Uncharted 2 takie tam...

Data: 2009-10-18 20:10:41
Autor: Meanthord
Uncharted 2 takie tam...
    Witka!

    Wszyscy kisza ogora na forach, grupa cienko przedzie, ale coz - znak czasow. Tak czy siak gram sobie wlasnie w Uncharted 2 i powiem, ze grafika w tej grze jest tak powalajaca, ze slow brakuje. To pierwszy tytul, ktory wreszcie pokazuje moc PS3 i pierwszy, ktorego iX chyba nie dalby rady pociagnac.
    Sama gra to po prostu wiecej tego najlepszego, co bylo w jedynce - filmowy klimat, absolutnie efektowne sceny, miodnosc najwyzszych lotow. Cud miod :). Kto nie zagra, ten nie je kolacji. Murowany kandydat na gre roku.
    A za dwa tygodnie Tekken 6! Nareszcie - po prawie 3 latach oczekiwania wreszcie scena odzyje na nowo :).

Pozdr.
Meanthord

Data: 2009-10-18 22:05:35
Autor: domin
Uncharted 2 takie tam...
Meanthord pisze:
[...]

wlasnie obejzalem recenzje na hyperze, az zal dupe sciska, ze to exclusive na plejaczka :) tytul gry roku jak nic gwarantowany o ile nie przebije jej jakis onlinowy MW 2, dubbing bardzo mi sie spodobal chociaz w ciagu krotkiej scenki (z 10sek moze?) bohaterowie powiedzieli 3x slowo "cholera", mogli juz to zastapic czym twardszym zeby sie tylko nie powtarzalo, do tego brak konkurencji w tym gataunku czyni z niej prawdziwego must have'a

Data: 2009-10-19 11:22:31
Autor: doom3
Uncharted 2 takie tam...

Użytkownik "Meanthord" <mean@[WYTNIJ TO!]wp.pl> napisał w wiadomości news:hbfln8$21fa$1newsread2.aster.pl...
[...]

Polecam obejrzec na gametrailers.com

Gierka rzeczywiscie mega kozak, szczegolnie powala animacja postaci + swietna fizyka, hdr i wiele innych fajerwerkow.
Co do wydajnosci silnika... hmn, no fakt sporo potrafi, ale watpie, aby na xklocku byl to problem... to tylko kwestia odpowiedniej (dlugggiej) optymalizacji.
Co do cutscenek, to watpie, aby byly one realizowane w real-time... imho to prerendering.

Ta gra imho az zacheca, aby fanboys xklocka postawili obok ps3 ;)

--
doom3

Data: 2009-10-19 20:47:54
Autor: Maciek
Uncharted 2 takie tam...
Ta gra imho az zacheca, aby fanboys xklocka postawili obok ps3 ;)

Najlepiej ich zachęci jak zacznie się piracenie ps3 =) nie wiem kto by wtedy raczył spojrzeć na xboxa. Uważam, że popularność xbox-a w naszej pięknej polandii w 90% opiera się na nazwijmy to "graniu za darmo"

Patrząc na spadające ceny nośnika jakim jest BD, sądze, że niedługo to nastąpi.

pozdrawiam

M.

Data: 2009-10-19 21:03:55
Autor: doom3
Uncharted 2 takie tam...

Użytkownik "Maciek" <pablo8791@op.pl> napisał w wiadomości news:hbic8r$1j8$1news.onet.pl...

[...]

dobrze gada... dac mu pic ;)

--
doom3

Data: 2009-10-20 09:02:12
Autor: Greg McRazy
Uncharted 2 takie tam...
doom3 pisze:
[...]

Obaj pieprzycie ale każdy ocenia po sobie ;)

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poniżej jest prawdziwe

Data: 2009-10-20 07:52:58
Autor: neuro
Uncharted 2 takie tam...
On 19 Paź, 20:47, "Maciek" <pablo8...@op.pl> wrote:

[...]

    Pieprzysz głupoty. Jak dotąd nie ma gry, która wizualnie
stawiałaby PS3 ponad X360. Sam kupując X360 do ostatniej chwili się
wahałem,
ale zważając, że jedyne exclusivy jakie mnie ciągnęły tp MGS i
Wipeout, wybór był prosty.
Co do piracenia: większośc moich znajomych gra na oryginałach, tych z
fleszowanym napędem mogę na palcach dłoni policzyć.
Gry na amazon.co.uk są już w rozsądnych cenach i nie każdemu chce się
pilnować z datami, żeby nie dostać bana.

n.

