Under the skin

Data: 2014-08-05 12:54:50
Autor: Arek
Under the skin
W dniu 2014-08-04 20:47, grzessiek pisze:
Nudne i pretensjonalne.
Za cipk臋 Scarlett Johansson daj臋 dwa dodatkowe punkty:)

Przecie偶 to nie jej tylko podstawionej aktorki.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2014-08-05 13:50:45
Autor: FEniks
Under the skin
W dniu 2014-08-05 12:54, Arek pisze:
W dniu 2014-08-04 20:47, grzessiek pisze:
Nudne i pretensjonalne.
Za cipk臋 Scarlett Johansson daj臋 dwa dodatkowe punkty:)

Przecie偶 to nie jej tylko podstawionej aktorki.

Aktorki - mocno powiedziane.

Ewa

Data: 2014-08-05 14:52:43
Autor: Arek
Under the skin
W dniu 2014-08-05 13:50, FEniks pisze:
Aktorki - mocno powiedziane.

To ciekawe, 偶e ludzie robi膮 tak膮 histeri臋 wok贸艂 r贸偶nych cz臋艣ci cia艂a.
Jednak gatunek ludzki jest genetycznie obci膮偶ony chorobami psychicznymi :)

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2014-08-05 19:04:06
Autor: FEniks
Under the skin
W dniu 2014-08-05 14:52, Arek pisze:
W dniu 2014-08-05 13:50, FEniks pisze:
Aktorki - mocno powiedziane.

To ciekawe, 偶e ludzie robi膮 tak膮 histeri臋 wok贸艂 r贸偶nych cz臋艣ci cia艂a.

Histeri臋 - znaczy, 偶e daj膮 dodatkowe 2 punkty za ich zobaczenie na filmie?

Ewa

Data: 2014-08-15 17:12:52
Autor: grzessiek
Under the skin
W dniu 2014-08-05 o 12:54, Arek pisze:
Za cipk臋 Scarlett Johansson daj臋 dwa dodatkowe punkty:)

Przecie偶 to nie jej tylko podstawionej aktorki.

Mam nadziej臋, 偶e to nieprawda gdy偶 od dzisiaj moje 偶ycie nie by艂oby takie samo.

A tak serio, to masz jakie艣 藕r贸d艂o, kt贸re by to potwierdza艂o?

g.

Data: 2014-08-15 18:27:50
Autor: Arek
Under the skin
W dniu 2014-08-15 17:12, grzessiek pisze:
A tak serio, to masz jakie艣 藕r贸d艂o, kt贸re by to potwierdza艂o?

Nie mam 藕r贸d艂a, ale to powszechna praktyka.

pozdrawiam
Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2014-08-15 19:40:57
Autor: grzessiek
Under the skin
W dniu 2014-08-15 o 18:27, Arek pisze:
A tak serio, to masz jakie艣 藕r贸d艂o, kt贸re by to potwierdza艂o?

Nie mam 藕r贸d艂a, ale to powszechna praktyka.

Wi臋c twoja wiedza oraz intuicja nie dopuszcza innej mo偶liwo艣ci, to musia艂a by膰 dublerka?

g.

Data: 2014-08-15 20:20:08
Autor: Arek
Under the skin
W dniu 2014-08-15 19:40, grzessiek pisze:
Wi臋c twoja wiedza oraz intuicja nie dopuszcza innej mo偶liwo艣ci, to
musia艂a by膰 dublerka?

Popularne aktorki bardzo si臋 ceni膮 - w aspekcie finansowym, nie moralnym - w kwestii odkrywania swoich atut贸w przed kamer膮.
Dlatego producenci wol膮 zatrudnia膰 dublerki za grosze, kt贸re je udaj膮 w odpowiednich scenach ni偶 p艂aci膰 krocie aktorce.
Dzi艣 pewnie wiele scen to nawet nie dublerki a 3D.

Co do Scarlett to wydaje mi si臋 - ale mo偶e pami臋膰 mnie myli - 偶e zachowywa艂a si臋 do艣膰 pruderyjnie, wi臋c w膮tpi臋 by nagle zmieni艂a front o 180 stopni.

Ale jak Twoje 偶ycie ma by膰 fajniejsze to mo偶esz wierzy膰, 偶e to by艂o futerko Scarlett a nie dublerki.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2014-08-16 15:26:26
Autor: grzessiek
Under the skin
W dniu 2014-08-15 o 20:20, Arek pisze:
Co do Scarlett to wydaje mi si臋 - ale mo偶e pami臋膰 mnie myli - 偶e
zachowywa艂a si臋 do艣膰 pruderyjnie, wi臋c w膮tpi臋 by nagle zmieni艂a front o
180 stopni.

I dlatego w艂a艣nie wrzuci艂em post o tym filmie.

W zamierzeniu mia艂o to by膰 artystyczne kino. Kto wie, mo偶e to w艂a艣nie by艂 spos贸b na to, 偶eby przekona膰 j膮 do golizny.

g.

Under the skin