Uncje z³ota do szuflady

Data: 2011-11-13 23:54:34
Autor: Karol Y
Uncje z³ota do szuflady
Witam, my¶lê za w czasu o emeryturze i zastanawiam siê nad czym¶ stabilnym ale pewnym. Pomijaj±c wszystkie inne obawy o spokojny sen, ze strony prawnej i/lub rz±du nale¿y siê obawiaæ skupowania z³ota i wyrobów oraz trzymania ich w szufladzie/ogródku czy kto gdzie woli w Polsce?

--
Mateusz Bogusz

Data: 2011-11-13 15:07:46
Autor: fatso
Uncje z³ota do szuflady
nie chcesz zlota to kup sobie grob.
Najlepiej przy kosciele. Cena bedzie rosla zawsze w gore wiec polezysz
w nim
te 20-30 lat i zezwolisz dzieciom by go sprzedaly z zyskiem gdy ciebie
dawno juz zezarly robaki.

Data: 2011-11-14 00:01:35
Autor: skippy
Uncje z³ota do szuflady
U¿ytkownik "Karol Y" <karolyyy@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9phs1$bk2$1node2.news.atman.pl...
[...]

sformu³owanie "i/lub"nie ma sensu
reszta te¿

Data: 2011-11-14 00:03:31
Autor: skippy
Uncje z³ota do szuflady

[...]

a stabilne i pewne jest tylko jedno - rodzina
w dodatku nie mozesz daæ cia³a w tym zakresie; to taki warunek niezbêdny choæ nie daj±cy pewno¶ci

Data: 2011-11-14 19:58:44
Autor: Zbyszek
Uncje z³ota do szuflady
Dnia 13-11-2011 o 23:54:34 Karol Y <karolyyy@o2.pl> napisa³(a):

Witam, my¶lê za w czasu o emeryturze i zastanawiam siê nad czym¶

zastanów siê nad 2-4 dzieci.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2011-11-14 20:07:44
Autor: skippy
Uncje z³ota do szuflady

U¿ytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.v4x9n6ubokz3rlzbyszek-pc.zn...
Dnia 13-11-2011 o 23:54:34 Karol Y <karolyyy@o2.pl> napisa³(a):

Witam, my¶lê za w czasu o emeryturze i zastanawiam siê nad czym¶

zastanów siê nad 2-4 dzieci.

ksi±dz, policjant, wojskowy i w skarbowym

Data: 2011-11-14 20:08:55
Autor: skippy
Uncje z³ota do szuflady
U¿ytkownik "skippy" <skippynews@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9rou5$7c5$1news.onet.pl...

[...]

wyrwaæ sobie flaki, ale tak je poprowadziæ
serio

ja zrobi³em b³±d, mam 1, i nic z tych ww rzeczy nie bedzie na 100%

Data: 2011-11-14 22:15:23
Autor: Endriu
Uncje z³ota do szuflady
ja zrobi³em b³±d, mam 1, i nic z tych ww rzeczy nie bedzie na 100%

A na co siê zanosi ? :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-14 22:22:30
Autor: skippy
Uncje z³ota do szuflady

U¿ytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9s0db$2u9$1usenet.news.interia.pl...
ja zrobi³em b³±d, mam 1, i nic z tych ww rzeczy nie bedzie na 100%

A na co siê zanosi ? :).

w sumie ksi±dz kk opada
chocia¿ jak sie zastanowiæ, to te¿ nie do koñca

Data: 2011-11-15 19:20:01
Autor: Zbyszek
Uncje z³ota do szuflady
Dnia 14-11-2011 o 20:08:55 skippy <skippynews@onet.eu> napisa³(a):

ja zrobi³em b³±d, mam 1, i nic z tych ww rzeczy nie bedzie na 100%

b³a?
i sk±d wiesz ¿e 1 ? ;)
--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2011-11-14 22:52:09
Autor: Karol Y
Uncje z³ota do szuflady
zastanów siê nad 2-4 dzieci.

ksi±dz, policjant, wojskowy i w skarbowym

Ta, a je homo kto zrobi? I w³a¶nie obali³em Twój argument. Chyba, ¿e powiesz, ¿e homosiom nie nale¿± siê emerytury :-P

--
Mateusz Bogusz

Data: 2011-11-15 19:19:25
Autor: Zbyszek
Uncje z³ota do szuflady
Dnia 14-11-2011 o 20:07:44 skippy <skippynews@onet.eu> napisa³(a):

[...]

bo to jeden ksiadz...