Data: 2009-10-21 11:10:50
Autor: DxS
Uncharted 2 takie tam...

"neuro" <neuro6@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:9dcbef7e-033a-475f-a966-d8f902e19043g23g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

/
Uncharted 2
moze  wipeoutHD

Data: 2009-10-21 02:57:36
Autor: sialala
Uncharted 2 takie tam...
On Oct 21, 10:10 am, "DxS" <h...@o2.pl> wrote:

    Pieprzysz głupoty. Jak dotąd nie ma gry, która wizualnie
stawiałaby PS3 ponad X360.

/
Uncharted 2
moze  wipeoutHD

dorzucilbym tez
Killzone 2 - akcja w pociagu... ciary po plecach. IMO lepiej
zrealizowana niz podobna akcja w U2.

Data: 2009-10-21 12:28:13
Autor: CeSaR
Uncharted 2 takie tam...
dorzucilbym tez
Killzone 2 - akcja w pociagu... ciary po plecach. IMO >lepiej
zrealizowana niz podobna akcja w U2.

Ale mowisz o tym kawałku w grze czy o planszy do online'owych gierek?

Data: 2009-10-21 03:31:39
Autor: sialala
Uncharted 2 takie tam...
On Oct 21, 11:28 am, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
>dorzucilbym tez
>Killzone 2 - akcja w pociagu... ciary po plecach. IMO >lepiej
>zrealizowana niz podobna akcja w U2.

Ale mowisz o tym kawałku w grze czy o planszy do online'owych gierek?

kawalku w grze.

Data: 2009-10-22 22:33:55
Autor: Mithos
Uncharted 2 takie tam...
sialala pisze:
kawalku w grze.

Ja np. tego "kawałka" nie pamiętam więc chyba to nie była żadna rewelacja :)

--
Mithos

Data: 2009-10-22 22:38:03
Autor: Mithos
Uncharted 2 takie tam...
Mithos pisze:
Ja np. tego "kawałka" nie pamiętam więc chyba to nie była żadna rewelacja :)

Już pamiętam. Przypomniałem sobie nawet dlaczego nie chciałem tego momentu pamiętać :)

--
Mithos

Data: 2009-10-23 06:18:58
Autor: sialala
Uncharted 2 takie tam...
On Oct 22, 9:38 pm, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
Mithos pisze:

> Ja np. tego "kawałka" nie pamiętam więc chyba to nie była żadna
> rewelacja :)

Już pamiętam. Przypomniałem sobie nawet dlaczego nie chciałem tego
momentu pamiętać :)

LOL
ale jesli chodzi o oprawe, to przyznac musisz, ze miazdzy ;-)

Data: 2009-10-21 17:40:16
Autor: Maciek
Uncharted 2 takie tam...
Witam,

   Pieprzysz głupoty. Jak dotąd nie ma gry, która wizualnie
stawiałaby PS3 ponad X360. Sam kupując X360 do ostatniej chwili się
wahałem,

Nie pieprze tylko nie zrozumiales mnie, ja nie porownuje pod wzgledem grafiki - tylko jakosci gier, tego w co warto grac.
Sam posiadam xboxa 360 i do grafiki nie mialem nigdy zastrzezen. Ale po prostu na ps3 sa fajniejsze gry imho. Brakuje mi takich gier jak :

- singstar - sorry ale LIPS to kiepski zart przy sing star, wywalilem 200 zl na to lips i zaluje
- fajne gry dla dzieci - buzz (xboxowe scene it jest naprawde slabe), locco rocco, little big planet - pogadaj z moja 8 letnia siostrzenica, kupilem jej wszystkie mozliwe gry na xboxa, kung fu pandy itp a i tak najbardziej lubi do kolezanki chodzic i grac na ps3 , no moze jedyny plus p.t. viva pinata
- no i wreszcie brakuje mi na xboxa takich hiciorow jak killzone 2, uncharted. Wlasciwie jedyny hicior na x-a to jest gears of war imho.
- nie wspomne o czyms takim jak odtwarzanie filmow blue ray, podkreslam ceny nosnika leca w dol i jak ktos ma dobry tv lcd to juz mozna sie zastanawiac nad kupnem filmu BD ktory kosztuje ok. 50-60 zl w niektorych sklepach internetowych polskich

[...]

