Unia Europejska już od dziś Unią Niemiecką

Data: 2014-11-01 11:46:06
Autor: boukun
Unia Europejska już od dziś Unią Niemiecką
"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m32elr$b2u$1mx1.internetia.pl...
Nowy, niekorzystny dla Polski system decyzji w Unii Europejskiej

Od dziś zaczyna obowiązywać nowy system podejmowania decyzji w Unii Europejskiej. Jest on niekorzystny dla Polski, bo osłabia siłę naszego głosu.

Dotychczas obowiązywał system głosów ważonych, zwany nicejskim, w którym każdy kraj miał przypisaną określoną liczbę głosów. Zgodnie z Traktatem z Lizbony teraz wchodzi w życie system podwójnej większości. W praktyce oznacza to, że do podjęcia decyzji potrzebnych będzie 55 procent państw reprezentujących co najmniej 65 procent ludności Unii.

Na zmianie sposobu głosowania zyskają Niemcy, a straci Polska. Dużo trudniej będzie nam blokować nieodpowiadające nam decyzje. Do końca marca 2017 roku nasz kraj będzie miał jednak do dyspozycji rozwiązanie awaryjne. Podczas głosowania będzie można zażądać, by odbyło się ono na starych zasadach, które są dla Polski bardziej korzystne. Taka możliwość istnieje jednak tylko w okresie przejściowym.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Nowy-niekorzystny-dla-Polski-system-decyzji-w-Unii-Europejskiej,wid,17003070,wiadomosc.html

~Ja 47 minut temu

Traktat lizboński podpisał prezydent LECH KACZYŃSKI!

~rożalony 7 minut temu

Czy mój kraj POLSKA - będzie kiedyś godnym krajem dla swoich mieszkańców . Mam wątpliwości w moim kraju jako POLAK czuje się obcy i potwornie obcy Daje przykłady obcości w moim kraju ..... obce markety i dyskonty - portugalskie biedronki / od południa - na północ ... zachodu na wschód / mniej POLSKICH zakładów i fabryk które by pozwoliły produkować polskie produkty ..... Armia jest mniej polska bardziej niemiecka / czołgi niemieckie itp itp itp / Polskie rolnictwo z każdym miesiącem się kurczy ... Młodzi POLACY wyjeżdżają z własnego kraju .... UWAGA czy mój kraj POLSKA to jest jeszcze POLSKĄ czy już tego PAŃSTWA POLSKIEGO NIEMA ...... OBECNA EUROPA JEST EUROPĄ BARDZIEJ NIEMIECKĄ I FRANCUSKĄ NIŻ 40 - 30 LAT TEMU ...... BARDZO BARDZO BARDZO BOJĘ SIĘ O MÓJ KRAJ POLSKĘ ....

~eryk 1 godzinę i 2 minuty temu

Układ ten podpisał najwybitniejszy od pokoleń Prezydent Polski Lech Kaczyński. Pamiętamy!!!!

~pies 21 minut temu

szczekajacy kundel na smyczy usraela mial, ma i bedzie mial niewiele do powiedzenia.......no bo tylko umie szczekac

~sikorka 31 minut temu

eurokomuna już nie pasi? ale liczą się etaciki

~wieszczka (08:33)

Rok 2035. UE zmienia swoją nazwę. Od tej pory będzie to VSD. Vereinigte Staaten von Deutschland. Kraje anglojęzyczne mogą używać nazwy USG - United States of Germany.

~ryszard 1 godzinę i 32 minuty temu

Dzięki zwolennikom unii polska ponownie znalazła się pod zaborem Niemiec!

Unia Europejska już od dziś Unią Niemiecką