Unia

Data: 2020-01-26 07:54:28
Autor: Ola
Unia
o tym:
"Kontynent kroczy z otwartymi oczami ku własnej zgubie, Unia jest przyczyną zguby. Wspólnotę Europejską ustanowiono, aby uniknąć powtórzenia poprzedniej wojny, drugiej wojny światowej, ale absolutnie nie jest przygotowana do następnej wojny, do sekciarstwa i do wewnętrznego społeczno - ekonomicznego krachu.. Nie tylko nie przygotowana, lecz nawet sama to wszystko dzień po dniu szykuje." G. Bechor

i stąd: https://forumzydowpolskichonline.org/2020/01/25/wspolnota-europejska-likwiduje-europe/

Ola

Data: 2020-01-26 09:46:34
Autor: Zenek Kapelinder
Unia
Ale to jest Olu nasz, Europejczyków, kontynent. Nic Zydom i Izraelowi do nas. To że na poziomie rządów do Was się uśmiechają nic nie znaczy. Trump uśmiechał się do Kima. Po wojnie Izrael został stworzony po to zebyscie sobie do niego pojechali i uwolnili Europę ze swojej obecności. Martwcie się o własne tyłki. Chwilowo Iran robi Uran. Będziecie musieli mu zbombardowac instalacje. Jeśli zbombardujecie to odpowie wszystkim co ma. Jeśli nie zbombardujecie to zrobi broń atomowa i będziecie siedzieli cicho żeby nie użył. Jak byście się w Izraelu nie odwrócili to dupa zawsze z tyłu będzie. Zajmijcie się soba i wykańczaniem USA.

Data: 2020-01-27 05:01:51
Autor: Ola
Unia
W dniu niedziela, 26 stycznia 2020 19:46:35 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Mnie dobrze gdzie jestem, lepiej niż gdziekolwiek indziej, a Wy radźcie sobie jak chcecie, jak se pościelicie tak się wyśpicie, ale potem nie mówcie, że nie wiedzieliscie! Artykuł jest z 2014 roku, a ostrzegaliśmy jeszcze wcześniej.
Ola

Data: 2020-01-27 09:19:52
Autor: Zenek Kapelinder
Unia
I niech tak zostanie że Ty i Twoi rodacy zostaniecie tam gdzie jesteście bez względu na to co się będzie działo.

Data: 2020-01-27 19:21:22
Autor: u2
Unia
I niech tak zostanie że Ty i Twoi rodacy zostaniecie tam gdzie jesteście bez względu na to co się będzie działo.

ano, do Bolandy raczej się nie udadzą, bo Bolanda dla nich to ziemia przeklęta, choć opanowana przez ich agenturę:)

Data: 2020-01-26 13:02:02
Autor: mrbluesky.pl
Unia
[...]
A to siem obudzili z reKOm w nocniku wlasnej produkcji wypelnionym w dodatku wlasnym... ;P
A wczesniej jak i dzis wiadomojakie frakcje uniem KOns/pros-tytuowaly ;)))

Data: 2020-01-26 15:40:18
Autor: Jacek Bialy
Unia
[...]
-- -- --

Powojenną Europę zaczęto jednoczyć z inicjatywy USA, aby jej poszczególne kraje nie popadły pod wpływy sowietów. Jednak po rozpadzie sowietów geopolityczna siła USA zaczęła przenosić się na Pacyfik, zaś wiodącą rolę w Unii Europejskiej zaczęły grać zjednoczone Niemcy. Moim skromnym zdaniem nie jest to do dobre przywództwo, gdyż już spowodowało kilka problemów:

