Unia Europejska zakazała używania sł ów "pani" i "panna"

Data: 2009-08-31 08:08:16
Autor: jadrys
Unia Europejska zakazała używania sł ów "pani" i "panna"
Antenka pisze:

Nie zgodzę się na to, żeby byle palant mówił mi po imieniu...:-E

Antenka

Skąd u Ciebie ta pogarda dla bliźnich? Czujesz sie od kogoś lepsza? Przecież te  zwroty grzecznościowe to jeden wielki idiotyzm.

Data: 2009-08-31 13:57:29
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Antenka pisze:

> [...]
>   Skąd u Ciebie ta pogarda dla bliźnich? Czujesz sie od kogoś lepsza? Przecież te  zwroty grzecznościowe to jeden wielki idiotyzm.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Panie Jadrys,
(wybacz Pan, że zwracam się do Pana w tak "idiotycznej" formie):
1) Właśnie zwracanie się do nieznajomego per "ty" bądż po imieniu jest dowodem lekceważenia (a może nawet pogardy).
2) A najbardziej idiotyczne jest to co Pan pisze o kapitaliźmie.
K.S.

Data: 2009-08-31 14:22:01
Autor: jadrys
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
Antenka pisze:

[...]

Przecież prosiłem już kiedyś żebyś nie używał tej idiotycznej formy w stosunku do mnie..
1/Ja osobiście sądzę że zwracanie się do nieznajomego per "pan" wprowadza tylko niepotrzebna sztywność i dystans..
2/ Ja z kolei uważam że to jest mądra i konstruktywna "odezwa" do zaślepionych propagandą..

Data: 2009-08-31 22:39:10
Autor: Hans Kloss
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Przecież te  zwroty grzecznościowe to jeden wielki idiotyzm.

Cała kultura europejska (a savoir vire jest jej nieodłacznym składnikiem)- ba,
cała nasza cywilizacja to dla czerwonych "jeden wielki idiotyzm". Dlatego
okres łowny na komucha powinien trwać 365 dni w roku....
J-23

Data: 2009-09-01 10:07:37
Autor: jadrys
Hans Kloss pisze:
[...]

Nakichać na taką cywilizację gdzie dzieci nie odbierają rodziców ze szpitala.

Unia Europejska zakazała używania sł ów "pani" i "panna"