Umyślne potrącenie

Data: 2009-07-13 17:16:49
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Umyślne potrącenie
Dziś dostałem pismo:
http://miki.menek.one.pl/postanowienie.html
Dochodzenie zostało umorzone i dalej będzie postępowanie o wykroczenie. Upiekło się typkowi. Martwi mnie tylko jedna rzecz, wspominają tylko o art. 86. § 1. KW czyli "Kto, nie zachowując należytej ostrożności, powoduje zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym, podlega karze grzywny." Nie ma nic o art. 93. § 1. "Prowadzący pojazd, który, uczestnicząc w wypadku drogowym, nie udziela niezwłocznej pomocy ofierze wypadku, podlega karze aresztu albo grzywny." i § 2. "W razie popełnienia wykroczenia o którym mowa w § 1 orzeka się zakaz prowadzenia pojazdów." Myślałem jeszcze czy nie mogę gościa ścigać z oskarżenia prywatnego z art. 157. § 4 KK, wszak wyraźnie napisane jest, że nastąpiło naruszenie czynności narządów ciała w rozumieniu art. 157 § 2 KK, ale na psp twierdzą, że nie. :-(

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-07-13 19:05:40
Autor: Menel
Umyślne potrącenie
Mikołaj \Miki\ Menke <miki@menek.one.pl> napisał(a):
Dziś dostałem pismo:
http://miki.menek.one.pl/postanowienie.html
Dochodzenie zostało umorzone i dalej będzie postępowanie o wykroczenie. Upiekło się typkowi.

Pouczenie niech przeczyta a nie marudzi.

PS. Trza było wsiadać do karetki a nie kozakować.

Data: 2009-07-13 21:12:34
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Umyślne potrącenie
Dnia 13.07.2009 21:05 użytkownik Menel napisał :
[...]

A karetka niby co? Powiększa i przedłuża obrażenia? Pouczenie przeczytałem i wiem, że mogę złożyć zażalenie, ale jedyna szansa to udowodnić, że koleś umyślnie mnie zaatakował, a to raczej nie będzie łatwe, a już na pewno nie będzie łatwe bez prawnika. Koleś zapewne jakoś się wykręci, poza tym na jego miejscu prawnik to bardzo opłacalna inwestycja, więc zdziwiłbym się gdyby z takowego nie skorzystał.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-07-13 19:33:33
Autor: Menel
Umyślne potrącenie
Mikołaj \Miki\ Menke <miki@menek.one.pl> napisał(a):

A karetka niby co? Powiększa i przedłuża obrażenia?
Nie, ale spokojnie byś na ostrym dyżurze dostał zwolnienie lekarskie.

Data: 2009-07-13 14:57:29
Autor: Quapcio
Umyślne potrącenie
On 13 Lip, 21:33, "Menel " <menel13.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Mikołaj \Miki\ Menke <m...@menek.one.pl> napisał(a):

> A karetka niby co? Powiększa i przedłuża obrażenia?

Nie, ale spokojnie byś na ostrym dyżurze dostał zwolnienie lekarskie.

Tylko chyba ani zwolnienie lekarskie, ani długość leczenia obrażeń,
nijak nie wpływa na klasyfikację poniżej/powyżej 7 dni.
Mi 20 maja zajechała drogę półciężarówka (jak tu wyhamować z 25km/h na
dystansie 50 cm?)- nie miałem żadnych złamań - "tylko" stłuczenie
barku, uszkodzenie torebki stawowej, ponadrywane przyczepy mięśniowe
itp (cały impet poszedł "na miękkie").
Jeszcze nie mam pełnej władzy/ruchomości w prawej ręce (prawie 2
miesiące siedzę na zwolnieniu - już pozwolili mi zacząć rehabilitację)
- ze 2-3 tyg temu dostałem pismo o treści podobnej do Mikiego -
"uszkodzenie poniżej 7 dni".
Nie miałem siły ani ochoty się odwoływać - więcej z tym zachodu niż
korzyści.
(Tylko sytuacja jest o tyle odmienna, że tu u Mikiego jest nie
kierowca sierota, ale s%^&nsyn i uziemić go by było warto - tylko
znowu koszty kontra szansa na powodzenie)

Data: 2009-07-14 00:14:53
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Umyślne potrącenie
Dnia 13.07.2009 23:57 użytkownik Quapcio napisał :
(Tylko sytuacja jest o tyle odmienna, że tu u Mikiego jest nie
kierowca sierota, ale s%^&nsyn i uziemić go by było warto - tylko
znowu koszty kontra szansa na powodzenie)

No i właśnie chcę go uziemić, ale widzę, że się nie da. I bądź tu praworządny w tym kraju. :-(

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-07-15 20:05:38
Autor: fishbed
Umyślnepotrącenie
> [...]
> znowu koszty kontra szansa na powodzenie)

No i właśnie chcę go uziemić, ale widzę, że się nie da. I bądź tu praworządny w tym kraju. :-(

Nóż się w kieszeni sam otwiera...
Policjanty napisały, że to co on zrobił to nie było zabronione.

Czemu wciąż maskujesz numer rejestracyjny tego samochodu? Czyżby podlegał ustawie o ochronie danych osobowych? Ostrzeż innych - pokaż numer tego furiata. Może mu jeszcze ktoś od ciebie podziękuje... Kurde, aż bym chciał, żeby mnie ktoś tak potraktował. Z tak - jednak jak by nie było - znikomymi konsekwencjami. chociaż może lepiej nie - pewnie bym dostał wylewu od tego "bardzo wysokiego ciśnienia" :/

Mat S

Data: 2009-07-15 23:13:15
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Umyślnepotrącenie
Dnia 15.07.2009 20:05 użytkownik fishbed@poczta.onet.pl napisał :
[...]

Zamaskowałem tylko po to, żeby "spece" na psp zamiast odchodzić od tematu i pieprzyć głupoty na temat słuszności bądź nie zamazywania numerów, chociaż się postarały o merytoryczną dyskusję. Bądź pewien, że ujawnię.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-07-17 20:19:37
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Umyślnepotrącenie
[...]

A w sumie to proszę bardzo:

Data: 2009-07-17 22:05:01
Autor: Dawid 911
Umyślne potrącenie
<ciach>

jestem po roku aplikacji adwokackiej, jak się nie chcesz odwoływać i
odpuszczasz w połowie to po co zawracałes gitarrę, to jakby w połowie podjazdu
zawrócic miast prowadzić pod górę :P, a bez metafor to ciągnąc, napisać o
zwolnienie z kosztów dociagnąc do rozprawy. myslisz że wszystcy mają bronić
sprawiedliwosci jak ty nie jesteś zainteresowany...
a jak nie to ta rada z latarką jest na miejscu, mnie gość prawie przejechał,
komórka itd nie zauważył pieszego , nie było szybko to zdążyłem odskoczyć,
pierdolnąłem z buta w grill od chłodnicy, połamałem go i poszedłem nadal nie
zdejmując słuchawek, nikt nie wysiadł i mi nie wpierdolił, a jek cię oskarży
to powiesz że to retorsje i represalia i że to w afekcie było ;)
o swoje trza sie starać i walczyc, by jak to w pawlakach było sprawiedliwość
była po naszej stronie.
poza tym buce są wszędzie, i jak kto debil to sie albo oddalam albo zwalniam
dla własnego dobra, a i sam czasem zjeżdżam tirom na pobocze jak jest ciasno i
czeka za mną sznurek ciężarówek

Data: 2009-07-13 23:06:47
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Umyślne potrącenie

[...]