Umyślne potrącenie - co dalej?

Data: 2009-06-02 11:51:10
Autor: piotr [trzykoty]
Umyślne potrącenie - co dalej?
2. Czy dobrze mnie się wydaje, że to jednak było coś więcej niż zwykły wypadek/kolizja?

Jeśli umyślnie i celowo tak Cię potrącał to tak. Od przestępstwa lub wykorczenia (wartość<250zł) uszkodzenia rzeczy poczynając, przez naruszenie nietykalności cielesnej aż do usiłowania czegoś więcej..

3. Co robić, żeby kolesiowi maksymalnie wszystkimi legalnymi drogami dać odczuć, że zrobił źle i żeby już więcej tego nie powtórzył?

Pilnować na sprawy na Policji. Sprawdzić czy traktują to jako wykroczenie czy coś innego. Składać wnioski, ewentualnie zawiadomienie o przestępstwie.
Mam nadzieję, że świadek jest ustalony i spisany.

4. Czy jest szansa na jakiekolwiek odszkodowanie? Chodzi mi po pierwsze o sprzęt i ubrania, a te mają znikome uszkodzenia jak już pisałem, po drugie o coś więcej z tytułu jakichś strat na zdrowiu, za leczenie, strat moralnych itp.

tak, jak on okaże się (dowodowo) sprawcą

Umyślne potrącenie - co dalej?