To popatrz moze na allegro ile jest konsol z wgranym iextreme na sprzedaz a ile jest legalnych, mozna tylko pogratulowac uczciwych znajomych

pozdrawiam i prosze o wiecej tolerancji dla zdania jakie maja inni :-) nie kazdy mysli tak jak ty

Maciek

Data: 2009-10-21 17:52:33
Autor: Artur Bross
Uncharted 2 takie tam...
Maciek pisze:
Witam,

   Pieprzysz głupoty. Jak dotąd nie ma gry, która wizualnie
stawiałaby PS3 ponad X360. Sam kupując X360 do ostatniej chwili się
wahałem,

Nie pieprze tylko

Maciu,

gdybys mial okazje zobaczyc dajmy na to Killzone 2 na ogromnym TV i obok ten swoj girsoflor, ktory nie jest nawet <szuterem> w stylu kilzona, to przez kilka dni, nie wiedzialbys co sie stalo.

Podobnie jest z wieloma, a w zasadzie z wiekszoscia gier na PS3 - jesli porownywac je na duzych, dobrych telewizorach. Mowiac krotko, gry na iksboksa wygladaja wtedy w wiekszosci jak jak cos, co tylko probuje byc grami HD.

Popros jakiegos kolege, a moze zostaniesz oswiecony...

Data: 2009-10-21 10:26:45
Autor: sialala
Uncharted 2 takie tam...
On Oct 21, 4:52 pm, Artur Bross <adresmusi...@vp.pl> wrote:
Maciek pisze:

> [...]

ten swoj girsoflor, ktory nie jest nawet <szuterem> w stylu kilzona, to
przez kilka dni, nie wiedzialbys co sie stalo.

przesadzasz - GoW nadal trzyma klase i moze brak mu takich efektow
jakie mozna znalezc w K2 (efekty swietlne i czasteczkowe w tym drugim
to IMO absolutne mistrzostwo swiata) - ale az takim bublem nie jest,
zeby ktos mial wpasc w czarna rozpacz po obejrzeniu K2.
szczegolnie, ze ogromne TV sa zazwyczaj Full HD, a K2 to jednak 720p
(choc nie rzuca sie w to oczy nawet na 100" projektorze, glownie
dzieki dobremu AA).

Data: 2009-10-21 19:38:33
Autor: Moltisanti
Uncharted 2 takie tam...

Uzytkownik "Maciek" :

Najlepiej ich zacheci jak zacznie sie piracenie ps3 =) nie wiem kto by wtedy raczyl spojrzec na xboxa.

Coz za fanboyskie bzdury. W czym ze to PS3 jest taka lepsza od x360 aby mieli wszyscy zaraz hurtem decyowac sie na Ps3? Pradem Cie porazil klocek czy Ci nie starczylo na platny online?
To tak jakby napisac ze nikt by nie kupowal by Ps3 gdyby nie blu-ray, chociaz to moze prawda :) Mam obie konsole w zasadzie od poczatku i jak dla mnie to jeden pieron, po za tym ze x360 wyje po nocach, czy jest awaryjny na potege - co jest zdecydowanie porazka, za to ma swietnego pada IMO, a juz napewno wgledem duala - bo to jak dla mnie najwieksza wada PS3, reszta to drobnostki fanboy`ow. Mnie i gro znajomych kompletnie nie interesuje piracenie, jakies platne czy darmowe online itp. bzdurne argumenty, za to interesuje to czym sie gra. Nie dla kazdego gowniany pad, z wypuklymi galkami, wiecznie zeslizgujacymi sie kciukami, czy tez absurdlanym pomysle wyprofilowania triggerow w druga strone, jest szczytem marzen gracza, no chyba ze graczem jest ktos kto zatrzymal sie na etapie szaraka, czy tez ma 12 lat, lub co czesto bywa jest graczem z rekami jak u panienki. Tuning duala w pewien sposob ratuje sytuacje, chociaz sam fakt takiego zabiegu jest juz kpina, zreszta wystarczy spojrzec na popularnosc nakladek. To tak jakby kupic Mercedesa i zmienic mu na dzien dobry kierownice. Moltisanti

Data: 2009-10-22 05:14:06
Autor: Marcin
Uncharted 2 takie tam...
Moltisanti pisze:

[...]

