnie przy 320KM i napedzie na tyl,
przy czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy
ruszaniu z maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i
piszczalo,

ale fizyki Cię uczyli?

Wygląda, ze robi doktorat z zerojedynkowego operowania pedałem "gazu" ;-)


--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-01 23:55:48
Autor: Brzezi
Umylem komore silnika Karcherem...
czw, 01 lip 2010 o 23:43 GMT, 'Tom N' napisał(a):

A to AWD czemu tak koniecznie?  U mnie przy 320KM i napedzie na tyl,
przy czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy
ruszaniu z maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i
piszczalo,

ale fizyki Cię uczyli?

Wygląda, ze robi doktorat z zerojedynkowego operowania pedałem "gazu" ;-)

A oprocz blyszczenia dodasz do watku cos wartosciowego i merytorycznego?

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-02 00:05:21
Autor: 'Tom N'
Umylem komore silnika Karcherem...
Brzezi w <news:slrn.pl.i2q3n4.d38.brzezibrzezi.chello.pl>:

czw, 01 lip 2010 o 23:43 GMT, 'Tom N' napisał(a):

A to AWD czemu tak koniecznie?  U mnie przy 320KM i napedzie na tyl,
                                    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
przy czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy
                                                                  ^^^^
ruszaniu z maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i
     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
piszczalo,
ale fizyki Cię uczyli?
Wygląda, ze robi doktorat z zerojedynkowego operowania pedałem "gazu" ;-)

A oprocz blyszczenia dodasz do watku cos wartosciowego i merytorycznego?

Merytorycznie i błyszcząco to masz to co napisałeś (podkreślone)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-02 00:10:30
Autor: Brzezi
Umylem komore silnika Karcherem...
pią, 02 lip 2010 o 00:05 GMT, 'Tom N' napisał(a):

A to AWD czemu tak koniecznie?  U mnie przy 320KM i napedzie na tyl,
                                    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
przy czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy
                                                                  ^^^^
ruszaniu z maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i
     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
piszczalo,
ale fizyki Cię uczyli?
Wygląda, ze robi doktorat z zerojedynkowego operowania pedałem "gazu" ;-)

A oprocz blyszczenia dodasz do watku cos wartosciowego i merytorycznego?

Merytorycznie i błyszcząco to masz to co napisałeś (podkreślone)

A mozesz nam tutaj jeszcze opisac swoje tajemnicze i skryte mysli ktore
chciales przekazac? czy sie wstydzisz?

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-01 23:55:19
Autor: Brzezi
Umylem komore silnika Karcherem...
czw, 01 lip 2010 o 23:04 GMT, masti napisał(a):

Dnia pięknego Thu, 01 Jul 2010 22:51:51 +0200, osobnik zwany Brzezi
wystukał:

A to AWD czemu tak koniecznie?  U mnie przy 320KM i napedzie na tyl,
przy czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy
ruszaniu z maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i
piszczalo,

ale fizyki Cię uczyli?

Ale o co Ci chodzi? o ile wiem to Lexusy maja napewd na tyl, wiec mimo
duzej mocy, w dobrych warunkach trudno zerwac przyczepnosc, stad moje
porownanie ktore napisalem...

Skup sie na sednie dyskusji, a nie wnikaj w stan mojej wiedzy na temat
fizyki, zapewniam Cie ze jest na wystarczajacym poziomie do tego tematu

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-01 22:07:37
Autor: masti
Umylem komore silnika Karcherem...
Dnia pięknego Thu, 01 Jul 2010 23:55:19 +0200, osobnik zwany Brzezi
wystukał:

czw, 01 lip 2010 o 23:04 GMT, masti napisał(a):

Dnia pięknego Thu, 01 Jul 2010 22:51:51 +0200, osobnik zwany Brzezi
wystukał:

A to AWD czemu tak koniecznie?  U mnie przy 320KM i napedzie na tyl,
przy czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy
ruszaniu z maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i
piszczalo,

ale fizyki Cię uczyli?

Ale o co Ci chodzi? o ile wiem to Lexusy maja napewd na tyl, wiec mimo
duzej mocy, w dobrych warunkach trudno zerwac przyczepnosc, stad moje
porownanie ktore napisalem...

