Umyślne potrącenie

Data: 2009-06-02 14:20:30
Autor: Saurus
Umyślne potrącenie
Myślę że pomogłyby zeznania jakiegoś świadka wypadku, na przykład tego
człowieka który zadzwonił na policję. Masz z nim jakiś kontakt?
Policja pewnie nie będzie zbyt chętna żeby podzielić się numerem z
którego dokonano zgłoszenia.

Data: 2009-06-02 23:32:26
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Umyślne potrącenie
Dnia 02.06.2009 23:20 użytkownik Saurus napisał :
[...]

Świadek złożył zeznania policjantom i oczywiście został spisany z dokumentów. Oprócz tego wymieniliśmy się numerami telefonów. Sam od razu podszedł do mnie, powiedział, że wszystko widział i może być świadkiem. Ogólnie bardzo w porządku człowiek, oby więcej takich.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Umyślne potrącenie