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2011-11-14 20:41:23
Autor: marfi
Uncje z³ota do szuflady
[...]

  Zrobiæ Wójta, Pana i Plebana.
  Córki abortowaæ jako pomy³ki genetyczne.

--
marfi

Data: 2011-11-14 22:53:24
Autor: Archangell
Uncje z³ota do szuflady
[...]

Nie do koñca rozumiem czego siê obawiasz. Czy tego, ¿e Twoje ewentulanie zakupione
z³oto mo¿e zostaæ w przysz³o¶ci skonfinskowane przez pañstwo czy tego ¿e mo¿e to jednak
nie byæ "bezpieczna" inwestycja. Jak kupisz i dobrze zakopiesz to nikt raczej Ci tego
nie odbierze. Ale je¶li chodzi o utrzymanie warto¶ci czy wrêcz wzrostu to przy obecnych
cenach raczej bym nie kupowa³.
Proszê spojrzeæ na wykres ceny uncji z³ota w z³otych.
http://stooq.com/q/?s=xaupln&c=10y&t=c&a=lg&b=11
Cena wzros³a w ci±gu 10 lat o ponad 500%. Oczywi¶cie mo¿e jeszcze wzrosn±æ ale postawisz na to
swoje pieni±dze?
Poza tym porównajmy z³oto do innej warto¶ci jak± jest nieruchomo¶æ. We¼my takie dwupokojowe
mieszkanie 50m2 po 5000z³/metr daje 250 000 tys. z³. Do¶æ sporo pieniêdzy prawda? No ale
w mieszkaniu mo¿na mieszkaæ, albo wynaj±æ i mieæ z tego pasywny dochód. A ile z³ota mo¿emy
kupiæ za 250 000 z³?
http://e-numizmatyka.pl/sklep/index.php/cat/c200_Z-ote-sztabki.html
1250 gram.
Mówi siê, ¿e mieszkania s± drogie. W TV dzisiaj w³a¶nie mówili ¿e w Zgorzelcu s± mieszkania po 150 000 z³
a za zachodni± granic± po 60 000 z³ sprzedaj±. To 250 000 z³ za kilo i æwieræ jakiego¶ metalu wychodzi
wg mnie strasznie drogo.

Arch

Data: 2011-11-15 00:01:44
Autor: skippy
Uncje z³ota do szuflady

U¿ytkownik "Archangell" <robercisko77@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9s2l6$amg$1news.onet.pl...

w mieszkaniu mo¿na ... wynaj±æ i mieæ z tego pasywny dochód....

tzn?

Data: 2011-11-14 15:24:04
Autor: fatso
Uncje z³ota do szuflady
On Nov 14, 11:01 pm, "skippy" <skippyn...@onet.eu> wrote:
U¿ytkownik "Archangell" <robercisk...@op.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:j9s2l6$amg$1news.onet.pl...

> w mieszkaniu mo¿na ... wynaj±æ i mieæ z tego pasywny dochód.....

tzn?

w mieszkaniu z dobra lokalizacja mozna zalozyc burdel i swiadczyc
uslugi dla ludnosci.
Na sex zapotrzebowanie bedzie zawsze, nawet w czasach kryzysu.

