Uncharted 2 - jeszcze raz...

Data: 2009-10-26 13:38:41
Autor: Artur Bross
Uncharted 2 - jeszcze raz...
Kiedy skonczylem pierwsza czesc, wiedzialem, ze wlasnie skonczylem jedna z najlepszych gier w historii gier video.

Dwojka... zbytnio przypomina MGS4; grasz 30 sek. - film, grasz 45 sek. - kolejny film, itd. Sama rozgrywka zostala ograniczona do minimum i bardzo mi brakuje "wolnosci" z pierwszej czesci.

W zasadzie, jest to chyba jedyny minus, bo cala reszta stoi na tak wysokim poziomie, ze mucha nie siada. Jednak, kiedy mowiono, kiedys o grach przypominajacych filmy, to myslalem, ze przerzuci sie to tylko na jakosc grafiki, a nie na sama gre ;-) gdzie wiecej bedzie ogladania niz grania... :-/

Data: 2009-10-26 14:05:12
Autor: torq314
Uncharted 2 - jeszcze raz...
Dwojka... zbytnio przypomina MGS4; grasz 30 sek. - film, grasz 45 sek. -

masz niezłe tempo. mi przejścia fragmentów między przerywnikami zajmują po kilka minut lub dłużej.
spróbuj może nagrać swoją grę i opublikować na speeddemosarchive.

chyba że co innego rozumiemy przez "film" i dla Ciebie na przykład wybuchający autobus, którego animacja wybuchu odbiera Ci kontrolę nad postacią na 2 sekundy to też jest "film".

torq314

Data: 2009-10-26 07:17:44
Autor: sialala
Uncharted 2 - jeszcze raz...
On Oct 26, 1:05 pm, "torq314" <torq...@onet.eu> wrote:
> Dwojka... zbytnio przypomina MGS4; grasz 30 sek. - film, grasz 45 sek. -

masz niezłe tempo.

+1
ja to sie wloczylem po calej okolicy zazwyczaj. nawet nie w
poszukiwaniu skarbow, co bawiac sie w sprawdzanie, gdzie da sie
wskoczyc ;-)
zrobilem 18 poziomow i czas gry mialem jakies 10.5 godziny. na easy.

Data: 2009-10-28 19:08:49
Autor: Jakec
Uncharted 2 - jeszcze raz...
Dnia Mon, 26 Oct 2009 13:38:41 +0100, Artur Bross napisał(a):

[...]

A dla mnie w dwójce właściwie tylko zagadek brakuje... Co prawda za dużo
jeszcze nie grałem - jakieś 3,5 godziny na hardzie i brak zagadek :(
Za to multiplayer baaaardzo mi się podoba :) Chociaż cienki jestem w te
klocki, to sprawia mi wiele radochy :)

3mcie się
--
Jakec