Jeden obiektywny i normalny post. Ja nie rozumiem tej wojenki, gdy sprzedawałem ps2 długi czas dumałen co wybrać. Wii odpadło od razu z racji niechęci do machania łapami przed tv, i zaczęły  się schody ile ja forĂłw przetrząsnąłem to moje.Pojechałem do MM i wziąłem pada od x do łapy i wybĂłr stał się jasny:). Awaryjność , no cĂłz mam jaspera, więc podobno nie jest Ĺşle, głośność, wrzucam gry na dysk i na pewno niie jest Ĺźle, płatny live 3 piwa na mc nie jest Ĺźle jedyne czego mi Ĺźal to God of War:(
ale miało być o U2 a ja tu o x piernicze:)

Data: 2009-10-21 16:09:29
Autor: Artur Bross
Uncharted 2 takie tam...
I pomyslec, ze takich gier, bedzie teraz przybywac z miesiaca na miesiac!

Mam nadzieje, ze wiekszosc niedowiarkow w MOC!* PS3 przestanie teraz marudzic, a pewnie czesc z nich przesiadzie sie nawet na SONY... ;-)

Zaczyna sie zlota era PS3?

:-)

Data: 2009-10-21 19:37:37
Autor: doom3
Uncharted 2 takie tam...

Użytkownik "Artur Bross" <adresmusibyc@vp.pl> napisał w wiadomości news:hbn4mp$tq1$1news.onet.pl...
[...]

Pierdu, pierdu... ja sie zdrzemne ;)

Rozumiem, ze wiekszosc relkow na ps3 jest w fullhd 1920x1080p ?
Czy czasem sa to tylko przeskalowki z o wiele nizszych rodzialek ?
To, ze telewizor Ci pokazuje, ze masz 1920x1080 w jakiejs grze... w erze dzisiejszych (slabych!? - tak slabych!) konsol jeszcze o niczym nie swiadczy.

Jedna i druga konsola nadaje sie juz od roku, dwoch na sprawniejszy toster... to, ze programisci maja czasem przyplyw weny oraz nadwymiar samo zaparcia owocuje wlasnie takimi rlsami jak killzone2 czy uncharted2... tu juz liczy sie tylko kwestia optymalizacji, poniewaz obie konsole maja bardzo zblizone mozliwosci techniczne.

Zapewniam Cie, ze jezeli sony zechcialo by zostac ze swoja konsola jeszcze te kilka dlugich lat... a przykladowo ms wydaloby nowego xboxa... to ps3 zostala by zjedzona na sniadanie i zadne gadanie sony (nie oceniajce nas teraz... itp itd) tu by jej nie pomoglo.

Obie konsole maja smutnie malo pamieci vram... i tu jest pies pogrzebany... oczywiscie pozostaje jeszcze mocno przestarzala architektura obu konsolek.

Co do wielkosci TV lub innego projektora... im wiekszy tym bardziej w oczy rzuca sie brak sprzetowego FSAA... kanty na zaokroglonych i krzywych liniach... oczywiscie mozna ta funkcjonalnosc dorobic progoramowo... ale wtedy FPS kazdej z "kozackich" gierek siegnie dna o glebokosci 5 FPS.

--
doom3

Data: 2009-10-21 23:37:47
Autor: Street Fighter
Uncharted 2 takie tam...
Użytkownik doom3 napisał:

[...]

hmmm, a ja gry na PC celowo ustawiam na 720p i gram na TV. I nie narzekam na grafike, tylko na to, ze niektre bardziej wizualnie wypasione gry sa denne i ledwie grywalne, a gry grywalne... coz im grafika nie przeszkadza... Np. teraz gram w Mirrors Edge na PC. Grafika "daleka od doskonalosci" w zblizeniach chocby innych osob, ale calosc ekstra grywalna... i wole to bardziej od... innych :)

Data: 2009-10-22 12:19:08
Autor: doom3
Uncharted 2 takie tam...

Użytkownik "Street Fighter" <"street.fighter"@amorki.pl> napisał w wiadomości news:hbnv0u$apr$1news.onet.pl...

[...]

