Umyślne potrącenie - co dalej?

Data: 2009-06-02 10:57:55
Autor: Icek
Umyślne potrącenie - co dalej?
Jechałem rowerem kulturalnie i zgodnie z przepisami ulicą gdzie jest
torowisko i separator, tak z 30 km/h, za mną kierowca dojechał mi do

taka ulica zwyczajowo ma ze 2-3 pasy. Jechales srodkowym czy lewym pasem ?

koła i zatrąbił. Zbliżaliśmy się do skrzyżowania to zwolniłem, facet za

ale zatrabil bo zajmowales ile pasow ?

i wywaliłem się na lewo. Facet się zatrzymał, ja wstałem, ledwo się
pozbierałem, zacząłem grzebać w kieszonce w poszukiwaniu telefonu, a ten
ruszył i drugi raz mnie potrącił, znowu się wywaliłem, tym razem uderzył
w widelec i w nogę zderzakiem i odjechał. Od razu już przy pierwszym

ej bez jaj. Wywaliles sie, wstajesz, grzebiesz w kieszeni. Kolo Cie ponownie
"potraca" a ty znowu spadasz z roweru. Jakim cudem?

3. Co robić, żeby kolesiowi maksymalnie wszystkimi legalnymi drogami dać
odczuć, że zrobił źle i żeby już więcej tego nie powtórzył?

przedstawic wersje w sposob taki aby byla sensowna, logiczna i spojna. Bo
przy takiej wersji to mi sie zapala czerwone swiatelko ze cos jest nie tak.

Nawet jak kierowca idiota z nadcisnieniem jedzie ulica to nie trabi bez
powodu i nie wyprzedza bez powodu. Do tego spadniety cyklista z roweru nie
spada ponownie bez uprzedniego ponownego zajecia miejsca na rowerze

Icek

Data: 2009-06-02 11:15:29
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 02.06.2009 10:57 użytkownik Icek napisał :
[...]

1 pas. Zwyczajowo to się nie nosi białych skarpet do garnituru.

koła i zatrąbił. Zbliżaliśmy się do skrzyżowania to zwolniłem,
facet za

ale zatrabil bo zajmowales ile pasow ?

J.w. Poza tym nie wiem dlaczego zatrąbił, mogę się tylko domyślać.

[...]

Wywaliłem się, ale ciągle miałem rower między nogami, tak samo po wstaniu.

[...]

Za dużo kombinujesz.

Nawet jak kierowca idiota z nadcisnieniem jedzie ulica to nie trabi
bez powodu i nie wyprzedza bez powodu.

Mało widziałeś.

Do tego spadniety cyklista z roweru nie spada ponownie bez
uprzedniego ponownego zajecia miejsca na rowerze

Nigdzie nie pisałem, że spadłem z roweru, zresztą zdefiniuj spadnięcie. Kierowca uderzając mnie za każdym razem przewracał mnie razem z rowerem,   z tym, że za pierwszym razem z pozycji jadącej w siodle, za drugim razem już z pozycji stojącej nad rowerem.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-06-02 11:22:58
Autor: Icek
Umyślne potrącenie - co dalej?

Nigdzie nie pisałem, że spadłem z roweru, zresztą zdefiniuj spadnięcie.

nie no napisales, ze jechales 30km/h rowerem, kierowca Cie potracil.
Zakladam, ze po potraceniu jak masz jakiekolwiek obrazenia to upadles. Przy
30km/h upadek jest powazny.

