Unia Europejska

Data: 2013-02-14 14:33:30
Autor: Stachu Chebel
Unia Europejska
Weźcie mi chłopy powiedzcie jak to sie bilansuje. Mam kompjuter
wysokiej klasy... Napierdala Gigahercami na Wuj wie ile rdzeniach. O
rdzę jakoś chodzi czy co?? AHA!! Jak jeden zardzewieje, to drugi
zaczni działać bo nie zardzewiał...

Uruchamiam ten 'zardzewiały' profesor na internecie, pytam się o
bilans zysków i strat na naszej przynależności do EU...

OK, Uruchamiam ten 'niezardzewiały -  na guglach zaś to samo
wychodzi....

Kurde, może z piwnicy należy wyciągnąć ZX-SPECTUM?

Jak to jest??

Unia Europejska