Unia Europejska pomaga Polsce. 700 mln euro zatwierdzone

Data: 2020-04-25 00:48:48
Autor: japanizer
Unia Europejska pomaga Polsce. 700 mln euro zatwierdzone
https://www.money.pl/gospodarka/unia-europejska-pomaga-polsce-700-mln-euro-zatwierdzone-6503609580566145a.html

  Unia Europejska pomaga Polsce. 700 mln euro zatwierdzone

  Komisja Europejska poinformowała, że zatwierdziła kolejny program pomocowy dla polskiej   gospodarki. Polska otrzyma 700 mln euro, które przeznaczy na pomoc dla firm dotkniętych   epidemią.

  - Ten polski program o wartości 700 mln euro zapewni dotacje i zaliczki zwrotne,   współfinansowane przez europejskie fundusze strukturalne, w celu wspierania firm       działających we wszystkich sektorach, cierpiących z powodu pandemii koronawirusa -   powiedziała unijna komisarz Margrethe Vestager.

  Jak informowaliśmy w money.pl kilka dni temu, wcześniej Polska zgłosiła Komisji   Europejskiej 11 programów wsparcia o łącznym budżecie 35,1 mld złotych (ok. 7,8 mld euro),   które mają służyć wsparciu przedsiębiorstw dotkniętych skutkami pandemii wywołanej przez   koronawirusa.

  KE zatwierdziła wszystkie zgłoszone programy, o czym pisaliśmy w tym tygodniu.

Brawo! Jest szansa, że dzięki Unii Europejskiej Polska przejdzie koronawirusa tylko nieznacznie poturbowana.

Pytanie, czy pistargowica tego nie rozkradnie, jak swego czasu zrobili z kontenerami Polskiego Czerwonego Krzyża.

Data: 2020-04-25 09:59:34
Autor: A. Filip
Unia Europejska pomaga Polsce. 700 mln euro zatwierdzone [przełożenie pieniędzy między kieszeniami?]
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Skąd wezmą na to pieniądze w ramach budżetu? Komu nie dadzą (odbiorą)
albo z kogo zedrą więcej? Jak tego nie napiszesz to znaczy że KE tylko
przekłada pieniądze z jednej kieszeni do drugiej a ty nadzwyczaj
starannie unikasz powiedzenia z której kieszeni znika.  Dlaczego?

Reakcja na Covid-19 jest potrzebna ale jak chcesz wystawiać _czyste_
propagandowe laurki to w moim przypadku szczujesz na chujnie pokazowo.
"Za darmo nic, darmo nie ma już nic".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-04-25 01:12:33
Autor: japanizer
On Saturday, April 25, 2020 at 4:59:36 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

przekłada pieniądze z jednej kieszeni do drugiej a ty nadzwyczaj
starannie unikasz powiedzenia z której kieszeni znika.  Dlaczego?

Filipku, z brunatną sraczką w głowie.
Tak się składa, że Niemcy ustalili, że dołożą się więcej do europejskiego budżetu, niż to wynika z międzykrajowych ustaleń. Przez ostatnie lata rozsądnie gospodarowali i rok w rok robili nadwyżki budżetowe.
Pistargowica w tym czasie przehulała całą kasę, którą wzięła na kredyt.

Data: 2020-04-25 18:52:22
Autor: andal
On Sat, 25 Apr 2020 01:12:33 -0700, japanizer wrote:

[...]

huju czerwony, przypomnij niemcom zeby zaplacili za zniszczenia jakich dokonali w czasie wojny

* teraz spierdalaj *

Data: 2020-04-26 01:12:36
Autor: Pisiorowy Escobar
w <r820t6$ic4$1@dont-email.me>, andal <andal@andal.org> napisał(-a):

huju czerwony, przypomnij niemcom zeby zaplacili za zniszczenia jakich dokonali w czasie wojny

* teraz spierdalaj *

suweren widzę wagarował w szkole na ortografii
przecież kasa już tuż tuż zapytaj się zenka odbytowca
on potwierdzi

a poza tym buhhahahahaha

możesz dalej żebrać o kasę

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-04-25 20:58:28
Autor: A. Filip
Wzajemności zasada najświętszą#zËJśŒ2ĎŹ‘Š˘Ż;œjv°Ë<"˛FŽľ˙ÍŤ­Ä, Ÿ6ş Ł
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]  Filipku, z brunatną sraczką w głowie.  [...]