Icek

Data: 2009-06-02 11:39:18
Autor: szerszen

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:h02hlh$4al$1node1.news.atman.pl...

nie no napisales, ze jechales 30km/h rowerem, kierowca Cie potracil.
Zakladam, ze po potraceniu jak masz jakiekolwiek obrazenia to upadles. Przy
30km/h upadek jest powazny.

czytaj czlowieku czytaj, bo pomiedzy tymi 30km/h a incudentem bylo zwolnienie i do tego jeszcze czerwone swiatlo

Data: 2009-06-02 11:50:19
Autor: zly
Dnia Tue, 2 Jun 2009 11:22:58 +0200, Icek napisał(a):

nie no napisales, ze jechales 30km/h rowerem, kierowca Cie potracil.
Zakladam, ze po potraceniu jak masz jakiekolwiek obrazenia to upadles. Przy
30km/h upadek jest powazny.

o. i znowu bredzisz. upas mozna nie spadajac z roweru to raz, zwlaszcza jak
sie jest przypietym do pedalow.
upadek nie zalezy tylko od predkosci, a przy 30 km/h jak sie czlowiek
wywali na bok to zazwyczaj podnosi sie i jedzie dalej.
twoje madrzenie sie w temacie o ktorym nie masz pojecia jest doprawdy
pocieszne.
Inna sprawa, ze z tego co autor napisal, to zwolnil przed swiatlami. Ale
tego juz nie raczyles dostrzec (dostrzegles za to 3 pasy, kiedy nawet nie
wiesz gdzie to bylo)

--
marcin

Data: 2009-06-02 11:46:54
Autor: zly
Dnia Tue, 2 Jun 2009 10:57:55 +0200, Icek napisał(a):

Jechałem rowerem kulturalnie i zgodnie z przepisami ulicą gdzie jest
torowisko i separator, tak z 30 km/h, za mną kierowca dojechał mi do
taka ulica zwyczajowo ma ze 2-3 pasy. Jechales srodkowym czy lewym pasem ?

bredzisz

koła i zatrąbił. Zbliżaliśmy się do skrzyżowania to zwolniłem, facet za
ale zatrabil bo zajmowales ile pasow ?

co to ma za znaczenie?

ej bez jaj. Wywaliles sie, wstajesz, grzebiesz w kieszeni. Kolo Cie ponownie
"potraca" a ty znowu spadasz z roweru. Jakim cudem?

moze rower zostal mu miedzy nogami?

[...]

bo patrrzysz stonniczo, nie majac zadnej wiedzy co do warunkow (wymyslasz
takie na niekorzyc rowerzysty) i wiedzy na temat roweru tez nie masz, wiec
jakby zupelnie niekompetentny jestes w tej kwestii. Tym bardzij dziwi, ze
sie odzywasz

Nawet jak kierowca idiota z nadcisnieniem jedzie ulica to nie trabi bez
powodu i nie wyprzedza bez powodu.

o. znowu :)

pomijajac, ze niezwykle czesto trabia bez powodu (im sie moze wydawac, ze
powod jest, lub robia to ot tak) to nie upowaznia ich do niczego, a juz
napewno tego co zrobil tamten kierowca

--
marcin

Data: 2009-06-02 12:11:20
Autor: Icek
> [...]
ponownie
> "potraca" a ty znowu spadasz z roweru. Jakim cudem?

no i rower ma w calosci po dwukrotnym potraceniu przez samochod ????
Widzialem rozne potracenia i nie widzialem potracenia przez samochod takiego
zeby nie bylo sladow

> [...]

jakby zupelnie niekompetentny jestes w tej kwestii. Tym bardzij dziwi, ze

przedstawiam alternatywna historie. Postaw sie po drugiej stronie barykady
przez chwile

pomijajac, ze niezwykle czesto trabia bez powodu (im sie moze wydawac, ze
powod jest, lub robia to ot tak) to nie upowaznia ich do niczego, a juz
napewno tego co zrobil tamten kierowca

zazwyczaj tak pisza Ci na ktorych sie trabi a oni biedni nie wiedza czemu.
Bo jak rowerzysta jedzie przy lewej krawedzi to sie na niego trabi bo jego
miejsce jest przy prawej

Icek

Data: 2009-06-02 12:32:57
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 02.06.2009 12:11 użytkownik Icek napisał :
Bo jak rowerzysta jedzie przy lewej krawedzi to sie na niego trabi bo jego
miejsce jest przy prawej

A jak trąbienie nie pomaga to się go rozjeżdża. Najlepiej dwa razy.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-06-02 12:57:48
Autor: Tristan
Umyślne potrącenie - co dalej?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 02 czerwiec 2009 12:32 (autor "Mikołaj \"Miki\" Menke" publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <pnbff6-169.ln1@menek.one.pl>):

A jak trąbienie nie pomaga to się go rozjeżdża. Najlepiej dwa razy.

