Unia Europejska ma sie rozpasc w tym roku

Data: 2010-01-02 01:22:56
Autor: Skryba
Unia Europejska ma sie rozpasc w tym roku
Tako rzecze nasz jasnowidz Jackowski:

Unia wisi na włosku
Unia Europejska rozleci się na trzy części, żeby potem się definitywnie rozpaść. Unia nie ma długiego żywota przed sobą. Ten rozpad to nie będzie w tym roku, ale coś już się zacznie dziać. To kryzys sprawi, że dojdzie do takiego podziału.

http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091231/REGION/829598918

Data: 2010-01-02 01:24:38
Autor: Skryba

Użytkownik "Skryba" <sk@pw.pl> napisał w wiadomości news:hhm3kj$p51$1inews.gazeta.pl...
[...]

No dobra, wiem, ma sie zaczac rozpadac :-)
Chcialem was jakos pocieszyc na ten nowy rok.

Data: 2010-01-02 10:25:53
Autor: u2
W dniu 2010-01-02 01:24, Skryba pisze:

http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091231/REGION/829598918

No dobra, wiem, ma sie zaczac rozpadac :-)
Chcialem was jakos pocieszyc na ten nowy rok.

Bardzo pozytywna prognoza, na ściemie medialnej daleko się nie zajedzie :

"Dymisja Tuska

Trzy pierwsze miesiące będą złe dla premiera Donalda Tuska. Mam
wrażenie, że do jakiejś już istniejącej afery zostanie dołączony pewien
dokument, a tam będzie jakiś drobiazg, ale dość dla Tuska
kompromitujący, który będzie ostro wykorzystywany. Nie twierdzę, że
będzie dymisja, ale na pewno jakieś trzęsienie ziemi.

W rządzie też będzie się działo - widzę jakieś odejścia ministrów.
Konieczna będzie szybka zmiana budżetu, odejście od założeń, i to stanie
się na początku roku. Sytuacja będzie bardzo niekorzystna dla rządu i
dla ministra finansów też."

Data: 2010-01-02 11:27:03
Autor: cytryna
> [...]

No dobra, wiem, ma sie zaczac rozpadac :-)
Chcialem was jakos pocieszyc na ten nowy rok.
POLAKÓW OGARNIA PRZERAŻENIE. Tako rzecze Jackowski:

A kto na prezydenta?
Jednego jestem pewien, że ten prezydent, który jest, nie będzie już prezydentem. Tak jak jego brat - premierem. Przed wyborami oczywiście czeka nas jakaś afera. Ktoś wyciągnie jakieś dokumenty, widzę, że je już ma, ale czeka na ten odpowiedni moment. Poważnych kandydatów na prezydenta będzie czterech. Tusk będzie wojować z Kaczyńskim i obaj będą na tym tracić. Pojawią się dwie nowe postacie, które będą na tym korzystać. Im bliżej wyborów, tym bardziej. Jeden to siwy mężczyzna... Druga, k... m..., tak, to może być kobieta i to jakaś alternatywa dla PO. --

Data: 2010-01-02 11:17:56
Autor: = heÂŽsk =
On Sat, 2 Jan 2010 01:22:56 +0100, "Skryba" <sk@pw.pl> wrote:

Tako rzecze nasz jasnowidz Jackowski:

 co ten gosciu jara ?

--

 HeSk

Unia Europejska ma sie rozpasc w tym roku