Unia Europejska zakazała używania słów "pani" i "panna"

Data: 2009-08-30 11:46:16
Autor: Slavinka
Unia Europejska zakazała używania słów "pani" i "panna"

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości

Nie zgodzę się na to, żeby byle palant mówił mi po imieniu...:-E

Zazwyczaj używa się do kobiet jej włąsnego imienia lub imienia uniwersalnego
uważanego niesłusznie za obelzywe a dotyczącego krzywizny lub zakrętu
drogowego...

Data: 2009-08-30 05:00:51
Autor: Antenka
Unia Europejska zakazała używania słów "pani " i "panna"
On > Zazwyczaj używa się do kobiet jej włąsnego imienia lub imienia
uniwersalnego
uważanego niesłusznie za obelzywe a dotyczącego krzywizny lub zakrętu
drogowego...

Spoufalanie się i przechodzenie ze wszystkimi po imieniu, niezależnie
na wiek,  ze starszymi od siebie kobietą i mężczyzną -  jest komuszym
zwyczajem i świadczy o braku dobrego wychowania. To kobieta może
zaproponować mężczyźnie przejście po imieniu, lub starsza osoba tej
młodszej. Niedopuszczalne jest, żeby 15-tka wydzierała się do dziadka
siedzącego w parku na ławce: "Ty, Felek przesuń się" albo "Franek
zabieraj stąd swoją dupę, bo nie mam gdzie siedzieć!".

Antenka

Data: 2009-08-30 14:09:03
Autor: Slavinka

[...]

W necie jest zasada jedna - brak wieku...

Data: 2009-08-30 05:30:38
Autor: Antenka
On 30 Sie, 14:09, "Slavinka" <slavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:7d021ee0-48e0-4fbc-a3c8-0da781d70de6d23g2000vbm.googlegroups.com...
> [...]

zabieraj stąd swoją dupę, bo nie mam gdzie siedzieć!".

Antenka

W necie jest zasada jedna - brak wieku...

No tak, w necie to co innego.

Antenka

Data: 2009-08-30 14:55:49
Autor: Krzysiek
Unia Europejska zakazała używania słów " pani" i "panna"
"Slavinka" <slavinka@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h7dqnh$26k$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]
W necie jest zasada jedna - brak wieku...

"ci, ktorzy chca, znajda drogi, a ci, ktorzy nie chca, znajda powody"

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-08-30 07:30:32
Autor: Aron
Unia Europejska zakazała używania słów "pani " i "panna"
w sumie angielskie slowo you to troche co innego niz polskie ty

przynajmniej w niektorych przypadkach

aron

Data: 2009-08-30 18:09:01
Autor: Krzysiek
Unia Europejska zakazała używania słów "pa ni" i "panna"
Hallo,

"Aron" <aron2004@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:883ab199-b1b2-4d2c-b0cc-baaf16066650o36g2000vbl.googlegroups.com...
w sumie angielskie slowo you to troche co innego niz polskie ty

przynajmniej w niektorych przypadkach

aron

oczywiscie, szczegolnie w przypadkach europejskich.
Skoro slimak jest owocem, a drabina zwierzeciem to i bardzo mozliwe,
ze przyjda wytyczne, zeby >you< przekladac na polski jako: uprzejmie
prosze Szanowna Pania...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-08-30 14:52:58
Autor: Krzysiek

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:7d021ee0-48e0-4fbc-a3c8-0da781d70de6d23g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

w tym projekcie chodzi chyba o to, zeby do politykow i urzednikow
zwracac sie przez "ty", a nie o wszystkich ze wszystkimi.

W zasadzie... dobry pomysl, nie ma nic zlego w "tykaniu" sluzacych.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-08-30 12:10:01
Autor: Antenka
Unia Europejska zakazała używania słów "pani " i "panna"
On 30 Sie, 14:52, "Krzysiek" <krzysi...@arcor.de> wrote:
Hallo,

"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:7d021ee0-48e0-4fbc-a3c8-0da781d70de6d23g2000vbm.googlegroups.com...

> [...]

zwracac sie przez "ty", a nie o wszystkich ze wszystkimi.

W zasadzie... dobry pomysl, nie ma nic zlego w "tykaniu" sluzacych.

krzysi...@arcor.de

Tak to się zwykle zaczyna, aż w końcu ustanowią jakąś kolejną durną
dyrektywę obowiązującą w całym  jewrokołchozie.

Antenka

Data: 2009-09-01 01:19:46
Autor: Krzysiek
Unia Europejska zakazała używania słów "pa ni" i "panna"
Hallo,

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:628d66e6-a168-450f-bd2f-7d7ab7816c4933g2000vbe.googlegroups.com...

[...]
Tak to się zwykle zaczyna, aż w końcu ustanowią jakąś kolejną durną
dyrektywę obowiązującą w całym  jewrokołchozie.

Antenka

no wlasnie - psp jest od gadania, a urzednicy w Brukseli od ustanawiania.
I dopoki wiekszosc bedzie zdania, ze tak ma byc, to tak wlasnie jest
i bedzie.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-08-31 23:40:55
Autor: Aron
Unia Europejska zakazała używania słów "pani " i "panna"
To jest w zasadzie tylko przyklepanie tego co od dawna jest w Polsce -
przeciez w Polsce do kobiety mowi sie "pani" niezaleznie od tego czy
jest zamezna czy niezamezna

aron

Data: 2009-08-31 10:37:00
Autor: xcihy

Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisał w wiadomości news:4a9a7628$0$31344$9b4e6d93newsspool4.arcor-online.net...
[...]

Tykanie bez zgody tykanego jest zawsze chamstwem. Do służących powinno się mówić w trzeciej osobie.
xc

Data: 2009-08-31 23:54:55
Autor: Krzysiek
Unia Europejska zakazała używania słów " pani" i "panna"
Hallo,

"xcihy" <xc(c)c@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h7g23d$ghr$1news.onet.pl...

[...]
Tykanie bez zgody tykanego jest zawsze chamstwem. Do służących powinno się mówić w trzeciej osobie.
xc

pisze Pan o jakis niewolnikach czy o kim?? Albo o jakis cechach
genetycznych?? Bo bez takich odniesien wszelkie warunkowanie
"bez zgody" jest pozbawione sensu - gdybym powiedzial, np: do
rudych mozna mowic na "ty" to byloby dopiero chamstwo.
Natomiast sluzby nikt nikomu do gardla sila nie wpychal i nie jest moim
problemem martwic sie, dlaczego im akurat takie zajecie odpowiada.
Mi nie odpowiada i dlatego nie jestem sluzacym.
Oczywiscie, zadna praca nie hanbi, ale mowa o pracy, a nie o sluzbie,
bo czy zadna sluzba nie hanbi to juz nie jest takie oczywiste.
I urzednikow wcale nie  musi Pan brac w obrone, bo tu, gdzie mieszkam
to, czym zajmuja sie urzednicy bez owijania w bawelne nazywa sie
wlasnie sluzba, a nie praca i ich wynagrodzenie nazywa sie zoldem.
Z lapanki nikt ich nie bral i, jezeli sie na cos nie zgadzaja, to konsekwencja
ich braku zgody bedzie zajecie sie jakimis szanowanymi zawodami, czy ja
wiem... np: rolnika, przedsiebiorcy, marynarza czy innymi i wtedy kazdy
powie do nich z szacunkiem - Pan, Pani.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Unia Europejska zakazała używania słów "pani" i "panna"