Underclocking - czy to ma sens?

Data: 2010-07-28 14:39:32
Autor: Eryk
Underclocking - czy to ma sens?
Witam
Niedlugo bede mial w komputerze GTX 480 i i7 980X. Czy w przypadku tych komponentow underclocking dalby wymierne efekty w zakresie ograniczenia halasu, wydzielania ciepla i zuzycia pradu?
W wielu sytuacjach nie bede potrzebowal pelnej mocy tych komponentow.
Pozdrawiam.....Rafal

Wlaczajac oszczedzanie energii w systemie (u mnie Windows 7) powodujesz, ze chodzi automatyczny Underclocking. Nie wiem jak jest na I7 ale u mnie zegary w Phenomie i w Ati 5770 spadaja bardzo nisko.

Pzdr
Eryk

Underclocking - czy to ma sens?