Jezeli mialbys PieCa, ktory uciagnie* w 1080p na full detalach jakas gierke to po co mialbys sie w zasadzie "masturbowac" w 720p ?
Chyba tylko po to, aby nie ograniczac detali, efektow i innych wodotryskow, ktore przy wlaczeniu 1080p zrobia z gry slajdy.

Od dawna natomiast wiadomo, ze posiadacze PieCow sa dyskryminowani przez producentow gier... "gra chodzi za wolno... wymien karte, procek, ram itp itd).
Nie oszukujmy sie... ale dzisiejsze karty graficzne przykladowo GTX 295 zjada na sniadanko przynajmniej 3-4 dzisiejsze "next-geny"... ale po co meczyc sie i optymalizowac kod, przeciez jak bedzie zwalaniac to wiecej kasy wplynie producentom gier od firm takich jak Ati lub Nvidia... w koncu nowe gry w chwili wypuszczenia nowej karty jednego z tych producentow... MAJA z zalozenia ZWALNIAC... po to abys zaczal rozmyslac nad zakupem nowej za bagatelka srednio 1,5k zl. W konsolach taki numer z wiadomych wzgledow nie przejdzie (architektura zamknieta).

Powiem tak... plakac mi sie chce, ze firmy takie jak Sony czy MS nie wydalo jeszcze nowej konsoli, tutaj tez wychodza z zalozenia - nachapmy sie jeszcze bo przeciez po cholere bedziemy nowa architekture robic... w koncu pecet na ktorym grafika jest o niebo lepsza kosztuje 3 x tyle co nasza konsola.... i tym samym zostajemy ze zlomem, ktory ktos jeszcze smie nazywac szumnie "next-gen".

Czasy sie zmieniaja, to juz nie era PSX, gdzie konsola bedzie krolowac te dobre kilka lat... Chcemy wszyscy nowego "next-gena", ktory bez wstydu bedzie nosil wlasnie taka etykietke...

*- plynnosc rzedu 60FPS ze spadkami maksymalnie do 45FPS w malo krytycznych momentach (oczywiscie w tetrisie takim nie zauwazysz spadku szybkosci, zreszta tam wystarczy i 5FPS;))

--
doom3

Data: 2009-10-22 12:40:48
Autor: Marcin Gardeła
Uncharted 2 takie tam...
doom3 wrote:
Czasy sie zmieniaja, to juz nie era PSX, gdzie konsola bedzie
krolowac te dobre kilka lat... Chcemy wszyscy nowego "next-gena",
ktory bez wstydu bedzie nosil wlasnie taka etykietke...

Ja nie chcę next-gena, niedawno kupiłem Xboxa 360 i nie uśmiecha mi się wydawać po raz kolejny 1500 zł min. żeby mieć nieco lepiej, czy też okolice 2000-2500 bo tyle mogłaby kosztować konsola wypasiona na dzisiejsze czasy.
Po to kupiłem kolejną konsolę, żeby zrobić to raz i mieć spokój kilka lat, w dupie mam polygony i rozdzielczość, chcę kupić grę dedykowaną mojej konsoli, wrzucić do czytnika i grać. Jakość współczesnych gier mnie w zupełności zadowala, dla onanistów polygonalnych niech będzie PC, tweakujcie sobie sprzęty, upgrade'ujcie sobie hardware, sprawdzajcie wydajność na specjalnych programach i mierzcie ilość klatek fpsem.
Ja wolę pograć.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-10-22 04:40:56
Autor: Dentarg
Uncharted 2 takie tam...
To ja dodam swoje 3 grosze.

Najpierw kupiłem PS3, bo super exclisivy. GT5, GoW3, itp.
Niestety większości z nich się nie doczekałem. Wielki plus, że jest
Singstar i Buzz!
W te dwie gry grałem naprawdę masę czasu z siostrami, rozrywka
czadowa.
Na PS3 zapodałem jeszcze Heavenly Sword (z braku jakiegokolwiek GoWa),
Dirta czy Flowera.
Hitem jest Stardust HD. Gry typu Uncharted czy Killzone2 wcale mnie
nie interesują, granie na padzie w FPP to dla mnie porażka.
Być może to wina Duala, może na innym padzie dałbym radę, na tym się
nie da.