Skup sie na sednie dyskusji, a nie wnikaj w stan mojej wiedzy na temat
fizyki, zapewniam Cie ze jest na wystarczajacym poziomie do tego tematu

skupiam się. A teraz użyj swojej znajomości fizyki dlaczego łatwiej piszczeć oponami przy 150KM na przodzie niż 320KM na tył :)




--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2010-07-01 19:01:37
Autor: Pszemol
Umylem komore silnika Karcherem...
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:i0j3j9$k7n$27inews.gazeta.pl...
Skup sie na sednie dyskusji, a nie wnikaj w stan mojej wiedzy na temat
fizyki, zapewniam Cie ze jest na wystarczajacym poziomie do tego tematu

skupiam się. A teraz użyj swojej znajomości fizyki dlaczego łatwiej
piszczeć oponami przy 150KM na przodzie niż 320KM na tył :)

Ja nie wiem - napiszesz mi?

Data: 2010-07-02 00:11:17
Autor: Brzezi
Umylem komore silnika Karcherem...
pią, 02 lip 2010 o 00:07 GMT, masti napisał(a):

skupiam się. A teraz użyj swojej znajomości fizyki dlaczego łatwiej piszczeć oponami przy 150KM na przodzie niż 320KM na tył :)

Ale ja doskonale wiem, i teoretycznie i praktycznie, o co Ci dalej chodzi?

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-02 00:00:50
Autor: DoQ
Umylem komore silnika Karcherem...
Brzezi pisze:

Skup sie na sednie dyskusji, a nie wnikaj w stan mojej wiedzy na temat
fizyki, zapewniam Cie ze jest na wystarczajacym poziomie do tego tematu

http://www.youtube.com/watch?v=o5fNU9kbMac
http://www.youtube.com/watch?v=ujJKeJTDGKo
Twoje 320KM nie moze zerwac przyczepnosci?:)



Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-02 00:09:17
Autor: Brzezi
Umylem komore silnika Karcherem...
pią, 02 lip 2010 o 00:00 GMT, DoQ napisał(a):

Brzezi pisze:

Skup sie na sednie dyskusji, a nie wnikaj w stan mojej wiedzy na temat
fizyki, zapewniam Cie ze jest na wystarczajacym poziomie do tego tematu

http://www.youtube.com/watch?v=o5fNU9kbMac
http://www.youtube.com/watch?v=ujJKeJTDGKo
Twoje 320KM nie moze zerwac przyczepnosci?:)

Nie interesuja mnie takie bezmyslne zabawy, mialem na mysli cywilna jazde Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-02 00:14:22
Autor: DoQ
Umylem komore silnika Karcherem...
Brzezi pisze:

Twoje 320KM nie moze zerwac przyczepnosci?:)
Nie interesuja mnie takie bezmyslne zabawy, mialem na mysli cywilna jazde

Jakie zabawy?
Napisales "U mnie przy 320KM i napedzie na tyl, przy
czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy ruszaniu z
maksymalna moca (...)"
Ruszenie z maksymalna moca = wkrecenie silnika na maksymalne (umownie) obroty i strzal ze sprzegla.


Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-02 00:22:22
Autor: Brzezi
Umylem komore silnika Karcherem...
pią, 02 lip 2010 o 00:14 GMT, DoQ napisał(a):

Twoje 320KM nie moze zerwac przyczepnosci?:)
Nie interesuja mnie takie bezmyslne zabawy, mialem na mysli cywilna jazde

Jakie zabawy?

Palenie gumy? ten manewr wykonuje sie troche inaczej niz przy ruszaniu

Napisales "U mnie przy 320KM i napedzie na tyl, przy
czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy ruszaniu z
maksymalna moca (...)"
Ruszenie z maksymalna moca = wkrecenie silnika na maksymalne (umownie) obroty i strzal ze sprzegla.

To dodam Ci jeszcze kilka parametrow, ktore uwzglednij przy analizie:
ASB(ma tutaj glowne znaczenie), masa 2.2t

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-02 11:12:27
Autor: MadMan
Umylem komore silnika Karcherem...
Dnia Fri, 2 Jul 2010 00:22:22 +0200, Brzezi napisał(a):

Ruszenie z maksymalna moca = wkrecenie silnika na maksymalne (umownie) obroty i strzal ze sprzegla.