Czyli *per analogia* ty jesteś "z czerwonym gównem na ustach"?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-04-25 17:52:30
Autor: japanizer
Wzajemności zasada najświętszą jest - Kto wyzwiskami rzuca na wyzwiska zasługuje
On Sunday, April 26, 2020 at 3:58:29 AM UTC+9, A. Filip wrote:
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]  Filipku, z brunatną sraczką w głowie.  [...]

Czyli *per analogia* ty jesteś "z czerwonym gównem na ustach"?

Znowu pudło, nieogarze.

Data: 2020-04-26 08:34:03
Autor: A. Filip
> [...]
> [...]  Filipku, z brunatną sraczką w głowie.  [...]

Czyli *per analogia* ty jesteś "z czerwonym gównem na ustach"?

I tak bardziej trafne od twojej "mundruści" o _trafiony_.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-04-25 18:37:08
Autor: Pisiorowy Escobar
w <anfi+53qvf0fs8f-k4p6@wp.eu>, "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

Skąd wezmą na to pieniądze w ramach budżetu? Komu nie dadzą (odbiorą)
albo z kogo zedrą więcej?

czyli i tego nieogarze nie dałeś rady sam ustalić ?
całe życie trzeba ci podcierać tyłek ?

Data: 2020-04-25 18:41:16
Autor: A. Filip
Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:
[...]

Czekam aż ty przemądrzały oświecisz mnie ciemnego czy zabiorą rolnikom
czy wiatrakarzom :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-04-25 18:53:07
Autor: andal

napisał(-a):

[...]

od kurwy szwabskiej mozna doczekac sie tylko syfa

Data: 2020-04-26 01:13:13
Autor: Pisiorowy Escobar
w <anfi+v9i7653lrf-k4p6@wp.eu>, "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

> [...]
> całe życie trzeba ci podcierać tyłek ?

Czekam aż ty przemądrzały oświecisz mnie ciemnego czy zabiorą rolnikom

czekam aż w końca sam coś znajdziesz

no ale ty jesteś tylko od pierdolenia

Data: 2020-04-25 21:05:59
Autor: Runt
Unia Europejska pomaga Polsce. 700 mln euro zatwierdzone [przełoĹźenie pieniędzy między kieszeQ1|Bxšš-ßĺ
W dniu 2020-04-25 o 09:59, pajac A. Filip pisze:

Skąd wezmą na to pieniądze w ramach budżetu?
Ze skarbca pod podłoga w mieszkaniu Tuska.
Komu nie dadzą (odbiorą)
Tobie odbiorą.
albo z kogo zedrą więcej?
z ciebie.
Jak tego nie napiszesz
nie napisze i co mi zrobisz?
to znaczy że KE tylko
przekłada pieniądze z jednej kieszeni do drugiej
udowodnij że nie napisze = przekładanie pieniedzy!
a ty nadzwyczaj starannie unikasz powiedzenia z której kieszeni znika.
w lewej
Dlaczego?
bo ponieważ
Reakcja na Covid-19 jest potrzebna
no to reaguj
ale jak chcesz wystawiać _czyste_
propagandowe laurki
ty tylko potrafisz opluwac ale do roboty sie nie bierzesz
to w moim przypadku szczujesz na chujnie pokazowo.
twoj przypadek jest przykladowy. ;-)
"Za darmo nic, darmo nie ma już nic".
popracuj za darmo.

--
Runt

Data: 2020-04-25 11:12:38
Autor: z
Unia Europejska pomaga Polsce. 700 mln euro zatwierdzone
Tvny mówiły że to potrwa 2-3 lata.

Także ten...

Data: 2020-04-25 21:06:10
Autor: Runt
W dniu 2020-04-25 o 11:12, z pisze:
Tvny mówiły że to potrwa 2-3 lata.
TVP, że do 09 maja br.

--
Runt

Unia Europejska pomaga Polsce. 700 mln euro zatwierdzone