Ostatnimi czasy jak wychodził dirt2 to niestety na ps3 konwersja była
na tyle słaba (wydajnościowo), że zanabyłem x360. Tam grafika jest
niestety
bardziej kwadratowa (nigdy nie widziałem na x0 FSAA), ale gra działa
płynnie. Że live jest płatny to mi tak bardzo nie przeszkadza,
przeszkadza mi tylko to, że aby sobie dokupić kolejne miesiące
musiałem udawać, że mieszkam w hotelu w Londynie. Zakup x360 akurat
zbiegł się z premierą Forzy, chwilowo brak czasu na granie w tą
pozycję, ale w ciągu 2-4 tygodni pewnie Forze zakupię i będę miał w co
grać. GT5 będzie w 2010Q1? To może też wtedy sobie pogram w nową grę,
o ile Forza mi się znudzi i nie najdzie mnie ochota np. na powrót do
grania w MMO na piecu (oby nie).

Dla mnie (podkreślam dla mnie - gracza mocno casualowego) x360 jest w
tym momencie lepszą pozycją dla osoby dorosłej. PS3 IMHO jest lepsze
dla dzieci czy osób lubiących pograć w dziwne pozycje (jak flower). Na
ps3 grałem w tonę dem, sporo tylko ściągnąłem nie mając czasu na
granie dłużej niż 5 minut, bo niestety wiele z tych gier jest mizerna..
Obecnie konsola to dla mnie sprzęt do grania w wyścigi (ew.
hack'n'slash) i tutaj teraz x360 jest lepszy i nie ma nic do gadania.
Wszystkie liczące się tytuly wychodzą na obie platformy, na ps3
doświadczyłem braku wydajności a dodatkowo x0 ma Forze3. Bardzo ważne
jest też to, czego nie zauważyłem wcześniej, że pad do ps3 to pomyłka.
Jak przesiadłem się z ps2 to wydawał mi się idealny, jak pograłem 5h+
na x0, to jak biorę Duala do ręki, to odechciewa mi się grać.

Jakbym lubił gry pokroju Tombraider (Uncharted 1 i 2) czy FPP to
chwaliłbym pewnie ps3, a tak obecnie to jest dla mnie ściągarka gier
na psp, ew. odtwarzarka płyt CD (jest ładniejszy wizualizer niż w
x0 ;))).

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-10-22 13:06:04
Autor: doom3
Uncharted 2 takie tam...

Użytkownik "Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbpcru$hei$1inews.gazeta.pl...

[...]

Co kto lubi....
Na czym grales wczesniej ?

Wiesz, kwestia poczucia estetyki w grach rosnie w miare jedzenia, bez obrazy oczywiscie... ale jezeli 6latkowi, ktory nigdy nie widzial konsoli lub peceta i gier na tym, dasz "ruskie jajeczka" to tez bedzie mowil, ze jest full wypas i on w ogole nie potrzebuje miec nawet 3d ;)

Nie onanizuje sie frapsem na pececie... na xboxie nie ma takiej mozliwosci, ale wspomnisz o czym pisalem ogladajac Forze3 chociazby... zerknij watek powyzej.

--
doom3

Data: 2009-10-22 14:06:03
Autor: Marcin Gardeła
Uncharted 2 takie tam...
doom3 wrote:
Po to kupiłem kolejną konsolę, żeby zrobić to raz i mieć spokój
kilka lat...

Co kto lubi....
Na czym grales wczesniej ?

Na xboxie a do dziś mam PIV 3,2 GHz, 2 GB DDRAM, Radeon 9000 128 MB, więc pójdzie na nim Hitman 1/2, TTDeluxe, MSTS i Transport Giant który jest wciąż zainstalowany, raz na pół roku mnie najdzie to sobie odpalę.

[...]

Ja mam inaczej, widzę po sobie, że dopóki się sam nie zaczynam nakręcać trailerami, forami dyskusyjnymi, screenami to mi wystarcza to co mam, więc u mnie apetyt nie rośnie w miarę jedzenia, rośnie w miarę przeglądania karty dań :)

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-10-22 13:09:46
Autor: froggers
Uncharted 2 takie tam...

doom3 wrote:
[...]

dobrze prawisz, z chęcią bym uderzył z Tobą w puchara :)
pozdr

Data: 2009-10-22 13:35:36
Autor: Street Fighter
Uncharted 2 takie tam...
Użytkownik Marcin Gardeła napisał:

Ja wolę pograć.