Data: 2011-11-15 00:28:28
Autor: skippy
Uncje z³ota do szuflady
U¿ytkownik "fatso" <fatso@tesco.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:ae839b68-db4b-4738-805b-055697e7cca1p2g2000vbj.googlegroups.com...
> [...]

uslugi dla ludnosci.
Na sex zapotrzebowanie bedzie zawsze, nawet w czasach kryzysu.

no ale przyjacielu opisa³e¶ progresywny dochód, a nie pasywny
mnie zainteresowa³o pojêcie "pasywny dochód"

Data: 2011-11-15 08:03:32
Autor:
Uncje z³ota do szuflady
> w mieszkaniu mo¿na ... wynaj±æ i mieæ z tego pasywny dochód....

tzn?

Pasywny w takim sensie:
Dochód pasywny - Oznacza okresowy (np. comiesiêczny) dochód bez sta³ego anga¿owania w³asnej pracy

Arch

Data: 2011-11-15 22:20:53
Autor: Karol Y
Uncje z³ota do szuflady
[...]

O zagarniêcie przez Pañstwo mi chodzi³o.

[...]

Kupno albo kredyt i niech sp³acaj± najemcy, mo¿e faktycznie byæ lepsz± alternatyw±. O ile nie czekaj± Nas oczywi¶cie jakie¶ nastêpne wojny na tym kontynencie ;-)

--
Mateusz Bogusz

Data: 2011-11-20 04:23:32
Autor: Ka Ka
Uncje z³ota do szuflady
Moim zdaniem najlepeij grunt w miejscu gdzie ostatnio jego ceny nie
wzros³y, wiêc jakie¶ zadupia, mo¿e wschodnia Polska?
Z³oto jest ryzykowne, przynajmeniej w krótszym terminie. Zreszt±
piêknie by³o to ostatnio widaæ jak dolar siê umocni³ a z³oto spad³o
20%.

http://www.facebook.com/rynekglobalny

Data: 2011-11-20 20:26:01
Autor: gregor
Uncje z³ota do szuflady
W dniu 2011-11-20 13:23, Ka Ka pisze:
[...]

ostatnio okolice bialegostoku

1m2 ziemi rolnej 5 zl, tj. 1100m2 za 50tys. pln

polecam, nikt tego nie zabierze tak jak mog± zrobiæ z lokatami w bankach co¶ ala aregentyna ...
a za 20 lat z 50 ty¶. powinno byæ ³adna sumka

gregor

Data: 2011-11-20 20:34:18
Autor: Zbyszek
Uncje z³ota do szuflady
Dnia 20-11-2011 o 20:26:01 gregor <gregor@szu.pl> napisa³(a):

polecam, nikt tego nie zabierze tak jak mog± zrobiæ z lokatami w bankach  co¶ ala aregentyna ...
a za 20 lat z 50 ty¶. powinno byæ ³adna sumka

to co bêdzie za 20 lat zale¿y od zamo¿no¶ci pokolenia za 20 lat. Zobaczmy  obecnych 20 latków... hmmm.
a ziemia dobra rzecz, z tym, ¿e ³atwo opodatkowaæ. Jak mied¼.

Uwa¿am, ¿e Donek og³osi³ nowe czasy, w których biedne pañstwo oskubie  bogatych obywateli. Przy czym z definicji wszyscy sa bogaci, ale na razie  na celowniku s± nieliczni, zreszt± do¶æ celnie wybrani.
Nurt podatkowy jest ogolnoeuropejski i chêtnie pos³ucham, jak go unikn±æ.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2011-11-21 07:03:48
Autor: Archangell
Uncje z³ota do szuflady
ostatnio okolice bialegostoku
1m2 ziemi rolnej 5 zl, tj. 1100m2 za 50tys. pln

Chyba masz na my¶li oko³o 10 000m2.
A tej ziemi rolnej nie trzeba uprawiaæ ¿eby siê nie zdegradowa³a?
I jak to zrobiæ na odleg³o¶æ mieszkaj±c 500km od tej ziemi?

Arch

--

Uncje z³ota do szuflady