1 - Problem wprowadzania eurowaluty w krajach, których z gospodarczego punktu widzenia nie można zaliczyć do optymalnego obszaru wspólnej waluty, który to obszar daje racjonalne podstawy do takiej operacji. Każdy wykształcony ekonomista wie, że wprowadzanie wspólnej waluty w takich krajach może je narazić na tzw. asymetryczny szok popytowy w razie jakiegoś kryzysu, co w istocie się wydarzyło w roku 2008. Szok popytowy jaki wówczas dotknął Grecję i inne kraje południa Europy spowodował odpływ kapitału na północ kontynentu (głównie do Niemiec) i ich spore zadłużenie. Wynika z tego, że tworzenie obszaru wspólnej waluty nie zawsze ma uzasadnienie ekonomiczne, lecz często polityczne.
2 - Problem imigrantów, których niemiecki rząd zaczął zapraszać do Niemiec, a władze Unii usiłowały ich relokować w innych krajach. Wynika z tego, że imigranci przebywaliby w tych krajach wbrew własnej woli chcąc dostać się do Niemiec. Niemieckim urzędom zatrudnienia stwarzałoby to możliwość przeprowadzania selekcji ludzi pod kątem ich zdolności do pracy w obozach leżących na terenie krajów sąsiednich pilnowanych przez miejscowych strażników. Jest to pomysł nieuczciwy w stosunku do sąsiadów Niemiec, a w kraju takim jak Polska budzi złe skojarzenia.
3 - Budowa gazociągów Nord Stream omijąjacych kraje wschodniej Europy, co może energetyczne uzależniać te kraje od Niemiec, które już są uzależnione od Rosji. Sytuacja taka jest sprzeczna z unijnymi zasadami bezpieczeństwa i wzajemnej solidarności.
4 - Niechęć Niemiec do budowy alternatywnego gazociągu z Morza Norweskiego do Polski. Także niechęć Niemiec do stacjonowania amerykańskich wojsk w Polsce, próby przeszkadzania w ich tranzycie przez terytorium Niemiec - to wszystko sprawia wrażenie, że Niemcy chciałyby widzieć Polskę jako kraj słaby, zastraszony od wschodu i uzależniony od zachodu.
5 - Pomysł tworzenia europejskiej armii jest również niejasny, gdyż podstawą bezpieczeństwa krajów Europy jest NATO i sojusz z USA. Wydaje się wręcz, że pomysł ten jest próbą militarnego odseparowania Europy od USA, co pozwoliłoby dużym krajom takim jak Niemcy zbliżyć się do Rosji. Po dokonaniu się Brexitu jedynym nuklearnym mocarstwem Unii Europejskiej będzie Francja. Jest to 'mocarstwo' nieco na wyrost, jednak prócz broni nuklearnej posiada ono stałe miejsce w Radzie Bezpieczeństwa ONZ oraz zamorskie terytoria, w których mogą stacjonować okręty uzbrojone w broń strategiczną. Ściślejsze zjednoczenie Europy w jeden organizm państwowy oznaczałoby zamianę mocarstwowych atrybutów Francji na takież atrybuty zjednoczonej Europy. W rzeczywistości Francja Jest krajem coraz bardziej popadającym w biedę, co czyni dużą dysproporcję przy bogatych Niemczech. W takim układzie oznaczałoby to zcedowanie wspomnianych mocarstwowych atrybutów na Niemcy, które pomimo utrzymywanych sankcji chcą zacieśniać swoje relacje z putinowską Rosją wracającą coraz bardziej agresywnie do sowieckich tradycji totalitarnych.

No i chyba największy problem Unii Europejskiej, czyli jej odchodzenie od założycielskich tradycji 'Europy ojczyzn' w kierunku lewackich ideologii Gramsciego i Spinellego. To rzeczywiście Unii nie wróży ani gospodarczego ani cywilizacyjnego sukcesu przy jej mocarstwowych ambicjach.

JB

Data: 2020-01-27 00:52:46
Autor: u2
Unia
W dniu 26.01.2020 o 16:54, Ola pisze:
o tym:
"Kontynent kroczy z otwartymi oczami ku własnej zgubie

nie strasz, nie strasz:)

Data: 2020-01-26 16:30:36
Autor: Jacek Bialy
Unia
W dniu 26.01.2020 o 16:54, Ola pisze:
o tym:
"Kontynent kroczy z otwartymi oczami ku własnej zgubie

   -- - nie strasz, nie strasz:)

Nuże ciotka!  Postraszcie wy ją Klimuszką - napiszcie co tam pisał o Izraelu..

Buuu ha-ha!

_kolektyw

Data: 2020-01-27 02:40:30
Autor: mrbluesky.pl
Unia
o tym:  "Kontynent kroczy z otwartymi oczami ku własnej zgubie

   -- - nie strasz, nie strasz:)  Nuże ciotka!  Postraszcie wy ją Klimuszką - napiszcie co tam pisał o Izraelu.. -- -
Nie pamietam czy to Klimuszka czy jakis Jan w APOkalipsie ze niby sie tam wszyscy WielcyInaczej razem kiedys zjadom/zlecom jak sempy i sie zes... znaczy zejdom w sPOsob nagly i spektakularny...Buuuuuu... [nie-ha-ha]

Data: 2020-01-27 05:07:56
Autor: Ola
Unia
W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2020 12:40:31 UTC+2 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
> [...]
Nie pamietam czy to Klimuszka czy jakis Jan w APOkalipsie ze niby sie tam wszyscy WielcyInaczej razem kiedys zjadom/zlecom jak sempy i sie zes... znaczy zejdom w sPOsob nagly i spektakularny...Buuuuuu... [nie-ha-ha]

Myślę, że gdybyśmy nie mieli Gazu, nie byłoby takiego spektaklu. W 70 rocznicę otwarcia bram Oświęcimia i wcześniej nie było  zjazdu 40 przywódców różnych państw.
Ola

Data: 2020-01-27 16:13:34
Autor: u2
Unia
W dniu 27.01.2020 o 01:30, Jacek Bialy pisze:
[...]

nic nie pisał, pisał że Bolandę czeka świetlana przyszłość, a jej wrogów smutny koniec:)))))))))))))

Data: 2020-01-27 05:09:04
Autor: Ola
Unia
W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2020 01:52:48 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 26.01.2020 o 16:54, Ola pisze:
> o tym:
> "Kontynent kroczy z otwartymi oczami ku własnej zgubie

nie strasz, nie strasz:)

ostrzegam, nie straszę.
Ola

Unia