Tru :)

Data: 2009-10-22 13:34:55
Autor: Street Fighter
Uncharted 2 takie tam...
Użytkownik doom3 napisał:
[...]

Ale on uciaga w full detalach wiele gierek, tylko, ze nie ma specjalnej roznicy :) Znaczy jest - wole wiecej niz 30 fps, np. powiedzmy te 60 fps ;)

Chyba tylko po to, aby nie ograniczac detali, efektow i innych wodotryskow, ktore przy wlaczeniu 1080p zrobia z gry slajdy.

No to tez, jak jest wypasiona wizualnie gra, to lepiej wyglada z full efektami w 720p niz z przycietymi detalami w 1080p. A nie chce mi sie znow wymieniac karty graficznej. :) Bo ta mam cichą, bez fiatraczka ;)

Od dawna natomiast wiadomo, ze posiadacze PieCow sa dyskryminowani przez producentow gier... "gra chodzi za wolno... wymien karte, procek, ram itp itd).

No bo tak prosciej i taniej dla producenta, a przy okazji nakreca sie popyt na szybsze drozsze rozwiazania...

Nie oszukujmy sie... ale dzisiejsze karty graficzne przykladowo GTX 295 zjada na sniadanko przynajmniej 3-4 dzisiejsze "next-geny"...

Ceną także ;) A do tej GTX to trzeba miec jeszcze peceta, no i zapas kasy na prad ;)

[...]

tru

Powiem tak... plakac mi sie chce, ze firmy takie jak Sony czy MS nie wydalo jeszcze nowej konsoli, tutaj tez wychodza z zalozenia - nachapmy sie jeszcze bo przeciez po cholere bedziemy nowa architekture robic...

Ale oni na bank w labach robia juz nowe konsole. skoro planowo w 2012 ma byc (koniec swiata hehehe) to w 2010 musi byc konsola, musza producenci dostac specyfikacje, zeby w 2011 najpozniej zaczeli robic gry... :)

w koncu pecet na ktorym grafika jest o niebo lepsza kosztuje 3 x tyle co nasza konsola.... i

i trzeba sie pierdolic z systemem i takimi tam...

tym samym zostajemy ze zlomem, ktory ktos jeszcze smie nazywac szumnie "next-gen".

Moj pecet dalej ni umi odtwarzac bluraji... musialbym wydac kolejne pare stowek na odtwarzacz bd, i jeszcze do tego nie mialbym pilota...

Czasy sie zmieniaja, to juz nie era PSX, gdzie konsola bedzie krolowac te dobre kilka lat... Chcemy wszyscy nowego "next-gena", ktory bez wstydu bedzie nosil wlasnie taka etykietke...

Ale po co?

Data: 2009-10-22 13:42:10
Autor: doom3
Uncharted 2 takie tam...

Użytkownik "Street Fighter" <"street.fighter"@amorki.pl> napisał w wiadomości news:hbpg1e$mp0$4news.onet.pl...

Ale po co?

Co by gry w koncu wygladaly tak jak na prerenderowanych (rzekomo z gry...) screenach z dorobionym FSAA, wyzsza rodzialka i innymi bajerami a na dodatek smigaly 60 FPS co by czerpac maksymalnie korzysci z posiadania "next-gena" i smiac sie PieCa w oczka ;)

Zeby nie bylo... grywalnosc jest dla mnie rowniez znaczacym parametrem :) Swego czasu gralem dlugie lata w sieciowa Unreal Tournament (posiadajac nawet wlasny klan PL)... grafika nie zachwycala ale grywalnosc online... najwyzszych lotow.

--
doom3

Data: 2009-10-22 08:20:34
Autor: sialala
Uncharted 2 takie tam...
On Oct 22, 12:42 pm, "doom3" <doom...@o2.pl> wrote:

[...]

hmmm...
Killzone 2 w akcji wyglada naprawde lepiej niz na tych
prerenderowanych filmikach z E3 sprzed kilku lat ;-)

chociaz 60 FPS faktycznie by sie przydalo...

Data: 2009-10-22 15:53:51
Autor: Street Fighter
Uncharted 2 takie tam...
Użytkownik doom3 napisał:
[...]

A tam. Ja nie postuluje zadego oszolomstwa. ;) Przeicez nie chodzi by sie z kogos smiac, tylko, zeby przyjemnie grac! (ooo, i bialy rym jest ;))

[...]