To dodam Ci jeszcze kilka parametrow, ktore uwzglednij przy analizie:
ASB(ma tutaj glowne znaczenie)

Jak chcesz ruszyć z maksymalną mocą mając ASB?

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com
JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-02 12:52:44
Autor: Brzezi
Umylem komore silnika Karcherem...
pią, 02 lip 2010 o 11:12 GMT, MadMan napisał(a):

Dnia Fri, 2 Jul 2010 00:22:22 +0200, Brzezi napisał(a):

Ruszenie z maksymalna moca = wkrecenie silnika na maksymalne (umownie) obroty i strzal ze sprzegla.

To dodam Ci jeszcze kilka parametrow, ktore uwzglednij przy analizie:
ASB(ma tutaj glowne znaczenie)

Jak chcesz ruszyć z maksymalną mocą mając ASB?

Skrot myslowy -> maksymalna moc, czyli maksymalnie wcisniety pedal gazu

Co prawda w bmce e39 3.0d tez z ASB dalo sie czasami wydac lekki pisk przy
ruszaniu, to w obecnym C140 500 nie ma najmniejszego pisku a wyrywa jak
z procy do przodu

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-02 19:11:47
Autor: 'Tom N'
Umylem komore silnika Karcherem...
Brzezi w <news:slrn.pl.i2rh7s.d38.brzezibrzezi.chello.pl>:

pią, 02 lip 2010 o 11:12 GMT, MadMan napisał(a):

Dnia Fri, 2 Jul 2010 00:22:22 +0200, Brzezi napisał(a):
Ruszenie z maksymalna moca = wkrecenie silnika na maksymalne (umownie) obroty i strzal ze sprzegla.
To dodam Ci jeszcze kilka parametrow, ktore uwzglednij przy analizie:
ASB(ma tutaj glowne znaczenie)
Jak chcesz ruszyć z maksymalną mocą mając ASB?

Skrot myslowy -> maksymalna moc, czyli maksymalnie wcisniety pedal gazu

LOL

Może przypomnę czego nie zrozumiałeś i o co się dopytywałeś:

Message-ID: <slrn.pl.i2q4im.d38.brzezi@brzezi.chello.pl>

<q>
Wygląda, ze robi doktorat z zerojedynkowego operowania pedałem "gazu" ;-)
A mozesz nam tutaj jeszcze opisac swoje tajemnicze i skryte mysli ktore
chciales przekazac? czy sie wstydzisz?
</q>

No jak tam doktorat...

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-02 23:09:26
Autor: Brzezi
Umylem komore silnika Karcherem...
pią, 02 lip 2010 o 19:11 GMT, 'Tom N' napisał(a):

Dnia Fri, 2 Jul 2010 00:22:22 +0200, Brzezi napisał(a):
Ruszenie z maksymalna moca = wkrecenie silnika na maksymalne (umownie) obroty i strzal ze sprzegla.
To dodam Ci jeszcze kilka parametrow, ktore uwzglednij przy analizie:
ASB(ma tutaj glowne znaczenie)
Jak chcesz ruszyć z maksymalną mocą mając ASB?

Skrot myslowy -> maksymalna moc, czyli maksymalnie wcisniety pedal gazu

LOL

Zeby brzuch Cie potem nie bolal

Może przypomnę czego nie zrozumiałeś i o co się dopytywałeś:

ale to byl inny pod watek w ktorym nie raczyles odpowiedziec

Message-ID: <slrn.pl.i2q4im.d38.brzezi@brzezi.chello.pl>

<q>
Wygląda, ze robi doktorat z zerojedynkowego operowania pedałem "gazu" ;-)
A mozesz nam tutaj jeszcze opisac swoje tajemnicze i skryte mysli ktore
chciales przekazac? czy sie wstydzisz?
</q>

jw. nie odpowiedziales w konuc

No jak tam doktorat...

trudno dac jakakolwiek odpowiedz na twoje fantazje...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-02 15:38:43
Autor: Jakub Witkowski
Umylem komore silnika Karcherem...
Brzezi pisze:
czw, 01 lip 2010 o 23:04 GMT, masti napisał(a):

Dnia pięknego Thu, 01 Jul 2010 22:51:51 +0200, osobnik zwany Brzezi
wystukał:

A to AWD czemu tak koniecznie?  U mnie przy 320KM i napedzie na tyl,
przy czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy
ruszaniu z maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i
piszczalo,
ale fizyki Cię uczyli?

