Unia Europejska przekazała PiS-Polsce 616_000 maseczek (niezdatnych do użycia)

Data: 2020-05-21 00:37:17
Autor: A. Filip
Unia Europejska przekazała PiS-Polsce 616_000 maseczek (niezdatnych do użycia)
To była pomoc na miarę możliwości Unii Europejskiej?
Czy wiadomo już ilu pracowników medycznych zakaziło się na skutek
używania sprzętu Unii Europejskiej?

https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-chin/europa/news-komisja-europejska-wycofuje-1-5-mln-maseczek-po-testach-okaz,nId,4506797
Komisja Europejska wycofuje 1,5 mln maseczek. Po testach okazały się
bezużyteczne
;  20 maja (22:05)

17 państw UE i Wielka Brytania w ramach unijnego mechanizmu wsparcia
otrzymało 1,5 mln maseczek medycznych, które mają chronić pracowników
służby zdrowia przed koronawirusem. Najwięcej - 616 tys. -
przydzielono Polsce.
Jak wynika z korespondencji przekazanej przez KE państwom
członkowskimi, maseczki te są niezdatne do użytku. Zostały
przetestowane w czterech państwach członkowskich i wynik w każdym z
nich, jeśli chodzi o jakość, był "negatywny". [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-05-21 07:25:51
Autor: Runt
Unia Europejska przekazała PiS-Polsce 616 000 maseczek - wina Tuska!
W dniu 2020-05-21 o 00:37, A. Filip pisze:
To była pomoc na miarę możliwości Unii Europejskiej?
Nie, to była dywersja!
Czy wiadomo już ilu pracowników medycznych zakaziło się na skutek
używania sprzętu Unii Europejskiej?
No ilu? Tylu co na Śląsku czy wiecej?
[...]
A to głupole! W PL minister od zdrowia razem z rodzina zrobili na tym milionowy interes!
17 państw UE
a co z pozostałymi? nie byli godni?
i Wielka Brytania
Bzdura.
w ramach unijnego mechanizmu wsparcia otrzymało 1,5 mln maseczek medycznych,
które mają chronić pracowników
służby zdrowia przed koronawirusem.
Tak jak ciebie twoje kalesony przed pierdzeniem? ;-)
Najwięcej - 616 tys. -
przydzielono Polsce.
Za mało czy za dużo?  Musieli brać? Nie. Ale woleli sprowadzić Antonowem i robić sobie "selfi" jako zbawcy narodu z równie syficznymi maseczkami jako sukces polskiego rządu. Przy okazji okazało się, że to przekręt familii ministra od zdrowia. słuszna linie ma wasza partia! Słuszną!
[...]
Darowanemu koniowi... itd. W 4 państwach? W Polsce też? ;-)))

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-05-21 09:09:08
Autor: A. Filip
Unia Europejska przekazała PiS-Polsce 616_000 maseczek - UE darowanej prezerwatywie Runt nie zagląda w dziury
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:
[...]
[...]
[...]

Darowanej prezerwatywie TY nie zaglądasz w dziury?
Przecież to nie twój problem że partnerka "zajdzie"?

Sprzęt ochronny dla medyków który nie chroni przed pandemią to _co
najmniej_ kryminalna niekompetencja (o ile nie *WIELE* gorzej).

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-05-21 09:51:20
Autor: Runt
Unia Europejska przekazała filipowi dziurawe zużyte kondomy
W dniu 2020-05-21 o 09:09, A. Filip pisze:
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:

/.../

Darowanej prezerwatywie TY nie zaglądasz w dziury?

Ty to masz skojarzenia! Kompleksiki ma się? ;-)))

Przecież to nie twój problem że partnerka "zajdzie"?

O czym ty chłopino bełkoczesz?

Sprzęt ochronny dla medyków który nie chroni przed pandemią to _co
najmniej_ kryminalna niekompetencja (o ile nie *WIELE* gorzej).

Masz coś do powiedzenia w TEMACIE? Jak nie to WON!

Data: 2020-05-21 10:48:10
Autor: A. Filip
Unia Europejska przekazała pracownikom medycznym maseczki NIE CHRONIĄCE przed Covid-19
[...]

Według spiskowej teorii dziejów Unia Europejska z premedytacją
naraziła pracowników medycznych w Polsce na zarażenie Covid-19.

Jest moment krycia swojej cennej biurokratycznej dupy od którego coś co
być może zaczęło się jako zwykły ludzki błąd staje się sprawą _kryminalną_.
<cynizm> Ja jakoś powątpiewam+ by Komisja Europejska aż tak "kochać PiS-Polska"
by jej darować 600_000 nie felernych maseczek. </cynizm>

Strzeżcie się KE przynoszącej (felerne) dary.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2020-05-21 03:13:32
Autor: mrbluesky.pl
[...]

A te partie z chin tez felerne swiadomie-PO bratersku/inaczej? Przeciez wiedzieli co sprzedajom...a tam nic bez wiedzy "gory"

Data: 2020-05-21 12:54:02
Autor: A. Filip
mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]

Czy te "wielkim antkiem z Chin"
a) były dla pracowników medycznych? [osób bardziej narażonych]
b) czy zostały przekazane do użycia *i były używane*?
c) czy minister zdrowia RP *ma obowiązek* "nie wierzyć Komisji Europejskiej?

Taka różnica między średnio szare a (bardzo?) ciemno szare.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!