I to sie liczy, rozrywka :)

Data: 2009-10-25 21:08:16
Autor: Terror
Uncharted 2 takie tam...
On Thu, 22 Oct 2009 12:19:08 +0200, doom3 <doom3mk@o2.pl> wrote:

UÂżytkownik "Street Fighter" <"street.fighter"@amorki.pl> napisaÂł w
wiadomoÂści news:hbnv0u$apr$1news.onet.pl...

[...]

A może dlatego, że na monitorze 20' nie widać róznicy?

--
Terror | B12 | X360 - T3rror PL | PS3 - T3rror_EU | PSP | GG: 52182 |  t3rror.eu

Data: 2009-10-25 22:29:47
Autor: Street Fighter
Uncharted 2 takie tam...
Użytkownik Terror napisał:
[...]

na 40" z 3 metrow tez wlasciwie nie ma roznicy...

Data: 2009-10-25 21:06:59
Autor: Terror
Uncharted 2 takie tam...
On Wed, 21 Oct 2009 19:37:37 +0200, doom3 <doom3mk@o2.pl> wrote:

UÂżytkownik "Artur Bross" <adresmusibyc@vp.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
I pomyslec, ze takich gier, bedzie teraz przybywac z miesiaca na  miesiac!

nie karm trolla PLS. Wyciagasz go z KFa

Data: 2009-10-22 08:22:30
Autor: @dams
Uncharted 2 takie tam...

Użytkownik "Artur Bross" <adresmusibyc@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hbn4mp$tq1$1@news.onet.pl...
[...]

zrozum, że jak do tego dojdzie ludzie najzwyczajniej pójdą do sklepu i dokupią ps3 - na ten moment to się nie opłaca

pzdr

Data: 2009-10-22 00:09:05
Autor: neuro
Uncharted 2 takie tam...
On 22 Paź, 08:22, "@dams" <adamsw...@gmail.com> wrote:

zrozum, że jak do tego dojdzie ludzie najzwyczajniej pójdą do sklepu i
dokupią ps3 - na ten moment to się nie opłaca

   Otóż to! Gdy zostanie wydany Last Guardian pierwszy kupię PS3, bez
zastanawiania.
Na chwilę obecną nie ma to jednak większego sensu. MGS i Uncharted
(ew. Wipeout) to za mało, żeby w jakikolwiek sposób
przeważyć szalę.
Co do argumentów o dużym skrinie - jakości - wolne żarty. Przed kupnem
X podłączyłem obie konsole do 46-calowej Bravii Z5500.
Owszem - róznica była zauważalna, ale na minus niestety dla PS3. Np w
takim Dead Space.

pozdr,
p.

Data: 2009-10-22 00:39:14
Autor: neuro
Uncharted 2 takie tam...

   A'propos PS3: jeszcze jedna rzecz, która potwierdza strzał w stopę
wykonany przez SONY:
zdjęcie kompatybilności wstecznej. Wiadomo też dlaczego: gry.
Osobiście brzydzą mnie tego typu zagrania, zwłaszcza, że zawsze byłem
fanem i posiadaczem obu poprzednich
modeli Playstation.
Remake'i gier dostępne za śmieszne pieniądze na XBLA są dla mnie tym,
co SONY powinno było udostepnić w pierwszej
kolejności, zmiast zrażać swoich fanów durną polityką.

pozdr,
p.

Data: 2009-10-22 11:22:58
Autor: diego_maradona
Uncharted 2 takie tam...
neuro pisze:

[...]

dokładnie tu jakis chory klimat jest. Mam X'a, kupuje gry, kupuje
muzyke, stac mnie na ps3 i jesli Heavy Rain okaze sie choc w polowie tak
dobry jak go zapowiadaja pewnie kupie ps3. Pewnie przy okazji wtedy
zagram we wszystkie exclusive'y na ps3. Narazie nie mam zamiaru kupować
ps3 tymbardziej dla roznicy typu - bo na ps3 kolo jest bardziej koliste
na 100 calowym telewizorze.
Osoby wszczynajace awanture to prawdopodobnie dzieci ktorym mama na
gwiazdke kupila konsole i sa na nia skazani, nie dopuszczaja mysli ze
moga byc dwie dobre konsole...

Uncharted 2 takie tam...