Uncontested vs Bryant

Data: 2009-05-24 12:53:04
Autor: Tomasz Radko
Uncontested vs Bryant
Jak pamiętacie Uncontested (ponoć Celci chcą mu dać pełne MLE) bardzo dobrze wypadł przeciw Jamesowi. Z ciekawości zajrzałem na jego statsy przeciw Bryantowi:

Defender FG-FGA Fouled* Points
J.R. Smith      4-7     1       10
Dahntay Jones   1-3     3       7
Carmelo Anthony 1-1     1       2
Kenyon Martin   0-3     1       2
Uncontested     3-3     -       7
Double-covered  1-2     0       2

Tyle dobrego, że nie faulował. Ale 3-3 i PPP>2 to fatalny wynik. Szczerze pisząc nie widziałem go na boisku, ale sądząc ze statsów, jego główne zalety to siła i zasięg ramion, natomiast z szybkością i zwinnością jest już gorzej. Dlatego bardzo dobrze radzi sobie z Jamesem (wiedzieliście, że James jest cięższy od Malone'a?), natomiast kompletnie zawodzi przy graczu, który bije go na głowę szybkością.

pzdr

TRad

Data: 2009-05-24 22:44:58
Autor: wiLQ
Uncontested vs Bryant
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Tyle dobrego, że nie faulował. Ale 3-3 i PPP>2 to fatalny wynik. Szczerze pisząc nie widziałem go na boisku,

Jak to mozliwe? Przeciez jest w kazdej druzynie i gra czesto ;-)

(wiedzieliście, że James jest cięższy od Malone'a?)

W ogole z tymi wylistowanymi rozmiarami jest jakas totalna fuszerka.
Pomijajac zanizanie czy zawyzanie, widzial ktos aktualizacje? Np nie wierze, ze LeBron mierzy i wazy tyle samo ile jako 17-latek.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-25 01:43:52
Autor: Tomasz Radko
Uncontested vs Bryant
wiLQ pisze:
[...]

Jakoś mi umknął.

pzdr

TRad

Data: 2009-05-25 00:20:59
Autor: L'e-szczur
Uncontested vs Bryant
On 25 Maj, 01:43, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> Jak to mozliwe? Przeciez jest w kazdej druzynie i gra czesto ;-)

Jakoś mi umknął.

"The force is with you young Skywalker, but you're not a Jedi yet"

Pozdro

D'V-ader

Data: 2009-05-25 00:58:57
Autor: sooobi
Uncontested vs Bryant
On 25 Maj, 09:20, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Jakoś mi umknął.

"The force is with you young Skywalker, but you're not a Jedi yet"

zajebiste:)
hehe

pzdr

Data: 2009-05-25 14:14:19
Autor: Hubertus Blues
Uncontested vs Bryant
Tomasz Radko pisze:
[...]

TRad, skąd to wziąłeś? Linkniesz?
Jakiś ułomny jestem i nie mogę znaleźć a dziś ciekawi mnie jak wypadł LBJ przeciwko obrońcom. Szczególnie przeciwko Gortatowi i temu Uncontested

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-05-25 14:13:04
Autor: Tomasz Radko
Uncontested vs Bryant
Hubertus Blues pisze:
Tomasz Radko pisze:
[...]

Z Daily Dime na ESPN.

Jakiś ułomny jestem i nie mogę znaleźć a dziś ciekawi mnie jak wypadł LBJ przeciwko obrońcom. Szczególnie przeciwko Gortatowi i temu Uncontested

Nic systemowego, oni to publikują tylko od czasu do czasu.

pzdr

TRad

Uncontested vs Bryant