Ależ nie. Zachowanie bandyty w samochodzie nie podlega żadnemu
usprawiedliwieniu. Po prostu, jak w piosence Dyskrecji ,,Spotkały się na
szosie dwa łosie, dwa łosie. Ten miał słomę w butach, a tamten był osieł. A
potem stać się stało, co stać musiało się. Spotkały się na szosie, dwa
łosie, dwa łosie...''. Ty zachowałeś się jak Rasowy Rowerzysta, on jak Rasowy Bandyta i mamy
skutek. --
Tristan

Data: 2009-06-02 14:52:40
Autor: zly
Dnia Tue, 02 Jun 2009 12:57:48 +0200, Tristan napisał(a):

Ty zachowałeś się jak Rasowy Rowerzysta,

bo jechal na rowerze? co wg ciebie zrobil  nie tak, poza  'przeszkadzaniem
swoja osoba i istnieniem' kierowcom?
--
marcin

Data: 2009-06-02 15:30:57
Autor: Tristan
Umyślne potrącenie - co dalej?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 02 czerwiec 2009 14:52 (autor zly publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <12hme4lir03yh$.dlg@piki.fixed>):

Data: 2009-06-02 16:04:33
Autor: zly
Umyślne potrącenie - co dalej?
Dnia Tue, 02 Jun 2009 15:30:57 +0200, Tristan napisał(a):

cytowal pord?
--
marcin

Data: 2009-06-02 16:22:19
Autor: Rafał Wawrzycki
Umyślne potrącenie - co dalej?
Dnia 02 cze 2009 w liście [news:17z8kg09duqvj$.dlgpiki.fixed] zly [bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm] napisał(a):

cytowal pord?

Ta. Ten sam paragraf co wcześniej.

--
Pozdrawiam,
Rafał Wawrzycki

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2009-06-02 14:51:52
Autor: zly
Dnia Tue, 2 Jun 2009 12:11:20 +0200, Icek napisał(a):

no i rower ma w calosci po dwukrotnym potraceniu przez samochod ????
Widzialem rozne potracenia i nie widzialem potracenia przez samochod takiego
zeby nie bylo sladow

malo widziales. jezeli uderzyl go w kierownice, albo nawet w noge, to jakie
slady mialy by byc? obtarty pedal i tyle

przedstawiam alternatywna historie.

przedstawiiasz bajke, wymyslajac nowe warunki

Postaw sie po drugiej stronie barykady
przez chwile

no. widze rowerzyste. i wiesz co? wcale nie czuje potrzeby go rozjechac

Bo jak rowerzysta jedzie przy lewej krawedzi to sie na niego trabi bo jego
miejsce jest przy prawej

zwlaszcza jak np skreca w lewo. pozatym znowu odnosisz sie do swojej bajki.
rower jechal przepisowo, to kierowca zepchnal go na lewo

--
marcin

Data: 2009-06-02 19:55:33
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:h02p92$j2n$1node2.news.atman.pl...
Jechałem rowerem kulturalnie i zgodnie z przepisami ulicą gdzie jest
torowisko i separator, tak z 30 km/h, za mną kierowca dojechał mi do
taka ulica zwyczajowo ma ze 2-3 pasy. Jechałeś środkowym czy lewym pasem ?

W opisanym przez pytającego to absolutnie nic nie zmienia, bo nawet jakby jechał nie prawidłowo nie stanowi to podstawy do celowego najeżdżania na niego.

Umyślne potrącenie - co dalej?