Ale o co Ci chodzi? o ile wiem to Lexusy maja napewd na tyl, wiec mimo
duzej mocy, w dobrych warunkach trudno zerwac przyczepnosc, stad moje
porownanie ktore napisalem...

Maksymalna moc oznacza nie tylko gaz w podłodze ale też obroty silnika
bliskie maksymalnym. A skoro tak, to poślizg kół przy starcie (v=0)
musi wystąpić :)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

Data: 2010-07-02 19:14:59
Autor: 'Tom N'
Umylem komore silnika Karcherem...
Jakub Witkowski w <news:i0kq54$30ia$1news2.ipartners.pl>:

Brzezi pisze:
Ale o co Ci chodzi?
Maksymalna moc oznacza nie tylko gaz w podłodze ale też obroty silnika
bliskie maksymalnym. A skoro tak, to poślizg kół przy starcie (v=0)
musi wystąpić :)

No i się doktorat poszedł j#%^/odsunął na czas bliżej nieokreślony ;-)


--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-01 23:15:11
Autor: DoQ
Umylem komore silnika Karcherem...
Brzezi pisze:

A to AWD czemu tak koniecznie?  U mnie przy 320KM i napedzie na tyl, przy
czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy ruszaniu z
maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i piszczalo, a tutaj

Wylacz ESP/ASR.


Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-01 23:58:05
Autor: Brzezi
Umylem komore silnika Karcherem...
czw, 01 lip 2010 o 23:15 GMT, DoQ napisał(a):

Brzezi pisze:

A to AWD czemu tak koniecznie?  U mnie przy 320KM i napedzie na tyl, przy
czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy ruszaniu z
maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i piszczalo, a tutaj

Wylacz ESP/ASR.

ESP brak, a co do ASR niestety nie mam takiej mozliwosci, ale wiem kiedy
sie zalacza ASR, przy gorszej nawiezchni bardzo wyraznie to widac, przy
idealnym asfalcie ASR nie wchodzi w parade...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-02 00:12:19
Autor: neoniusz
Umylem komore silnika Karcherem...
Użytkownik "Brzezi" <brzezi@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrn.pl.i2pvv6.d38.brzezibrzezi.chello.pl...
Dla mnie AWD bylo prawie warunkiem koniecznym, a tu jest rozwiazane
swietnie. Z tego co obczajalem, to podzial mocy jest taki jak w Imprezie.

A to AWD czemu tak koniecznie?  U mnie przy 320KM i napedzie na tyl, przy
czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy ruszaniu z
maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i piszczalo, a tutaj
mimo takiej mocy, wrzyna sie w asfalt jak glupi, troche gorzej jak jest
mokro... :)

Bo jezdze w zimie sporo po terenach, gdzie jest snieg, a mam niemile doswiadczenia z RWD w takich warunkach. Poza tym prawie zawsze jezdze z wylaczonymi wszystkimi systemami bezpieczenstwa i jakos AWD daje mi wieksza frajde z jazdy - szczegolnie przy zabawie na osniezonych parkingach ;)

Data: 2010-07-01 22:15:30
Autor: masti
Umylem komore silnika Karcherem...
Dnia pięknego Fri, 02 Jul 2010 00:12:19 +0200, osobnik zwany neoniusz
wystukał:

UÂżytkownik "Brzezi" <brzezi@gmail.com> napisaÂł w wiadomoÂści
news:slrn.pl.i2pvv6.d38.brzezibrzezi.chello.pl...
Dla mnie AWD bylo prawie warunkiem koniecznym, a tu jest rozwiazane
swietnie. Z tego co obczajalem, to podzial mocy jest taki jak w
Imprezie.

A to AWD czemu tak koniecznie?  U mnie przy 320KM i napedzie na tyl,
przy czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy
ruszaniu z maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i
piszczalo, a tutaj mimo takiej mocy, wrzyna sie w asfalt jak glupi,
troche gorzej jak jest mokro... :)

Bo jezdze w zimie sporo po terenach, gdzie jest snieg, a mam niemile
doswiadczenia z RWD w takich warunkach. Poza tym prawie zawsze jezdze z
wylaczonymi wszystkimi systemami bezpieczenstwa i jakos AWD daje mi
wieksza frajde z jazdy - szczegolnie przy zabawie na osniezonych
parkingach ;)

to, że nie umiesz jeździć z RWD w trudnych warunkach to już Twój problem :)



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2010-07-02 10:23:32
Autor: neoniusz
Umylem komore silnika Karcherem...
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:i0j422$k7n$30inews.gazeta.pl...
Bo jezdze w zimie sporo po terenach, gdzie jest snieg, a mam niemile
doswiadczenia z RWD w takich warunkach. Poza tym prawie zawsze jezdze z
wylaczonymi wszystkimi systemami bezpieczenstwa i jakos AWD daje mi
wieksza frajde z jazdy - szczegolnie przy zabawie na osniezonych
parkingach ;)

to, że nie umiesz jeździć z RWD w trudnych warunkach to już Twój
problem :)

Zapraszam do mnie na przejazdzke W124 E320 w zimie. Jak wyjedziesz z podworka to pogadamy ;)

Data: 2010-07-01 22:37:04
Autor: J.F.
Umylem komore silnika Karcherem...
On Thu, 1 Jul 2010 13:46:18 -0500,  Pszemol wrote:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
U mnie pod maska to wyglada tak:
http://img17.imageshack.us/img17/3471/maskau.jpg

No nie wiem .. zazdroscic czy wspolczuc :-)

Myśle że jest czego zazdrościć... Lexus IS250 lub tym bardziej
IS350 to naprawdę fajne auto. Nie wiem które neoniusz ma
ale oba są warte zazdrości... ;-)

Auta w ogolnoci moze i tak, ale gdyby tak tych oslon nie mialo :-)
No chyba ze tam juz nie podnosi czlowiek maski, bo i po co :-)

Tak samo jak nie lubie halasliwych aut, ale nie lubie tez jak wcale
silnika nie slysze :-)

J.

Data: 2010-07-01 15:45:52
Autor: Pszemol
Umylem komore silnika Karcherem...

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:2qup2656d64rbhr0ac2nkjvf9h0pa0q2474ax.com...
On Thu, 1 Jul 2010 13:46:18 -0500,  Pszemol wrote:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
U mnie pod maska to wyglada tak:
http://img17.imageshack.us/img17/3471/maskau.jpg

No nie wiem .. zazdroscic czy wspolczuc :-)

Myśle że jest czego zazdrościć... Lexus IS250 lub tym bardziej
IS350 to naprawdę fajne auto. Nie wiem które neoniusz ma
ale oba są warte zazdrości... ;-)

Auta w ogolnoci moze i tak, ale gdyby tak tych oslon nie mialo :-)
No chyba ze tam juz nie podnosi czlowiek maski, bo i po co :-)

Ależ podnosi, płyn do spryskiwaczy wycieraczek sam się nie dolewa.
I przy okresowej wymianie oleju też trzeba jakoś ten olej tam wlać...
A poza tym to się nie podnosi, przecież to Toyota, najbardziej
niezawodne auto na świecie.

Tak samo jak nie lubie halasliwych aut, ale nie lubie tez jak wcale
silnika nie slysze :-)

A mi to nie przeszkadza jak jest cicho, zwłaszcza przy automatycznej skrzyni.

Data: 2010-07-01 20:45:40
Autor: Olek
Umylem komore silnika Karcherem...
On 2010-07-01 20:31, J.F. wrote:

No nie wiem .. zazdroscic czy wspolczuc :-)

:) o tym samym pomyślałem... z każdą pierdołą do mechanika :)
a te osłonki to może co najwyżej plakiem psiknąć ;)

Data: 2010-07-01 13:53:19
Autor: Pszemol
Umylem komore silnika Karcherem...

"Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote in message news:i0inon$c98$1news.onet.pl...
On 2010-07-01 20:31, J.F. wrote:

No nie wiem .. zazdroscic czy wspolczuc :-)

:) o tym samym pomyślałem... z każdą pierdołą do mechanika :)
a te osłonki to może co najwyżej plakiem psiknąć ;)

Uwierz mi, nie jest tak źle - osłony przecież przed niczym Cię
nie powstrzymują - są na łatwo zdejmowalnych śrubach motylkach.

Umylem komore silnika Karcherem...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona